Auto je v slušnom stave...Peťo už urobil dosť.... vytiahol to auto zo sračiek a vdýchol mu kúsok života... ale stále je čo robiť. Chcel by som ju dotiahnuť k čo najlepšiemu stavu. Takže som sa už do toho pomaly pustil.
Začal som motorom...
jemne kolíšu otáčky na voľnobehu ,..na otáčkomeri to nie je ani vidieť..ale je to počuť,... takže som sa pustil do čistenia škrtiacej klapky a po telefonáte a rade od Braňa ( staronovy) som prečistil aj voľnobežný ventil . Bolo to ale v celkom fajn stave....čakal som viac bordeľu..
Vytiahol som všetky sviečky...a prečistil som ich ... boli ináč všetky vypálené do bielo hnedej farby...tak to hádam páli dobre
Vytiahol som asi sto ročný KN filter ,prehnal som ním 8 barov vzduchu a náhodou mal kamarát KN čistiacu a impregnačnú sadu... tak som to zneužil a dal som filtru poslednú šancu... no asi aj tak pojde do koša a nahradí ho klasická papierová vložka.... uvidíme.
Výsledok:
povedal by som že motor ide už lepšie... kolísanie otáčok sa zmiernilo na takmer nulovú hodnotu... ale... stále tomu čosi chýba....alebo si to možno len priveľa všímam .
Rád by som ale nejako otestoval funkčnosť lambda sond ... tak sem s radami .. ako na to ?
Dalej som sa už pustil do boja s hrdzov.
Hrdze tam na prvý a druhý pohľad nie je takmer nič... ale niečo som predsa len vysnoril
Kedže viem že E34 trápia spodky dvier... tak som pozhadzoval dole spodné lišty a našiel som čo som chcel... teda nechcel

ale vedel som že to tam nájdem .
Spodky predných blatníkov sú tiež vac menej KO takže to tiež dáme do poriadku
Prahy sú vzhľadom na vek auta v super stave...ale aj tam som si našiel robotu v podobe vyrovnávania ohnutého spodného falcu a nejaké dve malé dierky som tam vyštuchal v predu pri blatníkoch... tam kde zhrdzaveli aj spodky blatníkov