Strana 1 z 1
teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Štvrtok, 26. Decembra 2013, 15:20
od tvaroh
Caute,
prave som roloval bimmerfest.com a narazil som na jeden zaujimavy clanok, kde sa pisali ze s automatickou prevodovkou je mensi chladiaci okruh na chladiacu kvapalinu a teda ze vsetky automaty maju vyssiu teplotu chladiacej kvapaliny
aku mate teplotu ???
ja som mal na manuale 90 a teraz na automate 95 (v kolone 100-102) hovorim o teplote vody cez servisne menu :)
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Utorok, 31. Decembra 2013, 00:14
od bramborak
88 (v zime na dialnici, pustene kurenie) - 96°C (volnobeh v lete), inak bezne v lete 90-92°C max.
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Utorok, 7. Januára 2014, 01:00
od michaltt
90-96
Na e46 sa pri 113 zacne rucicka hybat od stredu smerom do prava

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Streda, 8. Januára 2014, 16:37
od dasto
92 az 94°C a potom zacne chladit klimavrtula a vychladi to na tych 92°C. Drzi sa na tejto teplote nech robim co robim
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Streda, 8. Januára 2014, 19:54
od tvaroh
Mohli by ste písať ci automat alebo manuál ked to je pointa témy

Inak som videl ze všetky nové bmw co majú aj ukazovateľ teploty tak ručičku majú na 100
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Streda, 8. Januára 2014, 22:04
od Ritchey
v zime 86-92
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 00:27
od TT-SIMIK
Teploty su rovnake ci automat alebo manual.Jediny rozdiel je benzin diesel,kde diesel ma prevadzkovu tak 88-95st a benzin 95-110st.Nieje mensi okruh chladenia,praveze je tam jeden chladic navyse a to na prevodovku......jediny rozdiel je ze manual dokaze skorej dosiahnut prevadzkovu teplotu ako automat,lebo pri jazde zotrvacnostou ide manual viac menej v otackach a automatu padnu otacky nizsie,aebo cez dedinu vies ist na manuale na 4ke kdes to automat ma uz 5ku a moj napr 1300-1400 otacok.......a neviem ci aj menej nie....
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 07:23
od tvaroh
hej aj mne ide tak 1200-1500 vacsinou pokym nejdem na najvyssej rychlosti
no vsetci sa "autickari" sa tvarili ze jak je vela ked ma motor cez 100stupnov chladiacej kvapaliny
a teda aj sa mi nezdalo uplne ze voda ma vacsiu teplotu ako olej
ale ako pises tak to sedi presne 95teplotu mam minimum a v kolone 102
pricom olej ma vzdy 100 a pri nakladacke 110-120
TT-SIMIK napísal:Teploty su rovnake ci automat alebo manual.Jediny rozdiel je benzin diesel,kde diesel ma prevadzkovu tak 88-95st a benzin 95-110st.Nieje mensi okruh chladenia,praveze je tam jeden chladic navyse a to na prevodovku......jediny rozdiel je ze manual dokaze skorej dosiahnut prevadzkovu teplotu ako automat,lebo pri jazde zotrvacnostou ide manual viac menej v otackach a automatu padnu otacky nizsie,aebo cez dedinu vies ist na manuale na 4ke kdes to automat ma uz 5ku a moj napr 1300-1400 otacok.......a neviem ci aj menej nie....
Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT
Napísané: Streda, 15. Januára 2014, 23:06
od michaltt
tvaroh napísal:hej aj mne ide tak 1200-1500 vacsinou pokym nejdem na najvyssej rychlosti
no vsetci sa "autickari" sa tvarili ze jak je vela ked ma motor cez 100stupnov chladiacej kvapaliny
a teda aj sa mi nezdalo uplne ze voda ma vacsiu teplotu ako olej
ale ako pises tak to sedi presne 95teplotu mam minimum a v kolone 102
pricom olej ma vzdy 100 a pri nakladacke 110-120
Este doplnim ze olej sa zohrieva dlhsie ako voda. Take ked ma voda napr. 96 tak olej ma 65. Takze autu nakladat az trosku neskor, nez sa rucicka vody dostane do stredu. Aj tam je tolerancia. Stred ma urcite rozpatie, aby rucicka nekolisala vkuse hore dole.