Strana 1 z 1

Diagnostika motoru - kompresne tlaky

Napísané: Utorok, 16. Októbra 2012, 10:25
od darklord
Skusim zalozit temu tu, kedze v garazi to nebude mat moc uspech. Mam problem s motorom - vibracie v urcitych otackach, kolisanie volnobehu pri zmene zataze (tocenie volantom), spotreba oleja (pretlak v klukovej skrini - hadze olej do sania). Menil som vsetko mozne aj nemozne co sa tyka cidiel, a vsetkeho elektrickeho prislusenstva, avsak bez viditelnej zmeny chovania. A tak prislo na meranie kompresnych tlakov. Vysvetli mi niekto co je v prdeli a co s tym dalej?

Jedna sa o M50B25TU v E34 05/1996

Tlaky boli merane za studena, druhe kolo bolo po pridani oleja do spalovakov.
| valec | bez oleja | s olejom |
+-------+-----------+----------+
| 1.    |  13.3     |  15.5    |
| 2.    |  12.5     |  14.5    |
| 3.    |  13.7     |  17      |
| 4.    |  13.5     |  16.5    |
| 5.    |  12       |  16      |
| 6.    |  12       |  16.5    |
+-------+-----------+----------+

Re: Diagnostika motoru - kompresne tlaky

Napísané: Utorok, 16. Októbra 2012, 15:38
od darklord
:?:

Re: Diagnostika motoru - kompresne tlaky

Napísané: Streda, 17. Októbra 2012, 00:23
od vreco
Ak po pridaní oleja stúpnu kompresné tlaky tak krúžky išli srať. Ako to je aj krásne vidieť na tvojej tabuľke.čo s tým ďalej? piesty von a nové krúžky a popri tom aj zgenerálkovať polku motora.A piesty sa vyťahujú vrchom takže rovno aj nové tesnenie pod hlavu,vaňu a všetko možné aj nemožné čo má v názve tesnenie.