Strana 1 z 2
problem utecene okolo vani....
Napísané: Piatok, 29. Augusta 2008, 10:47
od misenko00
mam taky problem vcera som mu trosku vydrbal a potom ked som zastavil ostalo sivietit kontrolka oleja asi 5 sekund na oranzovo.. potom som kukol aj olej vsetko ok ... rano som zbadal na zemi tri bodky pod soferovou stranou asi 2 cm ... inak ide v pohode vsetko este aj rano som pozeral olej a jeho dost ...len ci to je nejaky vazny problem ked je to zospodu utecene myslim ze je to vana je cela mastna a nejake trubku okolo potom aj tie plasty zospodu tu trochu mastne ..dik za pomoc ak mate niekto podobnu skusenost ... a utecene to bol oaj predtym ako som tomu dostvyjebal...:)
Napísané: Piatok, 29. Augusta 2008, 20:45
od misenko00
sami odbornici

Napísané: Piatok, 29. Augusta 2008, 21:51
od alfi666
co tak napisat, ze ake auto?

to sa mozno nejaky odbornik aj najde
Ak na E46, tak zlta kontrolka ked zostane chvilu svietit po vypnuti znamena, ze treba doliat olej... teda aspon tak si pamatam

Napísané: Piatok, 29. Augusta 2008, 21:55
od BMino
skus podotahovat sroby na vani, a vsetko vycisti, ak to bude robit aj dalej tak skor najdes pricinu na cistom ako spinavom
a olej pozeraj kedje quto zahriate, hned po jazde, lebo ked stoji dlhsie tak olej stece z motora do vane
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2008, 09:14
od misenko00
pocul som ze ked sa vymeni olej za nejaky iny mozu nastat nejake netesnosti ..co vy nato ? noo je to E39
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2008, 11:06
od sutrak
To sa moze stat vtedy ked sa dlho leje do auta mineral a potom das do neho syntetiku.Ta ma vsebe zlozky co rozpustaju usadeniny,preto ti to moze zacat tiect.Nieje to vsak pravidlo!Ak nevies aky olej sa do auta daval predtym,nalej polosyntetiku,tou nic nepokazis.
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2008, 18:21
od britva
misenko00 napísal:sami odbornici

Co cakas, ze ti niekto cez net umyje motor (zo spodu, nie z vrchu plasty) a este aj uvidi kde ti to tecie

Napísané: Sobota, 30. Augusta 2008, 21:52
od BMino
britva napísal:Co cakas, ze ti niekto cez net umyje motor (zo spodu, nie z vrchu plasty) a este aj uvidi kde ti to tecie

dobre hovoris, neiekdy by stacilo sa pozret pod auto a az potom pisat, lebo nejako casto sa riesia veci typu cosi mi hrka na zadnej naprave e36, ved je to 10 a viac rokov stare auto, jasne ze to bude hrkat
misenko00? ocisti motor a uvidis kade to tecie, iked aj na spinavom musi byt vidiet cerstvo steceny olej
Napísané: Nedeľa, 31. Augusta 2008, 10:24
od fioro
poriadne umyt a najst prasklinu....
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 16:52
od misenko00
no dnes som sa trosku do toho obul a zistil som ze to tecie z nadrzky na servo riadenie pod nou je hadicka a ta je mokra..mam aj hladinu na minime.. a este jedna otazka signalizuje nizku hladunu serva ta ista kontrolka co olej ? diky moc
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 16:59
od slamec
...

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 17:11
od misenko00
hovorim servo riadenie ! :) to je rozdiel pokial viem
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 18:40
od pepino
misenko00 napísal:no dnes som sa trosku do toho obul a zistil som ze to tecie z nadrzky na servo riadenie pod nou je hadicka a ta je mokra..mam aj hladinu na minime.. a este jedna otazka signalizuje nizku hladunu serva ta ista kontrolka co olej ? diky moc
To som mal aj ja. Zasrate hadice, alternator a aj kryt pod motorom. Vymen originalne stahovacky na hadiciach pod nadrzkou za sk pasky. Dopln olej a hladinu si musis kontrolovat sam mierkou na viecku nadrzky. Nikde to nehlasi, aspon o tom neviem.
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 18:43
od Mimo
fuha, a sk pásky tolko vydržia? mám skúsenosť že vo vonkajších podmienkach praskajú, no ja by som im asi neveril

možno som mal nejaké shity

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 19:09
od misenko00
tak teraz som na pochybe ku... hosi tak potom preco mi ukazovalo kontrolku oleja :) drbne ma a hned rano ked idem kuknut olej ma ju v polke strednej risky ..

jak to ze servo nesignalizuje co to mame jake ponorky kua
