F31 LCI 320d - B&W, 200 tisic km za nami....
Napísané: Sobota, 25. Februára 2017, 21:57
				
				Nazdar vsetci vospolok!
Konecne som sa dokopal k tomu a hlavne si nasiel cas zalozit pribeh prirastku nasej skromnej BMW rodiny. Uz v roku 2015 som avizoval ze sa obzeram po novom aute (zanovnom presnejsie) a az teraz sa dali zrealizovat moje sny a tuzby. Po stravenych hodinach, tyzdnoch a mesiacoch som konecne dospel k uzsiemu vyberu, ktory bol skor vyplodom racia ako mojho srdca. V podstate to uz je diagnoza pozerat a hladat auta ako to robim ja, ale liecit sa nemienim :)) Vyber bol fakt siroky, siahal niekde do mainstremu ale nakoniec uzsi vyber padol na BMW F31 320d alebo Skoda Superb 3 v podstate s identickym pohonom. L&K bola moja podmienka ako aj pohon na vsetky styri. Ked uz boli financie padli mi do oka 3 takmer identicke 3-ky v Autopalace BA. Vyrobene 6/2016 s roznym najazdom a v roznych farbach. Najviac som sa priklanal k ciernej alebo tmavej sivej, moja polovicka k bielej. Tak sme sa vybrali pozriet to nazivo a mal som v zalohe Superba liftback L&K 4x4 s dvojlitrom vo fakt slusnej vybave. Cena bola priblizne tam kde aj BMW. Dilema. Vyriesil som ju nakoniec volbou srdcom. Predsa som s BMW prezil nejake tie roky a stotisice kilometrov. Neskor sa dostanem aj k porovnanvaniu F31lci a E90lci z cisto subjektivneho pohladu.
Vratim sa k vyberu mojho noveho auta. Trosku to skratim nech nepisem dlhe romany aj tak to tu nikto necita :)) Tak ze prirodzena selekcia zastala pri bielej 3-ke, ked ze zvysne dve nesplnali moje predstavy o zanovnom aute. Inac su este stale v ponuke. Moje hladanie sa skoncilo pri bielej F31, ktora mala nabehane nejakych 4069km a bola v stave noveho auta, bez akehokolvek poskodenia a aj krasne vonala novotou. Tak ze vyber bol jasny a vobec som nevahal....aj ked....nebola to laska na prvy phlad...jedna vec bola ta novota a druha opticky vzhlad, ktory bol pre mna specialne u xDrive-u nie moc lakavy. Konkretne vyska auta bola pre mna hrozna. Ja viem, nie je to rozhodujuci parameter a preto som privrel oci s nadejou ze ved sa to snad bude dat trochu upravit....casom, hlavne po zaruke. Uz som aj resersoval a nasiel riesenie....K tomu ale neskor....v sekcii Upravy :))
Auto som si hned na druhy den zobral domov, bolo ale na letnych gumach tak ze som rychlo zhanal zimaky. Podarilo sa aj ked s komplikaciami.
Potom nasledovala prva cesta do DE a takmer celu cestu som sa zaoberal skumanim moznosti nastaveni a prvkov vybavy. Nie je to full ako je tu na klube uz zauzivana a dost nenavidena fraza ale mne poskytuje vsetko, tak ze pre mna je to hlavne v porovnani mojej socialnej E90 velmi slusne vybavene auto. Vybava bude vo vypise tak sa nebudem rozpisovat. Skor to zhrniem v akychsi plusoch a minusoch....
Tak ze najvcsie + je ten svetelny rok zdialena navigacia a cely iDrive a jeho grafika. Je to fakt pop.ci vec s tym velkym displayom. Hlavne navigacia oproti tym 2D mapam a sipkam z E90 je to proste ina liga. Sportove sedacky detto oproti default laviciam v starom aute. Komfort je tak isto uplne inde, tu som mal od zaciatku pocit ze nesedim v trojkovej motokare ale v skor v 5-ke. Aj vahovy rozdiel markantny. takmer 150kg plus co je citit hlavne pri brzdeni. Toto je pre mna dost sklamanie a hodnotim brdzy ako poddimenzovane vzhladom na vahu a vykon auta. 8st.automat bol pre mna tiez velka novinka, urcite pozitivna aj ked si musi clovek zvyknut ze si niekedy zije svoj vlastny zivot :)) Cierny interier je fakt cool aj ked so standardnym interierovym osvetlenim mam pocit oproti ledkam ze je tam doooost tma. Full LED svetla je tiez iny svet oproti bi-xenonu.Vseobecne 8 rokov vyvoja je fakt milovym krokom v progrese techniky vsetkeho co je v aute. Na to ze mam k dispozicii citelne mensi vykon oproti cca 240-250hp tak ten tah 190hp je velmi slusny. Hlavne 3ka ma pre mna asi najlepsi tah a je najviac vyuzivana v spektre 40 - 80km/h. Nastavenie tlmicov aka sport/comfort mod citit hlavne na servotronicu, lebo toto auto sa mi hned zdalo velmi preposilovane, take umele ale najeke zmeny ohladom tlmenia ja nepozorujem. Ku komfortu ale bod k plusu. Ked som potom presadol do E90 som mal pocit ze mi posilovac vypovedal :)) xDrive je dost kontroverzna vec aspon pre srdciarov BMW ale v mojom pripade to bola zelana a nutna sucast mojho noveho auta. Trochu som ho uz aj preveril a na mokrej ceste funguje bez vyhrad super. To bola aj pointa pre kupu xDrive-u aby aspon subjektivne bolo to auto bezpecnejsie (vozim v nom svoje najvacsie poklady predsa :))
Co sa tyka uprav uz sa mi podarilo nieco zrealizovat aspon z optickeho hladiska a aj vzhladom k funkcnosti, s tym ze sa tym neovplyvni zaruka.
Konkretne som vymenil chrom ladvinky za performance, dal som spravit tie najtmavsie folie Suntek a uz su na ceste black chrome koncovky vyfuku, tak ze idem cestou de-chrom...Dal som nakodovat start/stop co mi velmi prekazalo od zaciatku a par sikovnych veci, ktore mal uz klubak stanleyy otestovane na svojom.(aj takto mu dakujem za cas a ochotu) Pribudla digitalna rychlost, rychlejsie sklapanie zrkadiel, 4 blik smeroviek, teplota pneu + k tlaku, stahovanie okien aj pri otvoreni dveri, odkodovane bezp.pasy....a to je asi vsetko zatial.
Moje plany do blizkej buducnosti su 19"kolesa, najskor Style 403M v ciernej lesklej , ked ze som sa vybral cestou Black & White...
Vzdialenejsia buducnost po skonceni zaruky prinesie urcite upravu vysky auta pruzinami, najskor 30/15 mm aby sa aspon ten rozdiel vyssieho predku dorovnal s vyskou zadnej casti a vyzero to aj lepsie. Dalsia uprava sa dotkne vykonu, ktory si predstavujem tak priblizne ako som mal na predoslom, cize 240hp a do 500nm. To bude chciet urcite aj lepsie brzdy tak neviem ci pojdem cestou Performance alebo nejaky BBK. Uvidime....
Zatial tolko a mozno aj viac :))
Vypis vybavy:
Standard Equipment
A nakoniec veeela fotiek. Sorac za dost spinave auto....
Posledna foto je akasi moja inspiracia ako by mohlo/malo moje auto vyzerat...skutocnost sa moze trochu odlisovat...
			Konecne som sa dokopal k tomu a hlavne si nasiel cas zalozit pribeh prirastku nasej skromnej BMW rodiny. Uz v roku 2015 som avizoval ze sa obzeram po novom aute (zanovnom presnejsie) a az teraz sa dali zrealizovat moje sny a tuzby. Po stravenych hodinach, tyzdnoch a mesiacoch som konecne dospel k uzsiemu vyberu, ktory bol skor vyplodom racia ako mojho srdca. V podstate to uz je diagnoza pozerat a hladat auta ako to robim ja, ale liecit sa nemienim :)) Vyber bol fakt siroky, siahal niekde do mainstremu ale nakoniec uzsi vyber padol na BMW F31 320d alebo Skoda Superb 3 v podstate s identickym pohonom. L&K bola moja podmienka ako aj pohon na vsetky styri. Ked uz boli financie padli mi do oka 3 takmer identicke 3-ky v Autopalace BA. Vyrobene 6/2016 s roznym najazdom a v roznych farbach. Najviac som sa priklanal k ciernej alebo tmavej sivej, moja polovicka k bielej. Tak sme sa vybrali pozriet to nazivo a mal som v zalohe Superba liftback L&K 4x4 s dvojlitrom vo fakt slusnej vybave. Cena bola priblizne tam kde aj BMW. Dilema. Vyriesil som ju nakoniec volbou srdcom. Predsa som s BMW prezil nejake tie roky a stotisice kilometrov. Neskor sa dostanem aj k porovnanvaniu F31lci a E90lci z cisto subjektivneho pohladu.
Vratim sa k vyberu mojho noveho auta. Trosku to skratim nech nepisem dlhe romany aj tak to tu nikto necita :)) Tak ze prirodzena selekcia zastala pri bielej 3-ke, ked ze zvysne dve nesplnali moje predstavy o zanovnom aute. Inac su este stale v ponuke. Moje hladanie sa skoncilo pri bielej F31, ktora mala nabehane nejakych 4069km a bola v stave noveho auta, bez akehokolvek poskodenia a aj krasne vonala novotou. Tak ze vyber bol jasny a vobec som nevahal....aj ked....nebola to laska na prvy phlad...jedna vec bola ta novota a druha opticky vzhlad, ktory bol pre mna specialne u xDrive-u nie moc lakavy. Konkretne vyska auta bola pre mna hrozna. Ja viem, nie je to rozhodujuci parameter a preto som privrel oci s nadejou ze ved sa to snad bude dat trochu upravit....casom, hlavne po zaruke. Uz som aj resersoval a nasiel riesenie....K tomu ale neskor....v sekcii Upravy :))
Auto som si hned na druhy den zobral domov, bolo ale na letnych gumach tak ze som rychlo zhanal zimaky. Podarilo sa aj ked s komplikaciami.
Potom nasledovala prva cesta do DE a takmer celu cestu som sa zaoberal skumanim moznosti nastaveni a prvkov vybavy. Nie je to full ako je tu na klube uz zauzivana a dost nenavidena fraza ale mne poskytuje vsetko, tak ze pre mna je to hlavne v porovnani mojej socialnej E90 velmi slusne vybavene auto. Vybava bude vo vypise tak sa nebudem rozpisovat. Skor to zhrniem v akychsi plusoch a minusoch....
Tak ze najvcsie + je ten svetelny rok zdialena navigacia a cely iDrive a jeho grafika. Je to fakt pop.ci vec s tym velkym displayom. Hlavne navigacia oproti tym 2D mapam a sipkam z E90 je to proste ina liga. Sportove sedacky detto oproti default laviciam v starom aute. Komfort je tak isto uplne inde, tu som mal od zaciatku pocit ze nesedim v trojkovej motokare ale v skor v 5-ke. Aj vahovy rozdiel markantny. takmer 150kg plus co je citit hlavne pri brzdeni. Toto je pre mna dost sklamanie a hodnotim brdzy ako poddimenzovane vzhladom na vahu a vykon auta. 8st.automat bol pre mna tiez velka novinka, urcite pozitivna aj ked si musi clovek zvyknut ze si niekedy zije svoj vlastny zivot :)) Cierny interier je fakt cool aj ked so standardnym interierovym osvetlenim mam pocit oproti ledkam ze je tam doooost tma. Full LED svetla je tiez iny svet oproti bi-xenonu.Vseobecne 8 rokov vyvoja je fakt milovym krokom v progrese techniky vsetkeho co je v aute. Na to ze mam k dispozicii citelne mensi vykon oproti cca 240-250hp tak ten tah 190hp je velmi slusny. Hlavne 3ka ma pre mna asi najlepsi tah a je najviac vyuzivana v spektre 40 - 80km/h. Nastavenie tlmicov aka sport/comfort mod citit hlavne na servotronicu, lebo toto auto sa mi hned zdalo velmi preposilovane, take umele ale najeke zmeny ohladom tlmenia ja nepozorujem. Ku komfortu ale bod k plusu. Ked som potom presadol do E90 som mal pocit ze mi posilovac vypovedal :)) xDrive je dost kontroverzna vec aspon pre srdciarov BMW ale v mojom pripade to bola zelana a nutna sucast mojho noveho auta. Trochu som ho uz aj preveril a na mokrej ceste funguje bez vyhrad super. To bola aj pointa pre kupu xDrive-u aby aspon subjektivne bolo to auto bezpecnejsie (vozim v nom svoje najvacsie poklady predsa :))
Co sa tyka uprav uz sa mi podarilo nieco zrealizovat aspon z optickeho hladiska a aj vzhladom k funkcnosti, s tym ze sa tym neovplyvni zaruka.
Konkretne som vymenil chrom ladvinky za performance, dal som spravit tie najtmavsie folie Suntek a uz su na ceste black chrome koncovky vyfuku, tak ze idem cestou de-chrom...Dal som nakodovat start/stop co mi velmi prekazalo od zaciatku a par sikovnych veci, ktore mal uz klubak stanleyy otestovane na svojom.(aj takto mu dakujem za cas a ochotu) Pribudla digitalna rychlost, rychlejsie sklapanie zrkadiel, 4 blik smeroviek, teplota pneu + k tlaku, stahovanie okien aj pri otvoreni dveri, odkodovane bezp.pasy....a to je asi vsetko zatial.
Moje plany do blizkej buducnosti su 19"kolesa, najskor Style 403M v ciernej lesklej , ked ze som sa vybral cestou Black & White...
Vzdialenejsia buducnost po skonceni zaruky prinesie urcite upravu vysky auta pruzinami, najskor 30/15 mm aby sa aspon ten rozdiel vyssieho predku dorovnal s vyskou zadnej casti a vyzero to aj lepsie. Dalsia uprava sa dotkne vykonu, ktory si predstavujem tak priblizne ako som mal na predoslom, cize 240hp a do 500nm. To bude chciet urcite aj lepsie brzdy tak neviem ci pojdem cestou Performance alebo nejaky BBK. Uvidime....
Zatial tolko a mozno aj viac :))
Vypis vybavy:
| 8J11 | 
| 320d Xdrive - EUR | 
| F31 (MUE) | 
| TOUR | 
| LL | 
| 5 | 
| B47O | 
| 2.00 | 
| 140 | 
| ALLR | 
| AUT | 
| Alpinweiss 3 - 300 | 
| Stoff Hexagon Alcantara/anthrazit - HAAT | 
| MUNICH | 
| 2016-06-15 | 
| Speedometer With Kilometer Reading | Kilometertach | 
| Selection Cop Relevant Vehicles | Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge | 
| Locking Wheel Bolts | Radschraubensicherung | 
| 18"m Lt/aly Wheels Star Sp. 400m/mt | 18"m Lm Raeder Sternsp.400 M/mb | 
| Tyre Pressure Indicator | Reifendruckanzeige | 
| Automatic Transmission | Automatic Getriebe | 
| Servotronic | Servotronic | 
| Eu Specific Additional Equipment | Eu Spezifische Zusatzumfaenge | 
| Runflat Tyres | Bereifung Mit Notlaufeigenschaften | 
| Roof Rails Black | Dachreling Schwarz | 
| Alarm System | Alarmanlage | 
| M Sport Package | M Sportpaket | 
| Armrest Front Retractable | Armauflage Vorne Verschiebbar | 
| Int. T. Fin. Alu.hex.w. H.t.f.bl.h- | Int.leist. Alu. Hex. M.akzent.schw. | 
| Floor Mats, Velour | Fussmatten In Velours | 
| Warning Triangle | Warndreieck | 
| Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle | Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend | 
| Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d | Innenspiegel,automatisch Abblendend | 
| Sport Seats F Driver/front Passenger | Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer | 
| Storage Compartment Package | Ablagenpaket | 
| Seat Heating F Driver/front Passenger | Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer | 
| Autom. High-beam Headlights Control | Fernlichtassistent | 
| Led-fog Lights | Led-nebelscheinwerfer | 
| Led Headlights | Led-scheinwerfer | 
| Passenger Airbag Deactivate | Beifahrerairbag-deaktivierung | 
| Folding Rear-seat Headrests | Fondkopfstuetzen Klappbar | 
| Headlight Washer System | Scheinwerfer-waschanlage | 
| Park Distance Control (pdc) | Park Distance Control (pdc) | 
| Rain Sensor | Regensensor | 
| Automatic Air Conditioning | Klimaautomatik | 
| Cruise Control With Braking Function | Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. | 
| Lights Package | Lichtpaket | 
| Additional 12v Power Socket | Zusaetzliche 12-v-steckdose | 
| Intelligent Emergency Call | Intelligenter Notruf | 
| Teleservices | Teleservices | 
| Connecteddrive Services | Connecteddrive Services | 
| Enhanced Telephony With Extended Sm | Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon | 
| Instrument Cluster W. Extended Cont | Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. | 
| Navigation System Professional | Navigationssystem Professional | 
| Hifi Loudspeaker System | Hifi Lautsprechersystem | 
| Area-code 2 | Area-code 2 | 
| Model M Sport | Modell M Sport | 
| Service Inclusive 5/100 | Service Inclusive 5/100 | 
| M Leather Steering Wheel | M Lederlenkrad | 
| M Aerodynamics Package | M Aerodynamikpaket | 
| Individual High-gloss Satin Chrome | Individual Hochglanz Shadow Line | 
| Individual Roof-lining Anthracite | Individual Dachhimmel Anthrazit | 
| Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months | Oelwartungsint. 30.000km/24monate | 
| Language Version English | Sprachversion Englisch | 
| English / On-board Documentation | Englisch / Bordliteratur | 
| External Skin Protection | Aussenhautschutz | 
A nakoniec veeela fotiek. Sorac za dost spinave auto....
Posledna foto je akasi moja inspiracia ako by mohlo/malo moje auto vyzerat...skutocnost sa moze trochu odlisovat...
 tiez to mam odkodovane kvoli par metrovym presuvackam, po parkoviskach alebo cez ulicu dve v meste, urcite lepsi sposob ako pchat do tej zdierky atrapu, kto sa priputava ten sa bude aj ked si to odkoduje :).. to by bol nezvratny osud ak cakas na kazdom mieste rozbehnuty kamion :) a ked si to odkodujes stale aspon mne svieti medzi budikmi kontrolka ze niesom pripnuty a nic mi nebrani si pas zapnut. to ze si to niekto odkoduje neznamena ze tie pasy automaticky nepouziva