Strana 1 z 4
motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Pondelok, 14. Júla 2014, 17:18
od csuka530d
Sermuste . Potrebujem poradit s RR motor m57.
Problem je v tom ze auto zacalo dymit sakramentsky na bielo . Bohuzial mam ruky zv iazane pretoze BMw diagnostika natom nefunguje a na okoli nikto nema nato diag.
Takze ako pisem biely dym za studena pri 4 tis otackach a pri zohriati aj na volnobehu.
Egr vymennik to nieje nesmrdi po alikole
Otazka vstrek ? (Postupne som ich odpajaj stale dymi)
Separator oleja?
Turbo? Vykon ostal a turbo krasne pradie.
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Pondelok, 14. Júla 2014, 18:03
od jararak
bmw diagnostika na tom funguje uplne normalne, ci uz DIS alebo INPA, len musis vybrat konkretnu riadiacu jednotku, skus to hladat ako x5 e53
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Pondelok, 14. Júla 2014, 20:10
od fox1k
diag musí ísť, viem, že chalani normálne robia s ISTOU buď RR prípadne bol tam minule Weisman či ako sa to píše, a normálne všetko to šlo ako BMW
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Pondelok, 14. Júla 2014, 20:36
od csuka530d
Skusim este raz a preklikam to cele
Potrebujem zistit korekcie vstrekovacov ci nahodou niektory nesti.
Re: motor M57 3.0d Range rover.zdochlo turbo
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 17:21
od csuka530d
Cawte takze je navine turbo . Vykyv ma ako konsky koko..
Odporucte mi poriadnych odbornikov na repas!
Dakujem.
Hausing je v poriadku takze len hriadelka .
Re: motor M57 3.0d Range rover.zdochlo turbo
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 18:19
od Laco19
csuka530d napísal:Cawte takze je navine turbo . Vykyv ma ako konsky koko..
Odporucte mi poriadnych odbornikov na repas!
Dakujem.
Hausing je v poriadku takze len hriadelka .
Neviem ako to s tou volou myslis ale radialna vola na turbe musi byt a aj na novom turbe sa zda poriadne velka. Axialna ma byt nebadatelna. Z niekadial mam pre GARRETT GT2260V tieto udaje: shaft radial play 0.086-0.117mm, shaft end float 0.030-0.083mm.
Ked naozaj treba repas tak ja by som radsej dal novu CHRA od Mellett (pred rokom na GT2260VK za 250€). Kompletny stred ti pride vyvazeny aj s protokolom a zmontujes si to sam za polhodinu.
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 18:33
od ViktorDDD
hej to je vôľa pod 0,1mm, to ledva cítiš, kto má menej citu v prstoch tak vôbec, to tam aj musí byť, následne sa to vymedzí pod tlakom oleja keď motor beží
termín "Vykyv ma ako konsky koko.." ja chápem tak, že oska sa hýbe až tak že vrtulka sa takmer dotýka k stenám slimáku
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 18:36
od starynovy
Tak tak, nejaka vola musi byt vzdy kedze rotor plava na olejovom filme normalne, ale za ziadnych okolnosti ked na to tlacis stranovo sa nesmie dotknut housingu. Suosa vola hovori, ze to uz ma za sebou a axialne lozisko je KO. Budto si kupit opravnu sadu lozisk a tesneni-najlacnejsia oprava turba, alebo pohodlnejsia, novy vyvazeny stred. Zastavam nazor ze co si nespravis sam nemas, a pokial ten repas nestoji asi tak 500€+ (250-300€ CHRA, cistenie, robota, kalibracia VNT aktuatora) neverim ze bude dobry. Prehodit kartridz zvladne aj male detsko a usetris polovicu €€€.
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 18:55
od Laco19
ViktorDDD napísal:hej to je vôľa pod 0,1mm, to ledva cítiš, kto má menej citu v prstoch tak vôbec, to tam aj musí byť, následne sa to vymedzí pod tlakom oleja keď motor beží
termín "Vykyv ma ako konsky koko.." ja chápem tak, že oska sa hýbe až tak že vrtulka sa takmer dotýka k stenám slimáku
Prstami kyves hriadelkou v urcitej vzdialenosti za stredovym loziskom (na pake) takze volu nahmata aj drevorubac - urcite na matici nie je vychylka +/-0,5mm, zda sa velmi velka

.
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 20:28
od csuka530d
pár Turboduchadiel som už mal v ruke no táto turbína lieta od steny k stene aj centimeter . musím turbo vybrať a prekontrolovať či sa tohu hausingu ozaj nedotýkalo.
poviem úprimne nechcem ušetriť a meniť to sám doma na kolene . zaplatím nech je nato záruka a neriešim .
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Utorok, 15. Júla 2014, 22:39
od starynovy
No tak potom priprav minimalne tych 500€, tie repasy za 300 a pod. su smiesne, a z cinskych dielov. Nikto ta nenuti to robit na kolene, ja s veci pokladam na stol.

Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Streda, 16. Júla 2014, 05:48
od csuka530d
Presne tak ratam okolo 500€.
Vyberem turbo hodim aj foto
Inak ma auto 150 000 nabehane no mohlo to este nieco vydrzat.
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Streda, 16. Júla 2014, 07:48
od tomikadze
ja som mal auto nove a pri 90 000km turbo do paze.
Podotykam ze som ho sanoval za studena netocil a po jazde chladil vzdy....
Kolega ma x5 staru jak praha cez 340000km a povodne vstreky aj turbo!!!!!!!!!! Dodnes nechapem.....
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Štvrtok, 17. Júla 2014, 22:45
od bramborak
starynovy napísal:No tak potom priprav minimalne tych 500€, tie repasy za 300 a pod. su smiesne, a z cinskych dielov. Nikto ta nenuti to robit na kolene, ja s veci pokladam na stol.

ja mam ten repas za tristo e, odporucenie od TTsimika a zatial mam na nom najazdene nieco cez 30 000km a jazdim dalej...
---
je pravda ze mi to zerie olej, 15tis. km = 1-1,3L co je na malý diesel nie celkom ok, ale ktovie ci to je turbom

csuka: ak to je M57 este prvy typ motora,tak repas turba bude este menej ako moje stálo, keby cosi, dam ti kontakt na chlapa. je mozné, ze bude mat uz take iste hotove a len prides a vymenis za svoje pokazene.
Re: motor M57 3.0d Range rover.
Napísané: Sobota, 19. Júla 2014, 10:37
od TT-SIMIK
Co som riesil ja posledne 4ks M57 tak vsetky boli totalne na srot a menili sa komplet stredy cele......