Strana 1 z 3

nejde ventilator chladiča

Napísané: Utorok, 12. Augusta 2008, 21:19
od ancaaa
chlopaci raz zopne ventilator inokedy nie čo to je ??? bude chybne čidlo teploty alebo ventilator alebo tam može byť aj niečo ine???? lebo už sa mi neche chodiť zo zapnutym kurenim vždy ked mam nad 90siat stupnof

Napísané: Utorok, 12. Augusta 2008, 22:01
od chembos
hmm neviem cim to moze byt ale tak mne zopne vent aj klima tak skus tu zapat hh, ale nie ked raz ano a raz nie tak to bude zrejme cidlo teploty, ale kludne to moze robit aj nejaky kontakt alebo zlomeny kabel, a otrasmi motora to moze robit blbosti

Napísané: Utorok, 12. Augusta 2008, 22:51
od Helldiver
A nema nahodou M54 vicsospojku ktora nema so ziadnu elektronikou vobec nic spolocne a spina sa sama v zavislosti od svojej teploty mechanicky? Dodatocne chladi aj klimavrtula, ale pri nezapnutej klime je potrebna skutocne len v extremnych situaciach a ak sa auto prehrieva pri beznej jazde, tak to skutocne nebude v tom...

cidlo

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 05:58
od Thorien
no mne ked zacalo auto vriet tak som skusal co to moze byt a cidla som po jednom odpajal .... pri kazdom mi BC vyhodil chybovu hlasku ... takze moj tip ze cidlom to nebude

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 08:29
od chembos
ano ano, ma aj vrtulu ktora ide cez tu spojku, ted by som teda rad vedel ktoru ma namysli, a ked nejde ta tak vymenit visco spojku a bude pokoj,

mna predtym napadla henta no

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 10:07
od ancaaa
počkať počkať chlopaci takže ta velka vrtula za chladičom je klimavrtula???? nie je to tak isto ako ked mam afto bez klimi a je tam vrtula ktora sa zapne ked afto dlho stoji v kolone a teplota motora stupne nad 90stupnofff???? inač ked tak nad tým rozmýšlam tak nejde ani klima lebo včera som mal na 16stupne nastavene a v afte horuco

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 10:11
od Mimo
vtrula za chladičom nieje visco? a pred chladičom klímová? ked pozerám na motor zpredu :roll:

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 10:25
od ancaaa
chlopaci teraz som nato kukalny ked sa postavim zpredu k aftu tak tam pred chladičom žiadna vrtula nieje ,velka vrtula ale iba jedna je za chladičom a ta z motorom nieje nijak spojena žiadnou spojkou ani remenom idu do nej len kabele a ked som naštartoval tak neišla hned nato som zapol klimu tak sa roztočila potom som klimu vypol a išla stale akurat mam pocit že pri vypnutej klime sa toči pomalšie ,mno a inač včera ked som mal teplotu motora cez 100 tak sa netočila a tým padom mi neišla ani klima žiaden studeny vzduch do kabiny nešiel...
ps:už som z toho kokoťar, bracho na oktafke (pri postaveni zpredu k aftu) ma za chladičom vrtule dve jednu obrovsku na 3/4 tiny chladiča ta sa zopne ked zapne klimu mno a jednu maličku ta sa zopne pri prekročeni teploty motora nad 90stupnof aby ochladzovala kedže stojiš z aftom na mieste zo zapnutým motorom a nechladi ti napor vzduchu tak ako mam na pickupe....

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 10:48
od Jannci
jednu vrculu mas medzi motorm a chladicom. ta chladi vodu motora.
potom mas vrculu medzi chladicom a maskou. ta chladi chladic klimy.

Kamos nema klimu tak ani nema tu vrtulu medzi chladicom a maskou.

Ak mas klimu, a nemas dve vrcule, tak ti jedna musela odletiet

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 11:37
od chembos
Jannci napísal:
jednu vrculu mas medzi motorm a chladicom. ta chladi vodu motora.
potom mas vrculu medzi chladicom a maskou. ta chladi chladic klimy.

Kamos nema klimu tak ani nema tu vrtulu medzi chladicom a maskou.

Ak mas klimu, a nemas dve vrcule, tak ti jedna musela odletiet




presne takto som to myslel, tak je to

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 12:06
od Helldiver
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=BD51&mospid=47620&hg=11&fg=35
Na remenici vodnej pumpy musis mat predsa vrtulu spojenu s remenicou cez viskospojku... ak ju tam nemas tak to je vazny pruser, klimova vrtula by ochladila motor mozno tak ak by mal chladic oleja (co neviem ci 330ci ma) + by tam nesmel byt klimovy kondenzator aby fukala priamo na vodny chladic... Za normalnych okolnosti chladi skoro vzdy iba hlavna vrtula spinana cez viskospojku.

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 16:08
od ancaaa
chlopaci nič v zlom ale na remenici vodnej pumpy nieje žiadna vrtula mam iba vrtulu medzi motorom a hladičom takže logicky usudzujem že je to klimavrtula a kedže je spinana elektornicky tak ju spina riadiaca (aj pri vypnutej klime) ,ked je teplota motora nad 90stupnof si myslim kedže je tam len jedna vrtula

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 16:30
od Helldiver
Ved dobre hovoris, ale to ze mas iba klimavrtulu celkom OK neni a dakde sa stala prudka chyba - takze sup-sup checknut ci nahodou remenica este neni nejak poskodena (strhnuty zavit na viskospojku) a potom do baware objendat viskospojku aj s vrtulou a nasrobovat ju - takto ti to nemoze stihat uchladit a klimu radsej vobec nezapinaj...

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 16:35
od ancaaa
http://fotoalbumy.azet.sk/bmwcoupe3/bmw ... 9bb49fa607
tu mate foto chlopaci na prvej foto vidno že pred chladičom nemam žiadnu vrtulu na 3tej foto vidno že nieje nič napojene na vodnu pumpu na druhej foto vidno že žiaden remen nepohana tu vrtulu a na stvrtej foto vidno že do nej idu iba kablika nič viac...ps:na tu akože zablednovanu visco spojku od vodnej pumpi nedaš nič šak tam nevojde ani ventilator z počitača nanisa tam fleka...

Napísané: Streda, 13. Augusta 2008, 16:41
od Helldiver
A na poslednej foto pod tym ciernym plastom pred motorom (sahara na vrtulu) mas co? a dobre sa pozri...