Strana 1 z 5
E53 X5 4.4 Tahač novy motor
Napísané: Utorok, 12. Apríla 2016, 12:00
od bnykolass
Po kupe autoprepravniku som som zacal uvazot akym autom ho budem tahat. Kedze som chcel ostat verny znacke BMW tak jedina varianta bola X5.
Mal som nejake kriteria ktore musi auto mat a tych bolo na SR dost malo. Hlavne kriterium bola v8 !!!
Po dlhom cakani obehavani aut sa mi podarilo kupit auto ktore 3 roky stalo lebo bolo v rozvodom konani a nemohlo sa snim nic robit. Co je podla mna dobre lebo 3 roky to auto nikto nenicil, teda okrem prirody ktora na nom zacala uz rast. Auto stalo na betone takze zospodu nastastie nezhnilo.
Mam zoznam na jednu A4 co treba pomenit ale co by bola za kupa keby to bolo bez roboty
Kedze sa jedna o moje prve bmw ktore je nad rocnik 2000 budem mat urcite kopec otazok :)
Re: E53 X5 4.4 Tahač
Napísané: Utorok, 12. Apríla 2016, 12:11
od ViktorDDD
pekna je, ze dlhsie stala to je na nej vidno ale to sa da dokopy, interier vyzera dobre
pochval sa kolko to ma kilometrov, preventivne odporucam dat dole veka a malu vanu pozriet sa v akom je to stave, do vanosovych 4.4 bol predpisany chujovy olej tak ci sa moc nepodpisal na tom motore a tiez zistis stav rozvodov
Re: E53 X5 4.4 Tahač
Napísané: Utorok, 12. Apríla 2016, 16:22
od Hugino
Pekná X5, nie je to tá z BA....bol k tomu aj bojler?
Re: E53 X5 4.4 Tahač
Napísané: Streda, 13. Apríla 2016, 10:31
od bnykolass
Vcera som zazival tazke muky pri akejkolvek praci na motore. Pri kupe som si hovoril ze super ma to webasto v zime sa bude dobre chodit na prietrtky ale vcera sa uz pri stole triasla sekera

Vsetky tie vodne hadice dost zavadzali pri vymene tesnenia pod vekom ktore bolo prilepene chemoprenom !!!!!
Snazil som sa aj vymenit sviecky no 4ta sviecka javila dost velke znamky odporu. Ked mi tam nesla 15 16 17 18 orech tak som stade povysaval olej kotreho ta strana bola uplne plna odfotil si to a zistil som ze na sviecke je padnuta podlozka ktora nanu presne sedi

Ziadnym magnetom sa mi ju nepodarilo vybral tak som zbalil a snad dnes sa podari
Motor je celkom cisty niekto ho cistil

- 13022197_10205789364785586_1627559484_n.jpg (94.1 KiB) 3301 zobrazení
Rozvodova retaz ma inu farbu ako retaz co spaja vacky. Sudim z toho ze asi bola menena. Ci ?

- 12968727_10205789365345600_481317329_n.jpg (74.27 KiB) 3301 zobrazení
Pomenil som este Olej brzdy a nejake tie filtre
Re: E53 X5 4.4 Tahač
Napísané: Streda, 13. Apríla 2016, 11:37
od ViktorDDD
jasne ta retaz vyzera ze bola menena, keby si este zasvietil ku tej retazi dole tak by si mozno videl aj na vodiacu U listu co ide v strede ked jeho kovova cast je tiez taka svetlejsia a nie do hneda tak to je jasne rozvody po vymene cize mas o problem menej
Re: E53 X5 4.4 Tahač
Napísané: Štvrtok, 14. Apríla 2016, 05:24
od jararak
tu podlozku vyberies dvoma dvoma magnetickymi perami (tie take natahovacie antenky). podarilo sa ki to uz raz. neboj, aj ked nemas webasto ide to uzasne s tym vikom a predstav si, ze tam mas este plny pomedzi

Re: E53 X5 4.4 Tahač
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 09:59
od bnykolass
Pre niekoho dobra sprava pre niekoho smutna sprava no treba to brat sportovo. Jeden piest mal na tlakomeri uplnu nulu
Pri meneni rozvodov sa niekto prepocital a nejako mu to nevydalo a cele sa to asi trosku postredalo kedze vsetky mali tlak od 6 do 8
Po celodennom rozoberani sa mi podarilo zhodit jednu hlavu. Ked nalejem naftu do sacich ventilov tak nestiham dolievat ako rychlo vyteka spodom prec
Bude sa teda robit mensia generlaka pri ktorej by som uz rad vymenil aj kruzky a ojnicne loziska no vsetko co sa bude dat

- 13046275_10205817269243180_1793521956_n.jpg (88.67 KiB) 2990 zobrazení
Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 11:42
od jararak
som ti pisal aj na FB. poriadne si pozri aky je rozdiel v hlavach, vodicova je na m62tu ina ako m62tu pre X5. ma ine cislo aj tesnenie sa objednava ine, neviem preco, mozno je to to iste, len ine cislo, lebo jelen.
Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 11:47
od ViktorDDD
X-ko ma inak riesene odvetravanie ako e39/e38, minimalne v tom bude rozdiel na hlave pre vodicovu stranu (cyl.5-8)
Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 12:43
od LOKI
Snad to neberies tak tragicky, ked si pisal, ze is to vyhodne kupil...aspon to spravia profesionaly a bude to tip top.
Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 12:48
od Blavák
musíš mat veľmi zlú karmu

Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 14:49
od starynovy
No to je ale zmena po zborenych vrakoch.

Treba vidiet pozitiv, aspon bude moter na poriadku, ten pocit je na nezaplatenie.
Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 15:55
od PetoK
Ja mam silny pocit ze ten motor uz v zivote v poriadku nebude...
Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Pondelok, 18. Apríla 2016, 23:11
od bnykolass
Starynovy treba niekedy zmenu a prekročiť magickú hranicu 2000+

Petok mas pravdu aj nemas. To čo už ra bolo robené nebude už nikdy také top ako keď sa tam prvý krát dotiahli hlavice sroby. No keď si to robis sám a len do dielov das 1000++++ a samozrejme poskladas všetko správne je tu ako taká šanca že to bude fungovať dobre aspoň chvíľu

Re: E53 X5 4.4 Tahač GO motora
Napísané: Utorok, 19. Apríla 2016, 14:58
od starynovy
Tak das ARP stefty no.. no big deal.

Poriadny 350kg liatinovy V8 treba.