Pondelok, 26. Januára 2015, 01:51
V prvom rade je dobre uviest co tam mas za motor kedze stale prizvukujem ze 318i je vseobecny pojem... su motory M43, N42 a pod... a teraz k tvojej otazke... material ako taky drahy nie je pretoze vseobecne su tesnenia ak mozno neratame hlavu v pohode... ale horsia je praca pristup. Popisem ti to na motore M43TUB19 predfaceliftovy motor vyroba ukoncena v roku 2000 byva vacsinou v prvych rocnikoch e46. Veko ventilov mas uplne hore a teda pristup v pohode. Casto zvykne tiect aj drziak olejoveho filtra, tiez v pohode. Ale napriklad olejova vana alebo servo je uz dost komplikovane kedze musi sa zhodit cela predna naprava aby si sa dostal k olejovej vani kde je vhodne vymenit nielen tesnenie ale aj rovno skrutky. Poodobne je to so servom. Cize je to casovo narocnejsie a minimalne si pripocitaj 20 eur za geometriu ktoru musis nasledne spravit. Ceny ti tu nikto nenapise kedze netusime ci mas material svoj alebo cez mechanika, ake tesnenie sa bude davat, co vsetko ti moze tiect (e46tky radi tecu...

) a podobne. Kazdopadne som ti vypisal najcastejsie miesta kde to zvykne tiect takze si to prejdi a uvidis sa kolko ti mechanik zaspieva...

H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1