Strana 1 z 2
za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:19
od PeqpeK
caute, chcem sa spytat, ci je to len problem mojej motorizacie, alebo je to celkovo BMW related stuff...
kym sa mi motor zohreje na prevadzkovu teplotu, tak:
- ma citelne slabsi vykon (pochopitelne, ale u inych aut to tak citit nie je)
- pri plynulej jazdne na dvojke, miernom pridani a naslednom ubrani plynu auto skace ako blbe
- ma vacsiu tendenciu skapat
- zere mozno aj dvojnasobne viac
inak si myslim, ze auto mam v technicky velmi dobrom stave, potvrdene viacerymi mechanikmi
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:21
od ViktorDDD
tak skákanie, skapínanie, moc vysoká spotreba to logicky nemôže byť bežné
a bol si s tým na poriadnej diagnostike či sú všetky hodnoty dobré?
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:29
od PeqpeK
ViktorDDD napísal:tak skákanie, skapínanie, moc vysoká spotreba to logicky nemôže byť bežné
a bol si s tým na poriadnej diagnostike či sú všetky hodnoty dobré?
nie, nebol, ale kazdy mi hovori, ze je to u bmw normalne... a ja len nadavam
ale ja nevravim, ze by mi niekedy skapalo, to nie, ale va vacsiu tendenciu, celkovo tento motor sa v tomto sprava ako oktavka PD
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:50
od TT-SIMIK
tak na čo čakáš???hmmmm......normalne to nieje........každy den mi pod rukami prejdu tieto auta a musia ist na 100%.....
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:51
od michaltt
ja som uz pocul ze u bmw je normalne ze na volnobehu kolisu otacky
daj to prosim niekomu pozret, lebo z toho co pises to vyzera ze auto v poriadku nie je.
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:55
od PeqpeK
michaltt napísal:ja som uz pocul ze u bmw je normalne ze na volnobehu kolisu otacky
daj to prosim niekomu pozret, lebo z toho co pises to vyzera ze auto v poriadku nie je.
otacky nekolisu, auto nekape, len je to proste rozdiel, ktory som u inych aut nikdy nespozoroval, ani ked som mal spatne vstreky
podotykam, ze toto pozorujem iba kym rucicka teplomera dovrsi cca 80-90°
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 09:57
od svanto66
PeqpeK napísal:caute, chcem sa spytat, ci je to len problem mojej motorizacie, alebo je to celkovo BMW related stuff...
kym sa mi motor zohreje na prevadzkovu teplotu, tak:
- ma citelne slabsi vykon (pochopitelne, ale u inych aut to tak citit nie je)
- pri plynulej jazdne na dvojke, miernom pridani a naslednom ubrani plynu auto skace ako blbe
- ma vacsiu tendenciu skapat
- zere mozno aj dvojnasobne viac
inak si myslim, ze auto mam v technicky velmi dobrom stave, potvrdene viacerymi mechanikmi
s tym tvojim druhym bodom "pri plynulej jazdne na dvojke, miernom pridani a naslednom ubrani plynu auto skace ako blbe" s tym uplne suhlasim mam ten isty problem..nemoze to byt sposobene spojkou a zotrvakom ze uz to maju za sebou??

Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 10:00
od PeqpeK
svanto66 napísal:s tym tvojim druhym bodom "pri plynulej jazdne na dvojke, miernom pridani a naslednom ubrani plynu auto skace ako blbe" s tym uplne suhlasim mam ten isty problem..nemoze to byt sposobene spojkou a zotrvakom ze uz to maju za sebou??

neviem, myslim, ze ak by to mala spojka za sebou, nevedel by som na 255kach zakutrat :) pripadne by som pocul rozdiel s vymacknutou/bez spojky
a zotrvak by bolo citit pri nizkych otackach, no nie je, vsetko ide hladko
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 15:07
od MajkoKNM
Ako pisal viktor, chod na diagnostiku a nech ti zmeraju aj tlaky. A taka klasika ako filtre a zhavice su OK? Ako vyzera start? dlho toci?
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 15:14
od ViktorDDD
problém v žhavičoch je nepravdepodobný, to by bol problém so štartom nie s chodom za tepla
daj si zmerať tlak paliva, vstreky, skontrolovať hodnoty váhy, atď., lebo v poriadku to určite nie je
a nový palivový filter a vzduchový filter je samozrejmosť
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 15:19
od MajkoKNM
Ved pise ze za tepla mu to ide dobre.. Tak preto sa pytam aj na ten start.
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 15:39
od PeqpeK
na diagnostike bolo, jedina chyba, ktoru naslo bol pdc senzor, no to sme cekovali iba chybove hlasky, vstreky sme nepozerali
auto startuje na brnk, jedine, kedy startovalo asi 3sec bolo ked boli cez zimu tie -20 mrazy a auto stalo 2tyzdne....
filtre? co spravi prosim vas filter rozdiel na tom ked je auto studene/teple?
a k tej spotrebe, to auto zerie viac iba kym sa zohreje, inak mam spotrebu dobru! filtre menim zaroven s olejom, palivak po dvoch vymenach oleja
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Piatok, 20. Apríla 2012, 15:51
od fox1k
mne to iste robi s pri pusteni plynu na druhom stupni kym sa auto nezohreje. diagnostika chyby ziadne, vstreky poriadku, palivovy a vzduchoy filter novy spred 4000km.
jedine musim menit silenty motora, su riadne vymlatene, ale tym to isto nebude

Re: za studena je to ine auto
Napísané: Sobota, 21. Apríla 2012, 14:11
od hessy
tym ze pridas a uberies plyn respektive sa ,,pohras" s plynom a auto zackacka tak ho ,,sekne" tak to kludne moze byt stropne lozisko na kardane. Ak ide auto aj tazsie na spiatocku tak je to urcite tato vec.
Re: za studena je to ine auto
Napísané: Nedeľa, 22. Apríla 2012, 12:40
od PeqpeK
hessy napísal:tym ze pridas a uberies plyn respektive sa ,,pohras" s plynom a auto zackacka tak ho ,,sekne" tak to kludne moze byt stropne lozisko na kardane. Ak ide auto aj tazsie na spiatocku tak je to urcite tato vec.
problem je, ze to robi iba kym sa motor zohreje!