Strana 1 z 1

núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Pondelok, 21. Júla 2014, 19:43
od lem0n71
Ahojte,

mám problém s E39 530i 9/2000, motor mi hádže do núdzového režimu (Engine failsafe prog), ide max do 2000 otáčok, maximálna rýchlosť 90km/h
Od začiatku mám podozrenie, že to spôsobuje plynový pedál, a to mi vlastne diagnostika aj potvrdila.
Čakám na náhradný, tak zatial budem riešiť tie ostatné chyby čo vyplul BMW Scanner.

DME -> 7B/72 - Signal, characteristic map cooling, short circuit to negative or open circuit
73/F8 - Adaptation, engine throttle, voltage values at lower mechanical stop - adaptation not permitted
Shadow-memory:
7B/72 - Signal, characteristic map cooling, short circuit to negative or open circuit
73/F8 - Adaptation, engine throttle, voltage values at lower mechanical stop - adaptation not permitted
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative

ABS -> 76/FF - Status DME internal error

Myslíte si, že ma hádže do núdzového kvôli tomu pedálu, alebo kvôli tomu ABSku?
Kontrolka DSC svieti.

Všetky ostatné chyby sú "Short circuit to negative", znamená to, že mám zlé ukostrenie?

Vopred díky za pomoc.

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Pondelok, 21. Júla 2014, 20:01
od PetoK
Mas zrejme vadnu EML skrtiacu klapku, a nie pedal... poloha klapky musi byt 100% dobre snimana, su tam 2 potenciometre proti sebe... ak to zlyha, motor spadne do nudzoveho rezimu.. uz som to menil viackrat.

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Pondelok, 21. Júla 2014, 20:23
od lem0n71
Peto,
práveže mi bolo povedané niečo v tom zmysle, že ten pedál je u 530i elektrický, že to nieje ako u starších motorov.
Ale možno som to iba zle pochopil.

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Pondelok, 21. Júla 2014, 20:25
od PetoK
Samozrejme ze ano, lenze prave ta skrtiaca klapka v sani je potom ovladana elektronicky, a tam je problem... aspon podla tej diag... tu klapku ovlada samotna RJ motora, DME a musi mat stale korektne snimanie polohy, aby vedela ako je natocena, resp.otvorena...

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Pondelok, 21. Júla 2014, 22:52
od TT-SIMIK
Peto ma pravdu,pred dvomi tyzdnami som to riesil na 525i.....

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Utorok, 22. Júla 2014, 19:48
od csuka530d
Ja toto iste riesim na 323ci uz rok ! Kua. 2 x vymenena skrtiaca klapka
Tiez furt pise polohu plynoveho pedalu a skrtiacu klapku.

Uz mi ostava len vymena kablovacky

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Utorok, 22. Júla 2014, 20:27
od lem0n71
A ešte by som vás poprosil, ak niekto poznáte nejakého šerifa na repas RJ ABS, mohli by ste mi naňho dať kontakt.
Ideálne západné Slovensko, no neni problém ju prípadne poslať poštou.

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Napísané: Nedeľa, 27. Júla 2014, 15:45
od lem0n71
Ahojte,

problém vyriešený. Po odmontovaní klapky sme zistili, že predošlý majitel namontoval tú klapku naopak - ten krúžok.
Po prehodení do správnej polohy auto už ide normálne, neni to ešte na 100%, ešte je tam pár vecí čo treba vymeniť.

Teraz chvílu pojazdním, potom to pichnem na diagnostiku znova a uvidíme, čo sa ešte objaví.