Strana 1 z 2
kompresor
Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 08:25
od Standocabrio
čaute chlapi,počul som že tu na slovensku beha bm-ka,čo ma kompresor,viete niekdo o tom?
Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 08:56
od Peppo
Po Blave behaju 2-3 E30 2,5 turbo....
Nemozu vsak spolu sprintovat, nevedia udrzat rovno zadok :))
Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 14:52
od Standocabrio
nevieš poradit ako sa da zvyšiť vykon?
Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 16:52
od Kraken
no športový filter je základ
Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 18:16
od MarkoZH
ten filter ti je bez inych veci prd platny....
Re: kompresor
Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 20:57
od Diablo
Standocabrio napísal:čaute chlapi,počul som že tu na slovensku beha bm-ka,čo ma kompresor,viete niekdo o tom?
V ZA by mala jedna byť.
Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 13:22
od Kraken
MarkoZH napísal:ten filter ti je bez inych veci prd platny....
to máš pravdu, to je len začiatok
Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 15:51
od Peppo
V mojom pripade som uvazoval o siske. Ale po uvazeni - E46 ma velmi dobre spravene sanie, cize naco siska - iba sportova vlozka do povodneho air-boxu.
Co to sposobilo?
Nic.
Chlapci v BMW povedali po kontrole ze nieco tam piska a ze diagnostika vypisuje chybu ako by bola niekde v sani diera.
Spotreba nesla dole, vykon nesiel hore.
Bez dalsich uprav to nema zmysel.
kup staru E30 2,5 k tomu zo 3 nahradne motory a daj tam turbo.
Ide o spravne nastavenie. Mozno vydrzi motor 100km... mozno aj 10 000....
Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 17:32
od Nitro
ako mi jeden mudry clovek povedal.....vyj..b sa na pi...oviny ako turbo a vymena motora a kup si vyssi objem.....

Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 20:17
od Kraken
Peppo napísal:V mojom pripade som uvazoval o siske. Ale po uvazeni - E46 ma velmi dobre spravene sanie, cize naco siska - iba sportova vlozka do povodneho air-boxu.
Co to sposobilo?
Nic.
Chlapci v BMW povedali po kontrole ze nieco tam piska a ze diagnostika vypisuje chybu ako by bola niekde v sani diera.
Spotreba nesla dole, vykon nesiel hore.
Bez dalsich uprav to nema zmysel.
kup staru E30 2,5 k tomu zo 3 nahradne motory a daj tam turbo.
Ide o spravne nastavenie. Mozno vydrzi motor 100km... mozno aj 10 000....
hmmm, máš pravdu, už som niekde počul že bawory sú háklivejšie na výmenu filtra za nejaký neštandardný
Napísané: Štvrtok, 24. Mája 2007, 11:02
od Peppo
jedine co mi to sposobilo bolo to ze ked raz za mesiac autu zajebe.
Potiahne trochu viacej vzduchu - vyhodi to obrovsku CHYBU celym autom trhne a zapne sa EML - cize auto nejde do otacok a protestuje ako by sa hadali valce...
Staci vypnut a zapnut a ficime dalej.
zevraj za to moze vzduchac...
hold bmw je citlive na taketo veci - hlavne novsie s plnou pi(ou elektroniky...
Napísané: Štvrtok, 24. Mája 2007, 11:11
od LuCKy
Nitro napísal:ako mi jeden mudry clovek povedal.....vyj..b sa na pi...oviny ako turbo a vymena motora a kup si vyssi objem.....

NJ ale niekedy (asi väčšinou ale to záleží od veľkosti úprav) ani vyšší objem nemá to čo od neho nižší preplňovák ale samozrejme origo je origo.
LuCKy
Napísané: Nedeľa, 27. Mája 2007, 18:28
od bavo36
Niekde som pocul, že kde iný používajú preplnanie, BMW si vystací s atmosferou. Preto vraj nerobia turbo benzin (výnimka 335bi-turbo)- inac, moje vysnívané auto

Re: kompresor
Napísané: Piatok, 12. Marca 2010, 08:44
od dumboo
Objem ničím nenahradiš ....a šiška a podobne upravy na bmw su blbosti !
Re:
Napísané: Piatok, 12. Marca 2010, 11:54
od Jacq
bavo36 napísal:Niekde som pocul, že kde iný používajú preplnanie, BMW si vystací s atmosferou. Preto vraj nerobia turbo benzin (výnimka 335bi-turbo)- inac, moje vysnívané auto

a 8 valec 4,4 (napr. v novom 750i)