Strana 1 z 2

HRDZA NA E36

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 09:34
od 1vaso1
Zdravím páni ... ako to je zo zinkovými plechmi na E36 ? od ktorého roku sa začali montovať ? lebo som videl E36 nehavarovanú a mala chytené blatníky
z roku 1993 ...

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 10:39
od trunek
neviem ako a od kedy, ale aj kamos ma na E36-ke uz kvitnucu hrdzu. Poradil som mu dobreho lakernika a vsetko bude potom ok. Ale tiez som pozeral ako puk :(

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 11:46
od 1vaso1
no ja akurat chcem kúpiť dáku 320i alebo 325i ... ale zatiaľ som videl len chytené od hrdze :( a to keď opravíš ... tak aj tak to začne kvitnúť :( to je iba otázka času že kedy ... ja tak dávam tomu 1 - 2 roky ... viac nie :( :cry:

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 12:44
od Ďuri320
1-2? trochu pridaj...ak sa ti toho chytí niekto kto tomu rozumie tak ti to vydrží ovela dlšie...

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 12:49
od 1vaso1
hmmm vazne ?? a kolko to tak bude stat ? ked sa toho chyti daky odbornik ?

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 12:58
od Ďuri320
podla toho ako ti to bude robiť...ked bude treba aj git alebo cín + nástrek s lakom tak okolo 5 tis za blatník....možno viac možno menej záleží na tom kto ti to bude robiť...

Re: HRDZA NA E36

Napísané: Nedeľa, 1. Júna 2008, 18:04
od Kallon
1vaso1 napísal:
Zdravím páni ... ako to je zo zinkovými plechmi na E36 ? od ktorého roku sa začali montovať ? lebo som videl E36 nehavarovanú a mala chytené blatníky
z roku 1993 ...


ja na mojom bawo este nemam ani mg hrdze.

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 10:54
od paul
Chlapci,vy ste tu z toho troska mimo...
BMW neznamena bakelitove motorove vozidlo. Nemylte si to s Trabantom.
To,ze je auto pozinkovane neznamena, ze nemoze nikdy hrdzaviet...
Hrdzaviet zacne KAZDE auto len zalezi v akom prostredi beha. A to je to najhlavnejsie.
Jedna sa o jemnu vrstvu zinku, ktoru kamienky a rozna necistota od kolies, poskodia a potom voda a vlhko zacne posobit na samotny zelezny plech. Samozrejme musi sa najprv poskodit lak,potom vrstva zinku a potom uz to "kvitne" a ude von ako huby po dazdi!!!!
Ale niekde je to prostredie take agresivne, ze hrdza zacne posobit prirodzene z vnutra...

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 12:32
od BMino
koroduje vsetko, aj audi A8

sná

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 15:22
od dodo73
BMino napísal:
koroduje vsetko, aj audi A8


To snáď nie! (môže byť, netvrdím, že nie len ma to prekvapuje) Poznám roky z rodinného prostredia Audi 80 1.6 D, rv. 1987 až do dnešných čias. Farba s pôvodnej sýto červenej sa zmenila poveternostnými podmienkami na vypálenú matnú tehlu. No hrdzu tam budeme hľadať márne a auto má najazdené do 500 000 km. Myslím skôr, že tieto príznaky veľa vravia (tak, ako tu bolo spomínané) o podmienkach v akých auto jazdilo a celkový vzťah majiteľov o starostlivosť auta, prípadne to môže vyvolať pochybnosti o originalite ND. Tak nad týmto by som zamyslel pri kúpe auta. No v žiadnom prípade to netreba brať tragicky, nie je to jediný ukazovateľ o majiteľovi a už vôbec to nie je problém (samozrejme okrem peňazí :D ) dať do poriadku. :roll:

Re: sná

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 15:33
od BMino
dodo73 napísal:
To snáď nie! (môže byť, netvrdím, že nie len ma to prekvapuje) Poznám roky z rodinného prostredia Audi 80 1.6 D, rv. 1987 až do dnešných čias. Farba s pôvodnej sýto červenej sa zmenila poveternostnými podmienkami na vypálenú matnú tehlu. No hrdzu tam budeme hľadať márne a auto má najazdené do 500 000 km. Myslím skôr, že tieto príznaky veľa vravia (tak, ako tu bolo spomínané) o podmienkach v akých auto jazdilo a celkový vzťah majiteľov o starostlivosť auta, prípadne to môže vyvolať pochybnosti o originalite ND. Tak nad týmto by som zamyslel pri kúpe auta. No v žiadnom prípade to netreba brať tragicky, nie je to jediný ukazovateľ o majiteľovi a už vôbec to nie je problém (samozrejme okrem peňazí :D ) dať do poriadku. :roll:


chalan, ja som si to musle 4 krat precitat, nez som pochopil o co tam ide :lol: koroziu by si tam nasiel

koroduje vsetko, preto sa pouzivaju ochranne natery, leguju sa ocele,a mnoho inych fint, takziez na styku dvoch plechov, ti vzdy zecne korodvat ten co je menej kvalitny

Re: sná

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 16:05
od dodo73
BMino napísal:
chalan, ja som si to musle 4 krat precitat, nez som pochopil o co tam ide :lol: koroziu by si tam nasiel

koroduje vsetko, preto sa pouzivaju ochranne natery, leguju sa ocele,a mnoho inych fint, takziez na styku dvoch plechov, ti vzdy zecne korodvat ten co je menej kvalitny


Chlope, netvrdím že všetko je večné a nikdy nič nezhrdzavie! Len, hmmmm napríklad na takej A8 by ma hrdza prekvapila a určite by ma zaujímalo čo tam robí. Nič viac!
Jó a ešte k tej Audi 80, myslel som viditeľnú hrdzu, blatníky, lemy blatníkov, prahy, rámy okien a hrdzu spod líšt. Samozrejme som realista a nečakám zázraky.

Re: sná

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 16:11
od BMino
dodo73 napísal:
Chlope, netvrdím že všetko je večné a nikdy nič nezhrdzavie! Len, hmmmm napríklad na takej A8 by ma hrdza prekvapila a určite by ma zaujímalo čo tam robí. Nič viac!
Jó a ešte k tej Audi 80, myslel som viditeľnú hrdzu, blatníky, lemy blatníkov, prahy, rámy okien a hrdzu spod líšt. Samozrejme som realista a nečakám zázraky.


no vidis, jasne A8 je z Al ale ani ten nie je vecny aj ked vydrzi dlho

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 16:37
od SamoM3
Nuz audi bolo trosku dalej s protikoroznou ochranou ako bmw a 36 myslim zinkovana az od 97(mozem sa mylit)

Napísané: Nedeľa, 8. Júna 2008, 17:39
od Helldiver
Ja si nemozem pomoct, ale za toto mam na mnichovskych tazke srdce, podla mna to s protikoroznou ochranou poriadne flakali, audinky v tomto boli ovela lepsie... Akurat ze len v tomto.