Strana 1 z 1
Problem s motorom E30 2,5i
Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 12:23
od feldacar
Auto sa prestavovalo z 1,6ky na 2,5i vsetky diely sa použily bud nové alebo povodné 2´,5kové okrem palivoveho čerpadla ktoré je externe mimo nadrže.Motor beží ,len nejako divne a cítit benzín z výfukovych plynov a nepravidelnost motora.Diagnostika vyhodila vadné čidlo teploty chladiacej kvapaliny ktore som už asi 3krát vymenil a motor robi to iste.Ako náhle sa zohreje začnu lietat otáčky z 1000 na 3000 a takto to robí v kuse.ked sa cidlo odpoji motor ide v normále.
Prosím help ak má niekto s týmto skúsenost
Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 12:33
od Max-Max
na prd kabelaz alebo konektory, chybu nehladaj ale rovno vymen cely zvazok motora a mas to... prestrekni konektory na RJ motora....
predpokladam, ze cidlo je overene a funkcne
Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 15:50
od feldacar
Dakujem za radu vyskúšam
Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 16:31
od feldacar
Ešte sa chcem opytat či nevadí to palivové čerpadlo z 1,6ky podla mojich info tlačí 1,6kové čerpadlo ešte viac ako 2,5kové
Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 21:46
od Max-Max
mas zle info, vsetky cerpadla na bmw e30 tlacia rovnako
Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2008, 08:10
od feldacar
Dakujem Maxo problem s čidlom bol pravdepodobne v kábeláži a smrad a nepravidelný chod bol kôli sviečkam boli síce nové ale na prd šmejdy.Auto už lieta

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2008, 10:28
od Helldiver
Neboli to nahodou boschky?

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2008, 20:13
od feldacar
Nie bosky to neboli bol to úple iný hnoj volá sa to že AC DELCO
No nikdy viac to tomu autu a žiadnemu inému nedoprajem.A pritom boli nové.