Strana 1 z 1
Palivovy filter
Napísané: Streda, 6. Júna 2007, 19:18
od BAVORAK009
Zdarek potreboval by som poradit.Nevie mi niekto povedat kde najdem palivovy filter na 523i E39.Mam totiz taky problem ze pocas jazdy mi obcas auto trhne.Ako keby mi zacalo dusit motor.Sviecky som menil tie su v pohode.Takze si myslim ze to bude v tom filtry alebo v co moze byt problem podla vas???

Vopred vam dakujem

Napísané: Streda, 6. Júna 2007, 20:07
od Kraken
može to byť ešte káblami ku sviečkam

, ale tak najprv vyskušaj ten filter
Napísané: Štvrtok, 7. Júna 2007, 07:42
od M3driver
mne takto cuka, ale iba ked je studeny motor. vymenene sviecky, vsetky filtre a aj tak...

Napísané: Štvrtok, 7. Júna 2007, 08:05
od BAVORAK009
No neviem dnes sa na to pozriem a som zvedavy ze co to moze byt

Napísané: Streda, 13. Júna 2007, 16:41
od mathejko
Vyber cievky a skontroluj na nich tie gumene konce, ktore dosadaju na sviecku. stlac ju aby sa splostila - ak je poraskana, tak vymenit. (cca 300sk/kus). To je dost castou pricinou cukania u tychto motorov
Napísané: Streda, 13. Júna 2007, 20:51
od BAVORAK009
mathejko napísal:Vyber cievky a skontroluj na nich tie gumene konce, ktore dosadaju na sviecku. stlac ju aby sa splostila - ak je poraskana, tak vymenit. (cca 300sk/kus). To je dost castou pricinou cukania u tychto motorov

dik kamo pozriem to

Napísané: Štvrtok, 14. Júna 2007, 12:54
od BAVORAK009
mathejko napísal:Vyber cievky a skontroluj na nich tie gumene konce, ktore dosadaju na sviecku. stlac ju aby sa splostila - ak je poraskana, tak vymenit. (cca 300sk/kus). To je dost castou pricinou cukania u tychto motorov
Tak filter som vymenil a robi mi to stale.Rozobral som tie cievky a tie gumene konce ktore dosadaju na sviecky su popraskane ale len na koncoch.Nechapem ale preco by to malo robit sarapatu ked su tie gumicky popraskane len na koncoch???Zo siestich su prasknute tri

Mozes mi prosimta vysvetlit preco to vadi ked su prasknute tie gumicky???dakujem

Napísané: Štvrtok, 14. Júna 2007, 22:37
od mathejko
No ved prave to, ze pokazde su popraskane "len" na koncoch

. Ale uplne to staci na to, aby iskra supla do hlavy a nie do sviecky - obrazne povedane. Je lepsie ich vymenit vsetky, lebo je len otazka casu kedy sa zacnu rozpadat aj ostatne gumicky.
Zvazoval si aj taku moznost, ze by si skocil na diagnostiku do bavarie? ak by si chcel dalo by sa nieco take poriesit

Napísané: Piatok, 15. Júna 2007, 08:01
od BAVORAK009
Pracujes v BMW???Koko by ma vysla diagnostika? Isiel by som nech viem v akom stave mam moje bawo.Tie gumicky sa daju kupit zvlast bez tych cievok?Vymenim vsetky tak ako si povedal

dakujem

Napísané: Piatok, 15. Júna 2007, 15:57
od BAVORAK009
Tak a je to hotovo bol som dnes v Bavarii a kupil som tie gumicky.Jedna stala 340sk a kupil som ich 6

Vsetky som vymenil a teraz idem ako gula hned mam o 100koni viac

Ked som ich menil tak 3stare boli uplne rozpadnute a dalsie tri boli dobre.Kamo dakujem Ti za radu mas u mna velke pivo

Napísané: Piatok, 15. Júna 2007, 16:42
od M3driver
BAVORAK009 napísal:Tak a je to hotovo bol som dnes v Bavarii a kupil som tie gumicky.Jedna stala 340sk a kupil som ich 6

Vsetky som vymenil a teraz idem ako gula hned mam o 100koni viac

Ked som ich menil tak 3stare boli uplne rozpadnute a dalsie tri boli dobre.Kamo dakujem Ti za radu mas u mna velke pivo

super, takze sprintiky nabuduce naostro!!

Napísané: Piatok, 15. Júna 2007, 17:01
od mathejko
BAVORAK009 napísal:Tak a je to hotovo bol som dnes v Bavarii a kupil som tie gumicky.Jedna stala 340sk a kupil som ich 6

Vsetky som vymenil a teraz idem ako gula hned mam o 100koni viac

Ked som ich menil tak 3stare boli uplne rozpadnute a dalsie tri boli dobre.Kamo dakujem Ti za radu mas u mna velke pivo

o.k. nejak ma zacalo smadit
