Strana 1 z 2

mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Pondelok, 25. Marca 2013, 17:32
od pexo
caute. chcem sa vas opytat ci niekto pocul o tom a popripade ci ma skusenosti s tym ze dvojhmotny zotrvacnik sa da nahradit klasickym, k tomu ide este nejaky diel a ze to takto funguje.. je to proste lacnejsia nahrada za klasicku dvojhmotu. mne sa to velmi nezda, ale v 2 servisoch mi vraveli ze sa to takto robi, a ze takyto sposob uz je potom v aute na stalo. poculi ste o tom niekto? budem rad za vase rady a nazory.

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Pondelok, 25. Marca 2013, 18:11
od fox1k
no čo viem, dáva sa jednohmotný zotrvačník + odpružená spojková lamela, neviem či sa to presne tak volá a neviem akú by to malo fyziku na auto. Vraj sú ale potom trošku vačšie vybrácie na neutrály. Viem, že si to ľudia robili na požotoch a passatoch :-k

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Pondelok, 25. Marca 2013, 19:42
od milan316

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Pondelok, 25. Marca 2013, 20:23
od pexo
fox1k napísal:
no čo viem, dáva sa jednohmotný zotrvačník + odpružená spojková lamela, neviem či sa to presne tak volá a neviem akú by to malo fyziku na auto. Vraj sú ale potom trošku vačšie vybrácie na neutrály. Viem, že si to ľudia robili na požotoch a passatoch :-k


no presne toto.. tak mi to vraveli aj v servise a ze t robia aj na bavorakoch. akurat som zvedavy na tu fyziku v aute. a ci sa tym nieco zmeni atd.

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 26. Marca 2013, 11:10
od pby
Mna by zaujimalo ako to teda doriasia ludia co sa vyznaju ze a to bude dat aj na povedzme BMW spravit, o kolko to je lacnejsia (tak v priemere) vec ak sa da namiesto dvojhmoty - jednohmota a odpruzena spojkova lamela

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 26. Marca 2013, 12:54
od MajkoKNM
Kamos vymenil dvojhmotny zotrvacnik s pevnou lamelou za jednohmotny a odpruzenu lamelu (golf IV) a ziaden problem. Pokial sa na jeden motor robili oba zotrvacniky netreba stresovat, potom treba uz len kupit podla toho lamelu ci odpruzenu alebo nie koli rozbiehaniu s autom napr.

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 26. Marca 2013, 14:20
od mathew144
ale ten kit 4p vyzera zaujimavo

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 25. Júna 2013, 08:30
od majdo-dk
Nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu. Ked kupujem pozivany dvojhmotny zotrvacnik tak ako zistim ci je dobry pred tym ako ho dam na motor na pozkladam to??? Da sa to daako zistit ci len ked to je uz setko poskladane. Dik

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 25. Júna 2013, 08:58
od fox1k
napr.

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 25. Júna 2013, 09:15
od maiki
ja som nieco taketo vymyslal na moju E36 323i , no bolo mi povedane ze ak mam klimu, tak jednohmotny zotrvak to neutiahne... cize mi ostava pozerat len 2hm

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 25. Júna 2013, 10:09
od MajkoKNM
bolo to sice na golf IV 1.9 tdi s klimou, kde bol vymeneny dvojhmotny za jednohmotny a bez problemov auto funguje.

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Sobota, 13. Júla 2013, 13:46
od GtheRacer
maiki napísal:
ja som nieco taketo vymyslal na moju E36 323i , no bolo mi povedane ze ak mam klimu, tak jednohmotny zotrvak to neutiahne... cize mi ostava pozerat len 2hm


kto ti toto povedal maiki?
a hlavne preco?

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 14:46
od starynovy
pretoze klima je pohanana kardanom :lol: Povedal by som ze hlavny rozdiel je v tom, ze kluka je pruzne oddelena od zotrvacniku, kdezto ked das len odpruzenu lamelu, tak sice chranis prevodovku, ale kluku uz nie, je teda realnejsie riziko ze praskne.

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Pondelok, 7. Októbra 2013, 20:08
od m3arko
ja to prave teraz riesim..na mojom bmw...tiez sme dostali k rieseniu veci jednohmota a odpruzena lamela kedze dvojhmota najlacnejsia vychadzala cca 500 ecok....nieje to az take strasne a pri mojich investiciach do toho auta sice chcenych ma dalsich 500 eur uz dost dostava do rozpakov investovanych penazi do auta kedze sa to uz blyzi k 2000 euram a este dalsich 500 a to este by sa uz patrilal aj lamela aj s pritlacakom celu sadu a ta uz vychadza cca 700 eur...
tak tiez zvazujem na motor tds v modeli e 39 jednohmotu a odprzenu lamelu....
popripade....este raz otazka do plena ako zistim ci je dvojhmota dobra??ja som napriklad mera kolko ma volu a vyslo mi 1,2 cm....viete niekto kolko by mala mat na motore tds??dakujem

Re: mozna nahrada dvojhmotneho zotrvacnika za klasicky?

Napísané: Utorok, 8. Októbra 2013, 07:25
od SurrendeR
jaku volu? akoze tym vies pohnut 1.2cm bez odporu? ak hej, tak ta uz bola davno po smrti..
2hmota musi byt pevna ze ked tym chces pohnut, tak to kladie hned odpor, bez vole.