Kallon napísal:do naftakov s rokom vyroby do 1990 by som to lial v pohode, ale do modernych a hlavne common rail by som to lial ak by motor bol pred klaknutim.
prakticky lejes tam repkovy olej, s obsahom vody, nezreagovaneho metanolu, hydroxidom, so slizovitymi reakcnymi mydlami. to su vsetko latky korozivne a na zanasanie transportnych ciest a trysiek. a navyse od dokonaleho horenia to ma velmi daleko. tak si odpovedaj co robis.

Dovolim si s tebou len ciastocne suhlasit.
myslim, ze 24 hod je dostatocna doba, aby zreagoval zmes etanol/hydroxid s vyfritom (urcite to nieje 100% nech je to 95%)
slyzovite reakcne mydla a podobne veci zostanu na dne nadoby v ktorej to robim (ak je to tam moc dlh tak to stvrdne ako podrazka)
zanesenie trisiek je otazne, poznam ludi, ktory na tom jazdia denodenne prejazdili s tym 10 000-ce km a ziadny problem
Voda v tom urcite nieje, kedze to pred koncom este chvilu zohrievam aby sa voda vyparila,
vznikne mi z toho cira zmes. bez akychkolvek usadenin...
To co si napisal je uplne v minimalnom zanedbatelnom mnozstve... Sice som amater v tomto ale mam to prestudovane :)
To mas to iste ked si palis doma slivovicu alebo ju kupis v tesku ... domaca v amaterskych podmienkach je niekedy lepsia ako kupovana v obchode
neverim tomu, ze tu nikto nejazdi na olej ...! piste svoje poznatky!
Kallon napísal:na ropnu naftu + VIF

drahe jazdenie
do skody 105 co som si kupil na zabavu lejem etanol + male mnozstvo benzinu a uz som na tom presiel par 100km bez akychkolvek problemov
