Strana 1 z 1
Přehřívání , prasklá hlava ? :(
Napísané: Utorok, 22. Júla 2014, 19:48
od rejza
Stale se mě hodně nepříjemná věc mám e46 330ci auto mám cca půl roku vše vpohodě, rozhodl jsem se dát do auta plyn zajel jsem do Prahy dal tam plyn pojezdil po praze 100km vše super a žádný problém. Jedu po dálnici domů a po 100km mě blikne kontrolka oranzova malo kapaliny v chladici tak zastavím asi po 30km na benzince a pára z motoru a voda stříkala přes víko, tak jsem hodinu počkal nechal schládnout dolel cca 800ml vody nastartoval nechal chvíli bezet motor vše ok kontrolka nesvítila pokračoval sem dále a po pár kilometrech ručička teploty na max a svítí a zase pára z motoru

tak jsem zastavil na první benzince cca 15km při dojezdu už mě to i zdechl motor tak to už jsem dal tedy nejel zavolal jsem si odtahovku. Která mě zavezla auto do nejbližšího servisu ráno volali, že opravdu necirlkuluje voda tak vymění pumpu a i termostat + praskla hadice nějaká kde je odvzdušnovací ventil který tlakem praskl a stříkalo to i s z tama no a další den kdy tam dali ty díly volali, že mají horší zprávu, že to nepomohlo, že to bude bud tesnění pod hlavou nebo prasklá hlava dojel jsem se tedy podívat řekli co a jak zkusil to nastartovat tlakovalo se to nedrželo otáčky, bílí kour z výfuku a voda bublala a přetékala z výka... Zítra mají volat s kalkulaci ceny a dalším průběhu...
Zajímalo by mě pár věci tedy než se dozvím další špatné zprávy

. Mohlo to způsobit nějak ten plyn namontovaný den předtím nebo je to spíše nahoda ? Kolik cca mám počítat s opravou v případě prasklého tesnění ? A v případě prasklé hlavy ? Mohlo se tím posrat ještě něco více ? Hlavu už raději sháním protože se bojím nejhoršího. Stalo se Vám někomu neco podobného ? Jinak auto mám 200km od domovu , vystřídal jsem za dva dny dva hotely zjištoval taxiky atd. nepřeji fakt nikomu... Děkuji všem za rady.
Re: Přehřívání , prasklá hlava ? :(
Napísané: Streda, 23. Júla 2014, 05:34
od ViktorDDD
k reduktoru LPG sa musí priviesť voda z okruhu chladenia motora na ohrev, čiže sa prerušia hadice čo idú do kúrenia, a cez Tčko tam pripoja hadice k reduktoru, pri tomto úkone niečo málo vody vždy vytečie, a celé sa to zavzdušní, takže po dokončení montáže treba doliať vodu a celý systém odvzdušniť, u teba to vyzerá práve na to, že to správne odvzdušnenie sa neudialo, pri diaľničnom tempe sa to prehrialo, a nakoniec si to potom odniesla hlava
Re: Přehřívání , prasklá hlava ? :(
Napísané: Streda, 23. Júla 2014, 08:37
od rejza
Tak jestli to je tím tak jsem nasraný jak prase je to profik hlavně na bmw kazdý ho doporucoval

jiz sem mu napsal tak uvidím.
Re: Přehřívání , prasklá hlava ? :(
Napísané: Streda, 23. Júla 2014, 09:59
od rejza
ViktorDDD napísal:k reduktoru LPG sa musí priviesť voda z okruhu chladenia motora na ohrev, čiže sa prerušia hadice čo idú do kúrenia, a cez Tčko tam pripoja hadice k reduktoru, pri tomto úkone niečo málo vody vždy vytečie, a celé sa to zavzdušní, takže po dokončení montáže treba doliať vodu a celý systém odvzdušniť, u teba to vyzerá práve na to, že to správne odvzdušnenie sa neudialo, pri diaľničnom tempe sa to prehrialo, a nakoniec si to potom odniesla hlava
Jinak jak se to správně odvzdušní ? Protože vodu nevypoštěli asi určitě protože jak to stříkalo byla modrá nebo zelená ted nevím tzv. tam byl fridex nebo nějaká směs a pochybuji, že by ji tam ted v lete davali.
Re: Přehřívání , prasklá hlava ? :(
Napísané: Streda, 23. Júla 2014, 10:07
od ViktorDDD
voda nevytečie celá, len trochu a to sa doleje po montáži, ako sa odvzdušňujú tieto 6 valce to neviem
Re: Přehřívání , prasklá hlava ? :(
Napísané: Streda, 30. Júla 2014, 14:11
od thomaso
podobna vec sa stala aj mne minuly tyzden na trase Trebisov - Budapest. Po cca 200 km na dialnici mi zacala kolisat teplota a vyvrela voda. Vypustil som paru, dokotulal sa ku benzinke, nalial horucu destilku, odvzudsnil - lial do viecka kym z odvzdusnovacieho ventilu nesla cira kvapalina bez bubliniek a pokracoval dalej, opakovalo sa to este kazdych 150 - 200 km. Teraz som auto priniesol zo servisu. Natlakovali to ale ziaden unik ani nic, povozili sa, nechali ho 4 hodiny bezat a nic, ventilator zapinal, termostat pustal... zeby len zavzdusneny bol predtym? Olej neubuda, nedymi nic...