No nemal som moznost skor odpisat, ale zajtra idem k jednemu chalaniskovi, papuc ho volaju, tak tam si to dam porobit. On robi hondy, ale robi aj bavoraky a aj mercedesy. No su to asi taketo ukony:
- zapojenie hmloviek

, nemal som moznost si ich zapojit, kedze som na to nemal cas a ani nebolo kedy, kedze ta stara biela k****a nam pila krv az doteraz
- nastavenie geometrie, skontrolovanie, auto mi taha dolava
- vymena slimaka volantu
- mam tuhy plyn, ale robi to hlavne, ked mam nastartovane a aj jazdim, hovoril mi ze to bude skrtiaca klapka, lebo aj volnobeh mi beha tak okolo 700 ot/min
- obcas mi jemne buchne zadok (vraj kradan. kriz) pri zaradeni rychlosti, teda ked stojim na mieste
- rezonuje mi vyfuk rpi studenom motore
- niekde v mieste pri vanose mi presakuje jemne olej
- vacsia vola riadiacej paky, nie ze by to bol nejaky velky problem, ale je to nieco medzi tuhou pakou a pakou, pri ktorej mam pocit, ze mozem slahat slahacku, ako radi pekne, o tom potom
- nejdu mi otvorit zadne dvere z vonku - tiez problem, ktory by som si vyriesil sam, ale tak nech rovno kukne
- vrzga mi prava zadna strana, pocut to hlavne ked vystupuju viaceri zozadu alebo ked prejdem cez nerovnost alebo kopcek.
Su to skor zalezitosti, na ktore by som mohol kaslat, teda asi skor pri e36ke, ale ja som tak trochu puntickar v tychto veciach a chcem sa kvalitne vozit na tom este nejaku dobu, lebo ked je auto v relativne dobrom stave vzhladom na cenu, za ktoru som to kupil a v akom stave je motor a podvozok, tak preco to auto neudrziavat v trochu lepsiom stave
