ja osobne si davam uz od 3.ho
(ked je auto na rovine, zatiahnem po 3 zub a uz citim odpor,
ked ho xcem potlacit)
Ale je to do velkej miery aj vec vkusu (ci 3ti al. 4ty), siedmy
je vsak kazdopadne prineskoro.
Na stk kontroluju funkciu do tej miery, ze rucna by mala byt v stave
bezpecne zaistit vozidlo pri parkovani, resp. pomoct pri nudzovom brzdeni vozidla, pri zlyhani brdzovych okruhov (obidvox), co je
velmi nepravdepodobne ak nemas velmi nepriatelsku ex, co je zaroven texnicky zdatna
PS: jedno odporucanie: neviem o akom aute pises ale na E36 aj niektoryx
E46 sa kontrolka rucnej rozsvecujue cca az od 2 ZUBA!
Stiahnes dolu manzetu rucnej brzdy a srobovakom mierne prihnes kontaktny pliesok na spinaci. spoznas ho jednoducho - je to taky dzindzik s kablikom. takto si mozes kontrolku dostelovat aby svietila
hned od prveho zuba - velmi prakticke ak mas brzdu "natuho", urcite
sa ti potom nemoze stat ze by ti pocas jazdy suchala...
:)