Uprava 4 valca M43TU
Napísané: Pondelok, 9. Septembra 2013, 17:35
Zdravím, keďže som tu nikde nenašiel tému o úpravach, upgradoch a tuningoch (dajte si tam slovo aké vám pasuje
) o motoroch M43TU tak zakladám tému. Na jednom anglickom fóre som našiel tému, kde sú myslím vcelku seriózne popísané úpravy.
Jedná sa mi o to, že ma v blízkej dobe čaká výmena spojky, hardy spojky, uloženia kardanu, skrátené radenie a tiež by som rád dal do svojej mašiny iný diferenciál. Konkrétne sa bavíme o BMW E46 Coupe 318 Ci s motorom M43TU (tento motor majú aj E36tky preto to nedávam do konkrétneho modelu... Admin to prehodí ak bude treba
)
Chcel by som sa spýtať či už niekto skúšal vymeniť diferenciál za iný s pomerom 4,27 alebo dať tam spojku, zotrvačník, prítlačnú dosku a pastorok z 325I na 318i - Ci... prípadne podobné úpravy alebo rovnaké aké sú popísané v linku nižšie...
http://translate.google.sk/translate?hl ... 6bih%3D612
Poprosím hlavne o rady a názory ľudí, ktorí majú / mali uvedený motor a majú s ním reálne skúsenosti... tiež poprosím aby ste mi tu nepísali "vymeň za 6 valec a podobne"...
nechcem meniť a nejdem z toho motora robiť 600 koňovú mašinu... ide mi skôr o zlepšenie akcelerácie v spodných otáčkach od 0 - 60 km... a prípadné veľmi jemné zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu...
Ďakujem za rady...
Jedná sa mi o to, že ma v blízkej dobe čaká výmena spojky, hardy spojky, uloženia kardanu, skrátené radenie a tiež by som rád dal do svojej mašiny iný diferenciál. Konkrétne sa bavíme o BMW E46 Coupe 318 Ci s motorom M43TU (tento motor majú aj E36tky preto to nedávam do konkrétneho modelu... Admin to prehodí ak bude treba
Chcel by som sa spýtať či už niekto skúšal vymeniť diferenciál za iný s pomerom 4,27 alebo dať tam spojku, zotrvačník, prítlačnú dosku a pastorok z 325I na 318i - Ci... prípadne podobné úpravy alebo rovnaké aké sú popísané v linku nižšie...
http://translate.google.sk/translate?hl ... 6bih%3D612
Poprosím hlavne o rady a názory ľudí, ktorí majú / mali uvedený motor a majú s ním reálne skúsenosti... tiež poprosím aby ste mi tu nepísali "vymeň za 6 valec a podobne"...
nechcem meniť a nejdem z toho motora robiť 600 koňovú mašinu... ide mi skôr o zlepšenie akcelerácie v spodných otáčkach od 0 - 60 km... a prípadné veľmi jemné zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu... Ďakujem za rady...

... Na to aby som mal zrychlenie z 0 na 100 nepotrebujem mat 300 konove auto.... Ale auto ktore je lahsie, ide do otacok atd.... Sanie simota je za 360 evri... Vyfuk moja cenovka je ina ako bezna kedze som s fesim dohodnuty... Takze bezne povedzeme 1000 evri... Ak si priratam este upravu spojky a jazdeneho difu tak do 600 evri.... Tu nejde o vykon lebo je jasne ze 1,9iny by som vykon nad 200 koni nedostal bez poskodenia motora.... Ide o zlepsenie jazdnych a akceleracnych vlastnosti.... Uplne uletene poviem.... Mal som SEAT Ibizu 2006 rv. A mala lepsiu akceleraciu ako BMW.... Bol tam sice motor 1,2... Ale to auto malo svih... Tak tomu sa chcem dopracovat aj s bmw...jasne ze na dialnici by ma dal hocikto so 6 valcom ale toto nie je ciel a au 4 valca by to ani neslo....
s tym dvojlitrom to nikdy nedosiahnes, o nieco lepsie je to na diesloch, tam to ciastocne vychytava krutak
ak si si nevsimol, snazim sa ta od toho odradit, do toho diffu by som siel aj ja, stale hladam nejaky mne vyhovujuci pomer
ak sa ti to auto nepaci a chces si ho upravit - sportove sedacky, pekna koncovka, ostrejsi zvuk, tak smelo do toho, je to realnejsi ciel, ako z toho vydolovat vykony