auto je uplne v poriadku, nevedia to merat, nastavil ti iny motor, nepriamovstrekovu 318ku predchadzajuci model.. mas priamy vstrek a pokial nieje auto v zatazi pracuje v rezime spalovania chudobnej zmesy a to ti dementi nikdy nevideli.. pisal som dokonca na SEKU a povedal som im moju skusenost a doporucil aby si preskolili zamestnancov. Nabuduce z emisnej neodidem kym to clovek spravne neodmeria kedze som zbytocne raz zaplatil emisnu.
bol som na emisnej 3 krat (dva krat na Vajnorskej a to som z emisnej isiel rovno do BMWcka ze som nespravil emisnu kvoli vysokej hodnote lambdy, behom hodiny mi povedali ze auto je uplne v poriadku nevykazuje ziadne zle hodnoty) nakoniec som isiel do Ziliny kde s priamovstrekovymi motormi maju skusenost a vedia nastavit spravny motor a spravne parametre (nasiel som prispevok tu na fore).
len vynatok z mailu co som pisal s p. Lendakom zo SEKY. Pre tvoju 318ku su podla vsetkeho hodnoty rovnake.. + urcite ako bolo spomenute treba motor pred emisnou poriadne zahriat
"Dobrý deň,
pre Vaše vozidlo BMW 325i s motorom N53B30A (160 kW/6100 min-1) je požitý predpis z medzinárodného autorizovaného katalógu:
meracie otáčky voľnobežné / zvýšené 610 - 810 / 2300 - 2700 min-1
CO voľnobežné / zvýšené 0,2 / 0,2 %
HC 100 ppm
lambda 0,97 - 2,3 (AUTODATA umožňujú rozsah 0,7 - 4,0)
Ani v použitom rozsahu pri výkone EK nebol problém (reálna hodnota je do 2.0) tak ako aj pri Vašom vozidle. Pri prvej EK bol problém, že pri meraní nebola získaná hodnota 2 regulačnej sondy. Pri druhej EK táto hodnota získaná bola a v ostaných hodnotách nevidím problém. neviem posúdiť priebeh merania a dôvod nezískania hodnoty signálu druhe regulačnej sondy pri prvej EK. Podľa tohto nebol pri EK problém s limitnou hodnotou v predpise pre Vaše vozidlo ale s meradlom resp. postupom merania."
EDIT: a zda sa mi ze hodnoty kyslika nie su podstatne v tomto pripade je skor podstatna lambda. ak chces doma ti odfotim protokol z emisnej a hodim ti ho tu a mozes si to porovnat. Kazdopadne ak si nespravil a pojdes znova daj si pozor aby nastavil spravny motor v masine v tvojom pripade N43B20U0
EDIT2: tak isto som to mal pripojene na dve ich masiny, ale trt z toho, ked to obsluhuju dementi bol som na emisnej aj v DK a to iste :).. a ze pozdravujem toho pana, lebo mne vravel to iste :)) ze toto nikdy nevidel a snazil sa upchavat vyfuk a neviem co, ale chyba bola inde ako vo vozidle :) co si oni samozrejme nikdy nechcu priznat
EDIT3: ked som to riesil dopracoval soms a aj k tomu katalogu kde su vsetky hodnoty pre vsetky vozidla, ak to najdem hodim to tu... a jedine priamovstrekove motory od BMW mali taketo divne hodnoty :) (lambda a dalsie)
EDIT4:
https://www.gov.uk/government/uploads/s ... dition.pdf je to katalog pre UK, ale hodnoty by mali platit aj pre nase emisne stanice
EDIT5: ak sa chces dozvediet viac daj do guugla "n43 + mot failed" a najdes toho viac s rovnakymi skusenostami ako si mal ty