Strana 1 z 2
central
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 16:00
od misenko00
nefunguje central skusal som na jednom kluci vobec nejde a na druhom jak sa mu zachce raz ide raz nejde uz ma to stve skusal som to aj otvorit len ta baterka je tam prilepena alebo co ..co stym ? mate skusenosti ?aka tam ide baterka kolko stoji kde sa to da vymenit dakujem ..:) foto v prilohe
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 16:25
od alfi666
Pokial viem tak ta baterka je bezudrzbova - cize sa nabija sama pocas toho ako je zasunuta v spinacke

... a na tom druhom kluci ti mozno nejde prave preto, lebo si ho dlho nepouzival

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 16:31
od misenko00
no na jedno nejde vobec a na druhom ide barz kedy raz idem zamknut ptoom musim odomknut normalne zacne hukat ..skusil som aj tu iniciliziaciu.. a nic ...sadnem do auta dam kluc do polohy 2 vytiahnem kluc stlacim tlacitko odomykania a budem drzat a sucasne stlacim tlacitko zamykania 3 krat vytiahnem kluc anic ..skusal som aj do polohy jedna aj opacne ..drbne ma
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:18
od Jannci
alfi666 napísal:Pokial viem tak ta baterka je bezudrzbova - cize sa nabija sama pocas toho ako je zasunuta v spinacke

... a na tom druhom kluci ti mozno nejde prave preto, lebo si ho dlho nepouzival

Poprosim vysvetlit, ako sa tam baterka sama dobija. Kluc je kovovy, ok, ale kde je druhy pol?
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:19
od pepo286
Jannci napísal:Poprosim vysvetlit, ako sa tam baterka sama dobija. Kluc je kovovy, ok, ale kde je druhy pol?
neviem ako to je s tym dobijanim a ci to takto funguje .. ale k tomu 'druhemu polu' ti poviem len tolko ze aj imobilizer je v kluci a tiez nepotrebuje 2. pol :)
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:27
od alfi666
Jannci napísal:Poprosim vysvetlit, ako sa tam baterka sama dobija. Kluc je kovovy, ok, ale kde je druhy pol?
Funguje to na principe prenosu elektriny vzduchom - indukciou :) Ak sa pytate, ze preco nemate rozvody v dome zo vzduchu, tak preto, ze tento prenos je velmi malo efektivny...
V spinacej skrinke je indukcna cievka v ktorej tecie striedavy, alebo pulzujuci prud,,, tato cievka vytvara magneticke pole a energia z tohto pola je snimana druhou cievkou ktora je v kluci - a ta je potom cez usmernovac napojena na bateriu...
No a imobilizer funguje presne tak ako radio - v kluci je maly vysielac a v spinacej skrinke je antena ktora prijima signaly a tie su uz zapojene do jednotky imobilizeru...
Este detail - ten imobilizer je asi v 100% dnesnych aut a vysielac vtych klucoch je tiez napajany cez indukcnu cievku.... akurat BMW to dotiahlo o tolko dalej, ze ten prud, ktory tam stejne je kvoli imobilizeru vyuzivaju na nabijanie baterky - ktora sluzi len na central/alarm...
Otazky?

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:32
od misenko00
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:37
od alfi666
misenko00 napísal:
Aj mne to parkrat robi, ze obcas neotvori... a netusim preco

.. mam obavy, ze je to problem so samotnym klucom... ale kedze druhy nemam, tak ani neviem otestovat, ze ci je to tym
Na tvojom mieste by som skusal jazdit stym klucom co ti vobec nejde... mozno sa dobije a ten ti mozno bude fungovat....
V kazdom pripade necakaj, ze ti tu niekto presne povie, ze co je problem... pri tychto veciach to moze mat 100 dovodov... zrejme BMW diagnostika by mala byt prvy krok
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:39
od misenko00
tam som bol nie ohladom tohto ale inej veci a ziadny problem tam nebol.. niekedy to fakt ide aj dva dni v kuse a ptoom zrazu nic fakt to vie nastvat ked to otvaram jak ponorku:) a este ked idem rano do roboty a zacne pipat :)
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:40
od alfi666
Mne ked to nechce otvorit, tak stlacim zamkynacie tlacitko a potom otvaracie.. a vacsinou to potom otvori... takze netusim fakt, ze co mu vadi

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:48
od misenko00
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 18:16
od pepo286
mozno plavajuci kod 'neplava' ako by mal (ako Michael Phelps) :)
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 18:17
od Jannci
alfi666 napísal:Funguje to na principe prenosu elektriny vzduchom - indukciou :) Ak sa pytate, ze preco nemate rozvody v dome zo vzduchu, tak preto, ze tento prenos je velmi malo efektivny...
V spinacej skrinke je indukcna cievka v ktorej tecie striedavy, alebo pulzujuci prud,,, tato cievka vytvara magneticke pole a energia z tohto pola je snimana druhou cievkou ktora je v kluci - a ta je potom cez usmernovac napojena na bateriu...
No a imobilizer funguje presne tak ako radio - v kluci je maly vysielac a v spinacej skrinke je antena ktora prijima signaly a tie su uz zapojene do jednotky imobilizeru...
Este detail - ten imobilizer je asi v 100% dnesnych aut a vysielac vtych klucoch je tiez napajany cez indukcnu cievku.... akurat BMW to dotiahlo o tolko dalej, ze ten prud, ktory tam stejne je kvoli imobilizeru vyuzivaju na nabijanie baterky - ktora sluzi len na central/alarm...

Otazky?

Vycerpavajuca odpoved. Ale stacilo mi ze indukciou. Dalej to uz poznam

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 19:19
od coWon
nestojis pod nejakym vedenim?? ked ti to nepojde skus si prilozit kluc zo spodu na krk pod bradu a tak to vyskusaj, budes sluzit ako zosilovacia antena(: ja ked to tak urobim otvorim aj cez cinzak alebo na vacsiu dialku:D alebo mas volaky studeny spoj v tom kluci, alebo slabu baterku a jebka jej uz zmenami teploty...
a este sa ta spytam odveci tejto temy.... daju sa s toho kluca vycitat udaje, napr servisne prehliadky??
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 21:41
od chembos
alebo si zober parabolu zo satelitu a skusaj to z okolitych budov

hh mnoo
to mi proste nedalo
ale ako nic v zlom
inak dobry napad noo