E46 330d pukanie v prednom lavom kolese
Napísané: Štvrtok, 21. Marca 2013, 00:22
Čaute :)
Dopredu poviem že sú menené ramena+silentbloky+tyčky stabilizatora+tyčky riadenia+čapy riadenia Meyle (HD) (max 15000), takisto tlmiče s dorazmi, prachovkami a uložením (Sachs a uloženia Meyle HD)....
Kolesa mám plecháče 17tky 205/50 RFT
Popis problému:
1.Keď stojím na mieste a točím volantom tak v rôznych polohach volantu v nepravidelnych intervaloch sem tma pukne vo vodičovom prednom kolese, je to viac počuť z vnútra. Nemám pocit že by to na dorazoch volantu robilo silnejšie.
2.Tento zvuk je takisto počuť keď sa pomaly pohnem
3.Je počuť keď idem pomaly a stupim na brzdu (Keď sa koleso zaťaží) a to či idem dopredu alebo dozadu
4.Najvýraznejšie to je keď vychádzam na lavej strane na vyšší patník (v nízkej rychlosti, volant tak pol otáčky vlavo), a to spravý taký zvuk prirovnal by som to ako keď kladivom búchate po basketbalovom balóne alebo obutej nahustenej pneumatike.
5.Vo vyšších rychlostiach pri prejazde nerovnosťami to nepočuť, ale môže to byť aj to že okolitý hluk a iné zvuky to možu prekryť.
Zmenu správania na ceste nepozorujem, pravdepodobne mám ale (naviac k tomu, nemylsím si že je to príčina tohto problému) aj skrivené kotúče, brzdný účinok je nepravidelný, respektíve pri väčšom konštantnom tlaku na brzdový pedál je brzdný účinok vlnitý a to až do úplného zastavenia. Kotúče už sú doma pojdu sa vymeniť (či by boli alebo neboli krivé to je jedno) takže auto pojde na zdvihák a tam sa to kukne, ale zaujímalo by ma čo by to podla Vás ešte mohlo byť
Dopredu poviem že sú menené ramena+silentbloky+tyčky stabilizatora+tyčky riadenia+čapy riadenia Meyle (HD) (max 15000), takisto tlmiče s dorazmi, prachovkami a uložením (Sachs a uloženia Meyle HD)....
Kolesa mám plecháče 17tky 205/50 RFT
Popis problému:
1.Keď stojím na mieste a točím volantom tak v rôznych polohach volantu v nepravidelnych intervaloch sem tma pukne vo vodičovom prednom kolese, je to viac počuť z vnútra. Nemám pocit že by to na dorazoch volantu robilo silnejšie.
2.Tento zvuk je takisto počuť keď sa pomaly pohnem
3.Je počuť keď idem pomaly a stupim na brzdu (Keď sa koleso zaťaží) a to či idem dopredu alebo dozadu
4.Najvýraznejšie to je keď vychádzam na lavej strane na vyšší patník (v nízkej rychlosti, volant tak pol otáčky vlavo), a to spravý taký zvuk prirovnal by som to ako keď kladivom búchate po basketbalovom balóne alebo obutej nahustenej pneumatike.
5.Vo vyšších rychlostiach pri prejazde nerovnosťami to nepočuť, ale môže to byť aj to že okolitý hluk a iné zvuky to možu prekryť.
Zmenu správania na ceste nepozorujem, pravdepodobne mám ale (naviac k tomu, nemylsím si že je to príčina tohto problému) aj skrivené kotúče, brzdný účinok je nepravidelný, respektíve pri väčšom konštantnom tlaku na brzdový pedál je brzdný účinok vlnitý a to až do úplného zastavenia. Kotúče už sú doma pojdu sa vymeniť (či by boli alebo neboli krivé to je jedno) takže auto pojde na zdvihák a tam sa to kukne, ale zaujímalo by ma čo by to podla Vás ešte mohlo byť