Strana 1 z 2

[E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Piatok, 3. Júna 2016, 12:50
od Samuell32
Ahojte bmw fans,

po dlhsom case som sa rozhodol napisat nieco o mojom bayeri, ktorym som si splnil sen. Ten sen bol BMW e92 a najlepsie benzin. Tymto odkazujem vsetkych, co sa im zda drahy, ze moc zerie a benzin je drahsi ako nafta, nebojte sa benzinu, on vam to oplati usmevom na tvari a hlavne neryje vrasky do cela co sa servisu tyka :) Predstavujem vam vsetkym, ako vyzera auto presne podla mojho gusta :) ENJOY!

Auto som kupil v Nemecku (kde aj momentalne zijem) od pana, ktory sa o neho velmi dobre staral, bolo velmi udrziavane, co sa odzrkadlilo aj na kozi, volante, radiacej pake a celkovo interieri, vsetci dobre viete na co myslim. Rozmyslal som velmi nad 335i, ale odhovorili ma od 2 turba a tak isto spotreba je trosku vacsia, mienim auto vyuzivat a nie ostat doma, lebo nemam na benzin. Moja priorita bolo mat cervenu kozu, ak niekto s niecim podobnym bojoval, asi vie asi kolko kuskov mu vybehne po filtrovani. Km som si overil, servisna historia kompletka, dva kluce, daco sa mi podarilo zjednat z ceny a tak som auto kupil. Jedna z prvych veci co som menil boli angel eyes, typek mal sice biele, ale boli slabucke, hned tom tam dal to najsilnejsie, co som nasiel: 2x40W H8 + odpor. Co sa tyka servisu, dal som skontrolovat prevodvku, kedze olej vyzeral ako vyzeral, rozhodli sme sa s mechanikom vymenit olej raz, pojazdit 1000km a vymenit znovu uz preplachnuty olej. Vysledok = oplati sa urcite! Hned sa menila aj olejova vana. Auto ma na vrchu carbon foliu, co by som si osobne nedal, ale nevadi mi nijako, preto to ani neriesim. Vybava je pre mna velmi dostacujuca, Idrive mi netreba, co mi chyba je ohrev sedaciek, to je ako fakt naklad v zime :D Rozmyslam teda nad dorobenim ohrevu, chcel by som vymenit vyfuk za BMW performance a kvalitne audio, original repro vymenit za lepsie kvalitky + zosik, ale samozrejme ziadne zmeny v interieri. Auto je znizene v pomere 50/25mm. 

Obutie leto: 
225 35 R19 88Y 8Jx19 ET37 Conti Sport Contact 5p
255 30 R19 91Y 9Jx19 ET39 Conti Sport Contact 5p      Mal som aj Pirelli Zero RF, ale to nikdy viac, to uz bolko trosku moc tvrde aj na mna.

Obutie zima: 
225/45 R17 91V 8Jx17, ET34
225/45 R17 91V 8Jx17, ET34

Spotreba: 
Mesto: 9,7 l/100km (pravidelne v zapchach)
Dialnica: 8 - 9,5 l/100km (Raz som siel s lahkou nohou, bez zapchy 900km na spotrebe presne 8,0 l/100km, ked si v DE nakladam 160 - 180 km/h mám spotrebu ca. 9,5 l/100km)
Plny kotol do vrchu: 22,5 l/100km 


Ciernota = kazdy vies asi preco :D
Formula = Zvuk mi ju pri vysokych otackach pripomina
Vrchar = milujem jazdu do vrchu ;)


Vybava:
AUTOMATIC TRANSMISSION
BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) 
LEDER DAKOTA/D1 KORALLROT (LCD1) 
BRAKE ENERGY REGENERATION 
M ALLOY WHEELS DOUBLE SPOKE 225 M/MB 
LOCKING WHEEL BOLTS 
AUTOMATIC TRANSMISSION 
MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 
ALARM SYSTEM 
M SPORT PACKAGE 
CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 
INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 
INTERIOR MIRROR WITH DIG. COMPASS 
INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 
INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 
SMOKERS PACKAGE 
SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 
LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 
STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 
PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 
RAIN SENSOR 
AUTOMATIC AIR CONDITIONING 
ACTIVE CRUISE CONTROL 
LIGHTS PACKAGE 
M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI 
M SPORT SUSPENSION 
M AERODYNAMICS PACKAGE 
INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 
INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 
COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 
COP CONTROL 
ACOUSTIC BELT WARNING 
EUROPE/DEALER DIRECTORY 
DELETION CROSS-OVER OPERATION 
ON-BOARD DOCUMENTATION 
CO2 CONTENT 
SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 
HEADLIGHT WASHER SYSTEM 
FOGLIGHTS 
XENON LIGHT 
SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 


+ angel eyes, + sportovy filter

20150411_155848.jpg

20150411_155854.jpg

20150411_155908.jpg

20150411_155926.jpg



Voskovanie:
IMG_20160501_153300990.jpg

IMG_20160501_153032245.jpg

IMG_20160501_153249177.jpg


Jankov Vrsok:
20150613_205536.jpg

12014953_994660000584646_84816117195462144_o.jpg

11958290_1001777916509033_287279742021899206_o.jpg

11053103_1060831110608693_2573233095866396849_n.jpg


Myjava:
G1965587.JPG

G2185671.JPG

G2205677.JPG

G2245705.JPG

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Piatok, 3. Júna 2016, 15:23
od RudyJames
Auto pekne, fajn kombinacia s interierom..
Chybala by mi vybava a do kopcov vykon a manual, ale urcite zabavi aj toto :smile: 
Rad sa niekedy pridam, ozvi sa, ked pojdete na kopec :thumbup:

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Piatok, 3. Júna 2016, 15:40
od pistacik11
Auto pekne, ale na vrychy ako spominal kolega vyssie chyba manual a trosku vykonu, aj ked toto musi tiez pekne jazdit, inac 335i az tak viac zrat pri kludnej jazde nebude, aby si nemal na benzin si myslim ;-)

Inac kde si presne v nemecku?? 

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Piatok, 3. Júna 2016, 20:54
od Slavino
krasne auticko, dobry kauf... chlapci su nejak rozmaznani ze im je 272ps malo...ale ked vidim co jazdia tak to dava zmysel. hlavne nech tesi a poslucha 

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Sobota, 4. Júna 2016, 09:27
od sputn1cek
Samuelson pekne to maš, ale tušim by sa ti vzadu podložky uživili :)

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Sobota, 4. Júna 2016, 13:11
od Samuell32
Chalani dakujem za nazory :) 

chalani pozrite sa ake som mal auta pred tymto a mozno pochopite, co pre mna znamena 272PS aj ked priznavam, ze do vrchu mi na niektorych usekoch vykon chyba :D Niekedy je ho zase az vela, ked vletim do zakruty, takze je to dobre ako to je :D (To som sa naucil z motorky). Popravde, kupil by som si na zaciatku urcite manual, keby bola taka moznost, moznost taka nebola a tak mam automat a ani na chvilku som to neolutoval :) Auto mam aj na normalne vozenie, do vrchu si hobby zajazdim par krat, takze nie je o com :) 

@RudyJames: ozvem sa rad ;) Vybavu si moc nenavyberas niekedy, moja prio bola cervena koza, ked som ju nasiel, Idrive a vyhrev sedaciek nebol podstatny :) 

@pistacik11: Nejde o to, ze ci by som nemal na benzin, mam, ale ide skor o to, ze ci som ochotny platit za denne uzivanie auta viac, ci som ochotny platit viac za gumy a ci som ochotny nechat "vydychat" turba po vozeni sa :) A keby mam mat dve auta, jedno na zabavu a jedno na normalne vozenie, tak by som uz 335i nevolil, radsej M3 :) Som v Stuttgarte a ty? 

@sputn1cek: Myslis rozsirenie?? Rozmyslal som, ale vsak vsetko treba nechat zapisat, uz sa to znizovalo, dam si teraz pauzu trosku od TÜV :D Dakujem :) 

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Sobota, 4. Júna 2016, 13:29
od Samuell32
Dnes prisiel krasavec :) BMW performance ESD, nerez, pochromovane koncovky 2x80mm  :-"

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Sobota, 4. Júna 2016, 14:03
od Samuell32
Trosku slniecka na Jankovom Vrsku :) 

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Sobota, 4. Júna 2016, 16:16
od pistacik11
Ja som som pri Regensburgu, a tie prkotiny vkuse riešiť na tuv, ja som tam zatiaľ nič nahlásil, v novembri idem s autom na kontrolu, tak pod jedným to tam budem aj hlásiť :D

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Sobota, 4. Júna 2016, 18:35
od kompre
priemer koncoviek je 80mm :) na performance ESD pre n53/n52 rovnako pre 325i/330. Povodne maju tusim 70 alebo 72mm

Ja mam 2 mesiace nahodeny na svojej 325ke a spokojnost :). Neviem aku ulohu ma ta klapka, ktora je na 330ke oproti 325ke (otvara sa od urcitych otacok), kde klapka neni (ani na povodnom ani na performance). Z toho mi vychadza ze 330ka je kym sa neotvori klapka tichsia :))

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2016, 09:21
od Samuell32
kompre napísal:
priemer koncoviek je 80mm :) na performance ESD pre n53/n52 rovnako pre 325i/330. Povodne maju tusim 70 alebo 72mm

Ja mam 2 mesiace nahodeny na svojej 325ke a spokojnost :). Neviem aku ulohu ma ta klapka, ktora je na 330ke oproti 325ke (otvara sa od urcitych otacok), kde klapka neni (ani na povodnom ani na performance). Z toho mi vychadza ze 330ka je kym sa neotvori klapka tichsia :))


Máš pravdu kamko, moja chyba, ďakujem :) Tá klapka má úlohu, aby, keď sa chceš voziť ako človek po ceste alebo ideš na dlhú vzdialenosť, aby Ťa nebolela hlava po 300km :D Btw môžeš ju odpojiť a nechať ju stále otvorenú :) Ale samozrejme ako píšeš, kým sa neotvorí, je tichšia :)

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2016, 20:46
od Samuell32
pistacik11 napísal:
Ja som som pri Regensburgu,  a tie prkotiny vkuse riešiť na tuv,  ja som tam zatiaľ nič nahlásil, v novembri idem s autom na kontrolu, tak pod jedným to tam budem aj hlásiť :D

Nedame niekedy spolu Nordschleife kamosko?? :) 

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Nedeľa, 5. Júna 2016, 20:56
od pistacik11
no neviem, ci sa citim na nordschleife, predsa je to celkom dlhy okruh, a velka zataz jak na sofera, tak na auto, radsej by som siel na nieco take , aspon by som sa nieco naucil :) 

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Pondelok, 6. Júna 2016, 19:04
od Samuell32
Ak by si to riesil, siel by som do toho s Tebou :) Nordschleife dame tiez nejako Ta do toho dokopem :D

Re: [E92 330i N53] Ciernota & Formula & Vrchar

Napísané: Pondelok, 6. Júna 2016, 19:12
od runder
V tom volante ti tie diodky fungujú? Sprav foto