Strana 1 z 1

vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Utorok, 27. Mája 2014, 20:20
od Majo320
Caute chalani chcel by som sa informovat co vsetko je potrebne na vymenu motota tetaz mam v aute N42B18 (316i) a chcel by som N42B20 (318i). Cca som pozeral diely cez ETK a je tam rozdiel len v kluke a ojniciach. Neviem ci bbude pasovat aj RJ motora alebo treba prepalit SW. Popripade dakujem za vsetky rady a typy.

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Utorok, 27. Mája 2014, 22:09
od januar
no tak ja som tiez rozmyslal tiez nad tymto ale nikto my nikdy neodpovedal na to

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Streda, 28. Mája 2014, 07:24
od Majo320
Takze tu sa asi odpovede nedockam

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Streda, 28. Mája 2014, 08:57
od dethXtreme
tak asi musis byt prvy co to skusi a podeli sa s info :) vzdy je niekto prvy...aa logicky, rj pasovat bude, ale podla mna to s nou nebude jazdit...ci uz koli immo,alebo koli faktu, ze mapy v 316 budu nastavene trochu na ine hodnoty, ako mapy na 318.a ak by to naahodou aj islo (comu neverim) tak by to slo stale ako 316...podla mna

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Utorok, 10. Júna 2014, 13:16
od kubo323ci
podla mna by to problem nemal byt staci mat v zalohe sikovneho autoelektrikara keby trebalo riesit neaku kablovacku a co sa tyka motora, robota na pol dna. Ak su bloky tie iste to znamena ze je ta ista prevodovka a moznoze aj diferak cize staci motor poodpajat vytiahnut, zalozit novy, pozapajat tablovacku a hotovo. co sa tyka rj. tak by som menil aj rj motora a tym padom aj rj imobilizeru. Potom budes musiet poriesit imobilizer v kluci a s tym ti pomoze sikovny chalan clen klubu Mio 46. inak ked by som mal ist do swapu 1,6 na 1,8 tak by som sa obzeral po motore oznacenom ,,is" a s vykonom 103kw klasicu 1,8 s tusim 87kw by som tam ani nedaval skoda roboty.

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Štvrtok, 19. Júna 2014, 08:06
od dymone
RJ menit netreba. Staci do povodnejm nahrat software z 318i. Kablik vcetne SW na to zozenies za 25e.

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Piatok, 20. Júna 2014, 17:39
od januar
no ja som zistoval podla ETK a treba vymenit klukovku, spojku a sacie potrubie. RJ je rovnaka ale urcite prehrat softver. Takze ak zober motor aj s prevodovkou tak by ti odpadla klukovka a spojka. Jedine uz niekoho kto vy prehrat soft v RJ motora ak sa to da vlastne.

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Nedeľa, 13. Júla 2014, 09:57
od januar
chlapy chcem ist vymienat motor aj s prevodovkou, ako by bolo najjednoduchsie ho dostat von. Spodom alebo vrchom?

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Štvrtok, 17. Júla 2014, 07:56
od kubo323ci
urcite vrchom pokial nechces rozoberat celu prednu napravu. a uplne najlepsie je ked rozoberes predne celo to je svetla, chladic, naraznik. vies to dat skoro cele naraz von. pozor si daj na klimu. najlepsie ked si ju das odsat. potom odkrutis vyfuk a cely motor aj s prevodovkou vytiahnes sibenicou (zdvihak na motor) von. robota na pol dna a mozes jazdit.

Re: vymena motoraN42B18 za N42B20

Napísané: Piatok, 5. Decembra 2014, 19:33
od januar
mensi dotaz ak vymenim motor aj s prevodvkou bez upravy RJ tak by my to malo jazdit normalne ako keby tam bol povodny motor. Alebo to bude este lenivejsie.