Strana 1 z 1
E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 16:05
od maiki
caute,
prosim, ako sa prejavuje zly dvojhmotak???
pred nedavnom som vymenil spojku (sadu) a auto sa pri pustani spojky trase... trase sa prevodovka alebo ten spoj na motor, alebo neviem co to je... ked pustam spojku, nejde to plynulo, ale trase sa to...
co by to mohlo byt okrem dvojhmoty??
dakujem za kazdu radu
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 16:29
od Avenger
maiki nechce sa mi to hladat ale nedavno sa to riesilo v nasej sekcii e46 skus pozret boli tam vypisane priznaky....
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 16:44
od maiki
Avenger napísal:maiki nechce sa mi to hladat ale nedavno sa to riesilo v nasej sekcii e46 skus pozret boli tam vypisane priznaky....
dik, ale, prezrel som tie temy.. o mojom probleme som ziadne konecne stanovisko nezistil...
preto sa pytam na priznaky...
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 08:16
od fox1k
ahoj,
hadam ti toto pomoze, temu si pamatam, kedze som ju zalozil ja
bmw3-e46/zotrvacnik-vs-silenty-motora-t60390.html
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 11:42
od G-Laci
maiki ja mam tiez tento problem, pri pomalom pustani spojky citim vibracie hlavne v pedali, niekedy slabsie niekedy silnejsie, ale len pri volnobeznych otackach a mam pocit ze ked sa poriadne vsetko zohreje tak uz je to slabsie...
Tiez som nedavno menil spojku, aj prevodovku za zrepasovanu...potom este pomocny spojkovy valcek a vtedy to na chvilu prestalo, potom sa to zacalo znova...Ked mi menili prevodovku, tak mi urobili aj kontrolu zotrvacniku a zevraj ten je dobry, tak ja neviem co by to mohlo sposobovat.
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 13:52
od GtheRacer
dobre,
podme postupne vylucovat...:
pri vymene spojky boli vymenene /znovu osadene 2x 11 11 1 743 118 ??
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 14:10
od GtheRacer
Taaakze:
Trhanie spojky
Priciny:
- vykyvy pritlacnej sily medzi lamelou a ZMS z dovodu znecistenia mastnotou al. olejom,
al. nadmernej termickej namahy (spalene flaky),
- geometricke axialne vyosenie - opotrebovane vodiace lozisko; vybite /deformovane centrovacie
vlozky; al. deformacia ZMS sposobena chybnou montazou
- vytlcene motorove al. prevodovkove loziska
Kupplung rupft
Ursache:
- Reibwertschwankungen zwischen Kupplungsbelag und Zweimassenschwungrad (ZMS) / Druckplatte, z.B.
durch Fett-/Ölverschmutzungen oder thermische Überlastung (Brandflecken).
- Geometrische Fluchtungsfehler, z.B. durch eingelaufenen Wellenzapfen, defektes Führungslager,
ausgeschlagene/verformte Zentrierhülsen oder ZMS-Verformung durch Montagefehler.
- Ausgeschlagene Motor- bzw. Getriebelager.
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 14:19
od GtheRacer
TIS dalej:
a) nespravna lamela
b) mastna lamela
c) vytlacacie lozisko tlaci jednostranne
d) spojka tlaci nakrivo
e) klukovka vyosena oproti prevodovemu hriadelu
f) vytlcene zavesenie motora a /al. prevodovky
g) spojka nie je Original BMW diel :)
h) motor nejde hladko do otacok
i) riadiacka motora NOK (Diesel)
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 11:27
od G-Laci
Fiha no diky za vycerpavajuce odpovede :)
Tak neviem, co sa tyka okolo spojky a prevodovky, tak pri vymene to tam mechanik vsetko prezrel a ze by malo byt v poriadku...Vtedy bolo menene aj lozisko kardanu aj hardy-spojka...Spojka je Sachs takze by mala byt tiez v poriadku...
U mna to vidim mozno skor na to ulozenie motora ...len mi nejde do hlavy ze pred vymenou spojky som taketo vibrovanie necitil...
Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik
Napísané: Utorok, 30. Júla 2013, 19:58
od kiwic
Rozhodol som sa vymenit dvohmotu za jednohmotu,
Moja otazka znie: oplati sa kupovat jazdenu jednohmotu?
