Strana 1 z 3
M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Štvrtok, 27. Februára 2014, 18:11
od ZIBRO120
neriesil niekto tento problem na M52?

po zohriati motora pri preradovani rychlosti neklesaju otacky hned dole,ale naopak v momente vyradenia sa este kusok dvihnu asi na 2-3 sekundy a az potom klesaju...za studena to nerobi.a este(neviem ci to s tym suvisi)ale auto v nizkych otackach pri rozbiehani cca do 2tis. otacok mierne potrhava,ale len minimalne.. ma s tym niekto skusenost?
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 01:16
od SurrendeR
hej, mne to robi tiez.. tiez neviem co to je .. proste ides pokojne na 1500rpm konstntne , potom chces preradit/podradit... pustis plyn v zapeti stlacis spojku a otacky sa na 1s dvihnu o 100rpm a az potom klesnu..
to iste mi robi aj ked idem na tempomate .. vysliapmenm spojku a otacky jemne vzrastu, chvilku podrzia a potom klesnu.. ako ja uz som sa naucil s tym jazdit..
co sa tyka potrhavania, robilo mi to podobne veci.. tam pomohla vymena lambd..
mam komplet nove lambdy, novy olej, separator, tesne sanie, vsetko co sa dalo pomenit je nove.. a robi to stale .. neviem ci je to chyba alebo to tak ma byt.. mozno mi bude treba zresetovat jednotku..
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 08:14
od Dendo
Moja m52b25 tiez robi to ze ked radim tak na sekundu vyletia otacky o kusok vyssie. A Ekonomer mi pri brzdeni motorom neklesne na nulu hned, ale najprv sekundu postriela z vyfuku a potom az padne uplne na nulu. Tiez neviem ci to tak ma byt

Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 08:26
od Milosss
S tým trhaním by som pozrel sviečky, niečo podobné robí nám na inom aute a tiež sa chystám na výmenu sviečok, lebo je to mestské auto a dosť dlho sa jazdilo na tom aute s nízkymi otáčkami.
Čo sa týka zvýšenia otáčok, ja bysom to tipol na volnobežný ventil alebo klapku. Či nie je zanesená alebo volnobežák nie je zanesený.
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 08:36
od ZIBRO120
no ja cim viac pridavam pri akceleracii,tym viac sa pri preradovani tie otacky dvihaju..divne no ze za studena to nerobi.vam to robi tiez len po zohriati?
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 08:45
od ZIBRO120
Milosss napísal:S tým trhaním by som pozrel sviečky, niečo podobné robí nám na inom aute a tiež sa chystám na výmenu sviečok, lebo je to mestské auto a dosť dlho sa jazdilo na tom aute s nízkymi otáčkami.
Čo sa týka zvýšenia otáčok, ja bysom to tipol na volnobežný ventil alebo klapku. Či nie je zanesená alebo volnobežák nie je zanesený.
sviecky mam v plane menit,tak uvidim co bude potom..klapku som cistil no volnobezny ventil nie,ale volnobeh je ok.inak da sa aj resetovat ta klapka do nejakej zakladnej polohy,alebo take nieco?
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 10:55
od hessy
Aj mne to robila m52ka... aspon sa lepsie dava medziplyn

Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 14:59
od starynovy
Novsie benziny maju tuto otravnu vlastnost uz vstavanu..

Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 15:51
od Dendo
Asi to tak bude. m20 sla na nulu kedykolvek okamzite pri pusteni plynu bez zavahania, uz od nejakych 1500 otacok. Tie novsie motory su take.... moc inteligentne alebo ako to povedat

. offtopic ale dalsia vec ktora ma na m52 sere je ten obmedzovac ktory len zastavi motor na urcitych otackach aby sa uz netocil dalej ale nerobi to "radadadadada" zvuk ktory som mal na m20ke tak rad

Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 16:16
od consiglieri
Diagnostika a zavada bude jasna. Na mojom M52 to bola jedna z lambda sond. Obcas trhalo motorom...rovnako ako tebe okolo 2000ot.
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 17:18
od darklord
Ja myslim ze hladate duchov, hento je uplne bezne u 'modernych' aut, povedzme od euro 3 emisnej normy, kedy jednotka motor nezaskrti ako napr M20/M50 ale kvoli emisiam a nejakej ochrane katalyzatoru otacky 'podrzi' a 'spusti'. Co sa tyka obmedzovaca, ma to myslim nejaky dvojstupnovy obmedzovac, ktory sposobuje prave to co popisuje dendo, ze to nepluje v maximalnych otackach jako nejake japonske mrdky z fast and furious.
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 18:11
od hessy
Nahodou mne sa to na e34 mrte pacilo to vutututu

Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 19:30
od darklord
Aj klukovka sa prehybala od radosti

Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Sobota, 1. Marca 2014, 10:15
od ZIBRO120
no ked to tak ma byt preco to robi az po zahriati motora?ak je studeny idu otacky dole hned

a inak je normalne ze po studenom starte vyletia otacky az na cca 2300?tam to chvilu stoji..potom klesnu na 1500 a potom pomaly padaju na volnobeh..je mi jasne ze studeny ma vyssie otacky po starte,ale az 2300?sere ma to hlavne pre to ze pri tom ten motor dost zaklepe asi na 2sekundy
Re: M52b28 problem s klesanim otacok
Napísané: Sobota, 1. Marca 2014, 11:09
od hessy
Ked ti to xaklepe tak to.tipujem na hydrostely... vyletiet otacky vyletia ale tak max okolo 1500 nie 2300... nechcem strasit ale nieco podobne som mal.na mojom.a vrch motora bol na sracky..