Samozrejme ze nie, na 99% sa da zohnat novy synchronny kruzok priamo z Bavarie (nemam to ptovrdene ale naposledy som to riesil vo Volve dalo sa). Ak mas zakladne inzinierske a mechanicke znalosti, nie je problem vymenit si synchron doma na kolene. Inak to urobi kazdy zrucny automechanik. Odporucam vypustat olej cez sitko, aby si zachytil pripadne strhnutu treciu pasku. Synchronizator na dvojke bude dvojity (3 kruzky ktore prenasaju moment cez treciu pasku), takze tu zas odporucam pretriet pasky olejom - zazil som, ze ked boli suche, tak sa hned spalili. Ked to budes mat rozobrane, popozeraj poriadne vsetky radialne loziska, ci niesu opotrebovane a pripadne dokup nove.
Mam rad taketo piplacky, vsetko si krasne precistis a premazes. A aby som nezabudol, urcite by som kupil aj nove gufera, idealna sanca vymenit a pekne zalisovat.
EDIT: Pozrel som ETK a nenasiel som tam jednotlive diely sukolesia na E90. Takze jedine asi aftermarket alebo zistit, ktory synchron sa pouziva v tejto prevodovke (urcite to nie je nic nove a uz sa v BMW pouziva aspon 40 rokov) Potrebujes zistit akurat vyrobcu (GETRAG, ZF,...). Zaujimave ze na E39 si vies kupit komplet vsetko:
