Strana 1 z 1

Automat v nudzovom režime

Napísané: Pondelok, 9. Apríla 2012, 15:37
od Blondak
Zdravym vas klubaci.
Mal som s prevodovkou taky problem. Ked dom isiel domov tak sa mi asi 500 metrov pred domom nahodila prevodouka do nudzoveho režimu. (podla mna) Isiel som normalnou kludnou jazdou a len tak som si hladkal plinovy pedal a zrazu mi pred križovatkou na palubovke naskočila hlaška GETRIEBENOTPROGRAM. Auto ostalo skoro imobilne. Pustim brzu a rozbehlo sa až ked som pridal plyn. S rezim nereagoval a ani sekvencne radenie. pri zaradeni spiatocky ked som potreboval nacuvať do dvora dala prevodovka nehorazny kopanec. Vypol som klucik a hned som si auto nacital cez inpu a vyhodila mi tutu chybu:

ECU: GS8602
JobStatus: OKAY
Variant: GS8602
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
15 Pressure controller EDS Total current
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
Mileage/Km-reading 296350.00 km
Gear being changed 0.00 0/1
Putting in gear 0.00 0/1
Last gear change: Changing down 3->2 19.00 0-n
Gearbox Oil Temperature 56.00 degrees C
Battery Voltage 14.38 Volt
Plausibility
=============================================================
Jedine čo som zatial zistil je že nastal problemik pri podradeni z 3 do 2

Vedel by mi niekto napisať čo sa vlastne mohlo stať?

Po vypnuti motora a naslednom naštartovani prevodouka zatial funguje uplne normalne ako by sa nič nestalo. Olej bol meneny pri 291000km

Dakujem za odpovede

Re: Automat v nudzovom režime

Napísané: Pondelok, 9. Apríla 2012, 19:12
od starML
Podle toho, co vidím na výpise, tak palubní napětí je v pořádku, až skoro nezvykle vysoké, teplota oleje taky v pořádku. Zblblnul jeden z regulátorů tlaku (Pressure controller EDS), pokud to bylo při Changing down 3->2, tak to byl EDS3 viz. http://www.bmwtech.ru/pdf/e46/ST034/12% ... ternet.pdf , strana 44-45. Ale proč už netuším. Jediné, co bych zkusil je smazat adaptace - buď diagnostikou nebo plynovým pedálem, viz. můj předchozí příspěvek.