[E34 525TDs] "DUSIAK" Kúrenie už asi OK
Napísané: Piatok, 28. Augusta 2015, 19:24
V podstate pokračovanie príbehu pribehy-nasich-aut/and-tds-na-predaj-t91063.html" onclick="window.open(this.href);return false; klubáka koumak, od ktorého som auto kúpil.
Kúpa:
Samotná kúpa prebehla hladko, na 99,9% som bol rozhodnutý, že ho beriem a v podstate sme si všetko prediskutovali po telefóne. Po krátkej skúšobnej jazde v uličkách Martina, kde sme sa stretli som povedal osudové "beriem"
. Nasledovala cesta do BA, kedže koumakova plánová kúpa 7er dopadla mizerne a prišli len na TDSe. Prvá jazda BA - DK dopadla na výbornú a tak som skončil zas ras pri TDSe.
Stav:
Stav auta hodnotím vzhľadom na vek a v porovnaní s hrdzavými hrčami z bazoša pozitívne.
Z vonkuKoumak vymenil všetky dvere (boli z vonku už viditeľne načaté) ale zadné sú už tiež chytené. Prahy sa zdajú byť ok, vodičov blatník dole začal kvitnúť. S tým sa ale na E34 pokiaľ to nie je cukor XXXX € ráta. Karoséria teda zdravá. Čo som si ale všimol po prebrúsení laku, že lak má vyžraté malé dierky na povrchu, nazval by som to, že je pórovitý. Tvári sa to ako dobyté od kamienkov. Je to na kapote, streche, kufri, čiastočne na bokoch. Netuším ako to mohlo vzniknúť, či to niekde dlho stálo a bez ochrany...fakt neviem, ešte som sa s tým nestretol.
Z vnútra je krása, béžový interiér k zelenému zovňajšku krásne ladí. Okrem potrhaného sedáku na vodičovej strane interiéru nič nechýba. Nič nie je zadrbané ani polámané, lepené.
Motoricky bol problém s čerpadlom, čo už koumak vyriešil a momentálne je to naladené asi najlepšie ako sa dalo. V priebehu zohrievania motor trochu podskakuje na voľnobeh - vybehaná hlava, resp. dráha potenciometra v hlave čerpadla. Keď sa plne zohreje tak to ukľudní - zatiaľ neriešim. Motor inak v dobrej kondícii, skutočných 240t km. Už som mu párkrát ponakladal a zatiaľ sa nič negatívne neobjavilo. Netečie, netlakuje, neprehrieva, turbo tlačí ako treba, štartuje na brnk za tepla, za studena. Uvidíme ako ďalej.
Výbava:
K výbave ešte dodám, že je dorobený tempomat, zadné parkovacie senzory a nové zadné repro.
Čo som spravil:
- prebrúsený lak
- spojazdená klíma
- tyčky stabilizátora
- opravená zadná roletka
- nové predné svetlá a hmlovky
- LED osvetlenie interéru
- variablilný evrymod
- nastavená základná dávka (voľnobeh už snáď ok)
Čo je v poradovníku:
- hrdza
- spojka (asi...neviem)
- ručná brzda
- ventily kúrenia
- vodičova sedačka
- nejaký ten performance tuning
....
Fotos (koumak):
Kúpa:
Samotná kúpa prebehla hladko, na 99,9% som bol rozhodnutý, že ho beriem a v podstate sme si všetko prediskutovali po telefóne. Po krátkej skúšobnej jazde v uličkách Martina, kde sme sa stretli som povedal osudové "beriem"

Stav:
Stav auta hodnotím vzhľadom na vek a v porovnaní s hrdzavými hrčami z bazoša pozitívne.
Z vonkuKoumak vymenil všetky dvere (boli z vonku už viditeľne načaté) ale zadné sú už tiež chytené. Prahy sa zdajú byť ok, vodičov blatník dole začal kvitnúť. S tým sa ale na E34 pokiaľ to nie je cukor XXXX € ráta. Karoséria teda zdravá. Čo som si ale všimol po prebrúsení laku, že lak má vyžraté malé dierky na povrchu, nazval by som to, že je pórovitý. Tvári sa to ako dobyté od kamienkov. Je to na kapote, streche, kufri, čiastočne na bokoch. Netuším ako to mohlo vzniknúť, či to niekde dlho stálo a bez ochrany...fakt neviem, ešte som sa s tým nestretol.
Z vnútra je krása, béžový interiér k zelenému zovňajšku krásne ladí. Okrem potrhaného sedáku na vodičovej strane interiéru nič nechýba. Nič nie je zadrbané ani polámané, lepené.
Motoricky bol problém s čerpadlom, čo už koumak vyriešil a momentálne je to naladené asi najlepšie ako sa dalo. V priebehu zohrievania motor trochu podskakuje na voľnobeh - vybehaná hlava, resp. dráha potenciometra v hlave čerpadla. Keď sa plne zohreje tak to ukľudní - zatiaľ neriešim. Motor inak v dobrej kondícii, skutočných 240t km. Už som mu párkrát ponakladal a zatiaľ sa nič negatívne neobjavilo. Netečie, netlakuje, neprehrieva, turbo tlačí ako treba, štartuje na brnk za tepla, za studena. Uvidíme ako ďalej.
Výbava:
K výbave ešte dodám, že je dorobený tempomat, zadné parkovacie senzory a nové zadné repro.
Čo som spravil:
- prebrúsený lak
- spojazdená klíma
- tyčky stabilizátora
- opravená zadná roletka
- nové predné svetlá a hmlovky
- LED osvetlenie interéru
- variablilný evrymod
- nastavená základná dávka (voľnobeh už snáď ok)
Čo je v poradovníku:
- hrdza
- spojka (asi...neviem)
- ručná brzda
- ventily kúrenia
- vodičova sedačka
- nejaký ten performance tuning
....
Fotos (koumak):