Strana 1 z 2
M57N ťažšie štarty
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2014, 18:53
od Bando
Ospravedlňujem sa ak sa to tu už riešilo ale nenašiel som. Môj problém je že keď auto dlhšie stojí tak ťažšie štartuje, prvý krát ledva pretočí ale potom naštartuje v pohode. Baterka je OK, tlak na raily na volnobehu je okolo 310 Bar, korekcie vstrekov od -1 do +1,4.
Môže byť štratér na odchode alebo mám hľadať závadu inde? Keď je auto teplé tak štartuje v pohode.
El. príhrev motora tiež nefunguje, je to moc komplikované rozchodiť? Auto sa zohreje cca do 8km pri cca 0°C.
Ďakujem
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2014, 23:56
od jararak
Nemas baterku bosh alebo varta? Tusim ketxup alebo niektory dalsi z pacientov mal problem s dvoma novymi baterkami, po vymene za exide normalne frcal
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Sobota, 20. Decembra 2014, 07:16
od Bando
Nie, baterka je tam origo bmw, vyrobca Exide.
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Sobota, 20. Decembra 2014, 15:53
od Adrian_B
môže to byť štartér, pár som ich už na týchto motoroch riešil
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Sobota, 20. Decembra 2014, 15:57
od PeqpeK
ked ti nepretaca, tak asi ten starteris
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Sobota, 20. Decembra 2014, 17:08
od Bando
Pretáča ale prvý krát dosť ťažko a potom už v pohode (hlavne keď je chladnejšie počasie a auto dlhšie stojí). Keď je teplé tak v pohode.
Keď sa mení štartér musí ísť dolu aj prevodovka? Dnes som na to pozeral a je tam dosť málo miesta.
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Nedeľa, 4. Januára 2015, 20:40
od GhostSK
Vymeň batériu ja som to riešil minule to iste dookola... presne ako ty.
kúp novú a máš po probléme.
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Pondelok, 5. Januára 2015, 06:58
od jararak
ako vyzeraju zhavice, riadiaca zhavicou, daval si uz menit kabel na baterku?
riesime nieco podobne na jednej 530d z 2004, auto ak je pod 0 tak nejde startovat, ale staci ze na kable zapojis tuzkovu baterku (citaj twingo 1,2) a auto bez problemov startne,
mimochodom u toho auta mam podozrenie na 1, riadiacu zhavenia 2, vadne IBS, popripade plusovy kabel
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Pondelok, 5. Januára 2015, 10:45
od Juraj7945
bude to starter na 99 percent.ja som riesil to iste,baterka nova,zhavilo,ale starter ledva ledva pretocil a ani nechytilo,vybral som ho von,obidva puzdra boli papa,vymenil som,toci ako novy.
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Pondelok, 5. Januára 2015, 19:20
od Bando
Dia nevypisuje ani žhaviče ani RJ žhavenia. Auto chytí aj keď bolo -8°C ale niekedy aj keď je auto teplé tak prvé pretočenie je tažšie. Skúsim ešte cez víkend vymeniť štartér ak vydá čas. Kábel od baterky by sa mal meniť z akého dôvodu? Inak skúšal som to štartovať aj cez káble z VW Crafter ale nebolo to o nič lepšie.
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Pondelok, 5. Januára 2015, 21:38
od jararak
Bola nato zvolavacka, horeli auta
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 09:13
od ifojtik
ak je to prve roztocenie pomale a potom sa rozbehne je to starter. ak by bola baterka zla po prvom roztoceni by kleslo napatie a rozoplo rele startovania.. klasika ako pri vybitej baterke iba cvakanie.. riesil som to uz viac krat..
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 15:54
od Bando
U mňa to bola nakoniec baterka a nie štartér. Po výmene baterky auto štartuje opäť na brnk.
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 13:30
od lolko111
akú si tam dal. zase exide?
Re: M57N ťažšie štarty
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 13:40
od Bando
Pôvodne som chcel dať exide ale nakoniec som tam prehodil z druhého auta Banerku asi rok starú na skúšku a už tam ostala.