Strana 1 z 3

Súrne, tlmič na M5 E34

Napísané: Štvrtok, 24. Apríla 2008, 19:19
od loveracing88
Kúpil som BMW M5 E34, pravý predný tlmič je úplne odpísaný, je to dosť drahá záležitosť, kde sa dá zohnať nový, neviem či tam stačí dať tlmič neoriginál napr. od MONROE, alebo radšej originál?

Napísané: Štvrtok, 24. Apríla 2008, 19:32
od jaro
taj aj monroe alebo sachs alebo bilstein ale hlavne misiš menit oba

Napísané: Štvrtok, 24. Apríla 2008, 20:10
od Helldiver
Aku presne M5 mas, rok vyroby?

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 10:28
od Diablo
gratulujem ku kúpe.
Keď je jeden tlmič vadný, pravdepodobne aj ostatné budú mať niečo za sebou. Treba zváźiť, či ich nahradiť originálnimi alebo Sachsami, alebo zakúpiť rovno športový podvozok napr. od KW alebo Bilstein.

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 11:19
od Helldiver
Pokial je to ta M5 co mas v avatare a ladvinky su origo, tak potom to ma EDC tlmice, takze ina moznost ako kupa originalu alebo este lepsie repas vsetkych nie je... Nahradit to obycajnym je prasactvo uplne, kedze to bola jedna s unikatnych vlastnosti tohto uzasneho auta a nezasluzi si aby bolo takto osklbavane...

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 13:01
od loveracing88
Má EDC tlmiče, je to posledný ručne stavaný kus, všetko je originál, až na odstránený obmedzovač rýchlosti a upravený výkon na 370hp v Nemecku. Servisované len v BMW servise, asi mi ostáva dať tam ten originál, nechcem tam dávať nejaké lacné náhrady, kde, alebo cez koho sa to dá objednať?

Napísané: Piatok, 25. Apríla 2008, 13:10
od Helldiver
normalne cez zastupenie bmw

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 10:18
od stachobmw5
gratulujem ku kupe,aky motor?3,6 alebo 3,8?

Napísané: Sobota, 26. Apríla 2008, 15:56
od loveracing88
dik, je to 3.8

M5 E34

Napísané: Pondelok, 28. Apríla 2008, 20:27
od milos
Nedas nejake foto poriadneho,poctiveho M ka?
Dik

Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 13:09
od loveracing88
Tu je recenzia http://moje.auto.cz/Vojtas/bmw-m5.html , písal ju predchádzajúci majiteľ na konci je pár foto, ja som ešte nestihol foto urobiť.

Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 13:15
od jaro
mal si predtym ine bmw a vieš to porovnat s inymi BMW lebo ja som bol raz skusat taku M5 a moja 330xd isla ovela lepsie

Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 13:33
od eko.fresh
Hehehe... No neviem ktory z motorov si skusal 315 - 340 ps.... On to treba trosku potocit... respektivne vytocit tam kde su tie koniky... Tocil si to po 7000rpm??? Bo tam su... 8) diezlik ma krutak parnej lokomotivy... moze trosku skreslovat subjektivny pocit.

Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 13:55
od loveracing88
Toto je moje prvé BMW, predtym som jazdil na Octavií a Superbe oba 1.9tdi, výkonostne sa to nedá porovnať, ale čo sa týka jazdných vlastností, BMW sa dosť ťažko ovláda, je tam ohnutý tlmič, brzdové obloženie oničom a vôla v riadení, uvidím ako to pôjde keď to opravým. Pri prvej jazde sa mi zdala M5-ka pomalá, som zvyknutý z diesla točiť do 3500 ot/min, treba ju vytočiť nad 6000 ot/min a hneď je to niečom inom. Môžem ju porovnať s AUDI Allroad 3.0 TDI quattro 232hp bohužial automat, BMW je určite rýchlejšie, ale horšie ovladatelné.

Napísané: Utorok, 29. Apríla 2008, 14:07
od jaro
eko.fresh napísal:
Hehehe... No neviem ktory z motorov si skusal 315 - 340 ps.... On to treba trosku potocit... respektivne vytocit tam kde su tie koniky... Tocil si to po 7000rpm??? Bo tam su... 8) diezlik ma krutak parnej lokomotivy... moze trosku skreslovat subjektivny pocit.
jasne ze som ho potočil aj zohrial ale nebolo to to prave orechove