Strana 1 z 2

kompresor

Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 08:25
od Standocabrio
čaute chlapi,počul som že tu na slovensku beha bm-ka,čo ma kompresor,viete niekdo o tom?

Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 08:56
od Peppo
Po Blave behaju 2-3 E30 2,5 turbo....
Nemozu vsak spolu sprintovat, nevedia udrzat rovno zadok :))

Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 14:52
od Standocabrio
nevieš poradit ako sa da zvyšiť vykon?

Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 16:52
od Kraken
no športový filter je základ

Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 18:16
od MarkoZH
ten filter ti je bez inych veci prd platny....

Re: kompresor

Napísané: Utorok, 22. Mája 2007, 20:57
od Diablo
Standocabrio napísal:
čaute chlapi,počul som že tu na slovensku beha bm-ka,čo ma kompresor,viete niekdo o tom?

V ZA by mala jedna byť.

Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 13:22
od Kraken
MarkoZH napísal:
ten filter ti je bez inych veci prd platny....


to máš pravdu, to je len začiatok

Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 15:51
od Peppo
V mojom pripade som uvazoval o siske. Ale po uvazeni - E46 ma velmi dobre spravene sanie, cize naco siska - iba sportova vlozka do povodneho air-boxu.
Co to sposobilo?
Nic.
Chlapci v BMW povedali po kontrole ze nieco tam piska a ze diagnostika vypisuje chybu ako by bola niekde v sani diera.
Spotreba nesla dole, vykon nesiel hore.
Bez dalsich uprav to nema zmysel.
kup staru E30 2,5 k tomu zo 3 nahradne motory a daj tam turbo.
Ide o spravne nastavenie. Mozno vydrzi motor 100km... mozno aj 10 000....

Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 17:32
od Nitro
ako mi jeden mudry clovek povedal.....vyj..b sa na pi...oviny ako turbo a vymena motora a kup si vyssi objem..... :wink:

Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 20:17
od Kraken
Peppo napísal:
V mojom pripade som uvazoval o siske. Ale po uvazeni - E46 ma velmi dobre spravene sanie, cize naco siska - iba sportova vlozka do povodneho air-boxu.
Co to sposobilo?
Nic.
Chlapci v BMW povedali po kontrole ze nieco tam piska a ze diagnostika vypisuje chybu ako by bola niekde v sani diera.
Spotreba nesla dole, vykon nesiel hore.
Bez dalsich uprav to nema zmysel.
kup staru E30 2,5 k tomu zo 3 nahradne motory a daj tam turbo.
Ide o spravne nastavenie. Mozno vydrzi motor 100km... mozno aj 10 000....


hmmm, máš pravdu, už som niekde počul že bawory sú háklivejšie na výmenu filtra za nejaký neštandardný

Napísané: Štvrtok, 24. Mája 2007, 11:02
od Peppo
jedine co mi to sposobilo bolo to ze ked raz za mesiac autu zajebe.
Potiahne trochu viacej vzduchu - vyhodi to obrovsku CHYBU celym autom trhne a zapne sa EML - cize auto nejde do otacok a protestuje ako by sa hadali valce...
Staci vypnut a zapnut a ficime dalej.
zevraj za to moze vzduchac...
hold bmw je citlive na taketo veci - hlavne novsie s plnou pi(ou elektroniky...

Napísané: Štvrtok, 24. Mája 2007, 11:11
od LuCKy
Nitro napísal:
ako mi jeden mudry clovek povedal.....vyj..b sa na pi...oviny ako turbo a vymena motora a kup si vyssi objem..... :wink:


NJ ale niekedy (asi väčšinou ale to záleží od veľkosti úprav) ani vyšší objem nemá to čo od neho nižší preplňovák ale samozrejme origo je origo. :wink:



LuCKy

Napísané: Nedeľa, 27. Mája 2007, 18:28
od bavo36
Niekde som pocul, že kde iný používajú preplnanie, BMW si vystací s atmosferou. Preto vraj nerobia turbo benzin (výnimka 335bi-turbo)- inac, moje vysnívané auto =P~

Re: kompresor

Napísané: Piatok, 12. Marca 2010, 08:44
od dumboo
Objem ničím nenahradiš ....a šiška a podobne upravy na bmw su blbosti !

Re:

Napísané: Piatok, 12. Marca 2010, 11:54
od Jacq
bavo36 napísal:
Niekde som pocul, že kde iný používajú preplnanie, BMW si vystací s atmosferou. Preto vraj nerobia turbo benzin (výnimka 335bi-turbo)- inac, moje vysnívané auto =P~



a 8 valec 4,4 (napr. v novom 750i)