Strana 1 z 1

E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 16:05
od maiki
caute,

prosim, ako sa prejavuje zly dvojhmotak???

pred nedavnom som vymenil spojku (sadu) a auto sa pri pustani spojky trase... trase sa prevodovka alebo ten spoj na motor, alebo neviem co to je... ked pustam spojku, nejde to plynulo, ale trase sa to... :(

co by to mohlo byt okrem dvojhmoty??

dakujem za kazdu radu

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 16:29
od Avenger
maiki nechce sa mi to hladat ale nedavno sa to riesilo v nasej sekcii e46 skus pozret boli tam vypisane priznaky....

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 16:44
od maiki
Avenger napísal:
maiki nechce sa mi to hladat ale nedavno sa to riesilo v nasej sekcii e46 skus pozret boli tam vypisane priznaky....

dik, ale, prezrel som tie temy.. o mojom probleme som ziadne konecne stanovisko nezistil... :?

preto sa pytam na priznaky...

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 08:16
od fox1k
ahoj,
hadam ti toto pomoze, temu si pamatam, kedze som ju zalozil ja :smile:
bmw3-e46/zotrvacnik-vs-silenty-motora-t60390.html

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 11:42
od G-Laci
maiki ja mam tiez tento problem, pri pomalom pustani spojky citim vibracie hlavne v pedali, niekedy slabsie niekedy silnejsie, ale len pri volnobeznych otackach a mam pocit ze ked sa poriadne vsetko zohreje tak uz je to slabsie...
Tiez som nedavno menil spojku, aj prevodovku za zrepasovanu...potom este pomocny spojkovy valcek a vtedy to na chvilu prestalo, potom sa to zacalo znova...Ked mi menili prevodovku, tak mi urobili aj kontrolu zotrvacniku a zevraj ten je dobry, tak ja neviem co by to mohlo sposobovat.

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 13:52
od GtheRacer
dobre,
podme postupne vylucovat...:

pri vymene spojky boli vymenene /znovu osadene 2x 11 11 1 743 118 ??

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 14:10
od GtheRacer
Taaakze:

Trhanie spojky
Priciny:
- vykyvy pritlacnej sily medzi lamelou a ZMS z dovodu znecistenia mastnotou al. olejom,
al. nadmernej termickej namahy (spalene flaky),
- geometricke axialne vyosenie - opotrebovane vodiace lozisko; vybite /deformovane centrovacie
vlozky; al. deformacia ZMS sposobena chybnou montazou
- vytlcene motorove al. prevodovkove loziska




Kupplung rupft
Ursache:
- Reibwertschwankungen zwischen Kupplungsbelag und Zweimassenschwungrad (ZMS) / Druckplatte, z.B.
durch Fett-/Ölverschmutzungen oder thermische Überlastung (Brandflecken).
- Geometrische Fluchtungsfehler, z.B. durch eingelaufenen Wellenzapfen, defektes Führungslager,
ausgeschlagene/verformte Zentrierhülsen oder ZMS-Verformung durch Montagefehler.
- Ausgeschlagene Motor- bzw. Getriebelager.

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Štvrtok, 5. Apríla 2012, 14:19
od GtheRacer
TIS dalej:

a) nespravna lamela
b) mastna lamela
c) vytlacacie lozisko tlaci jednostranne
d) spojka tlaci nakrivo
e) klukovka vyosena oproti prevodovemu hriadelu
f) vytlcene zavesenie motora a /al. prevodovky
g) spojka nie je Original BMW diel :)
h) motor nejde hladko do otacok
i) riadiacka motora NOK (Diesel)

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Sobota, 7. Apríla 2012, 11:27
od G-Laci
Fiha no diky za vycerpavajuce odpovede :)
Tak neviem, co sa tyka okolo spojky a prevodovky, tak pri vymene to tam mechanik vsetko prezrel a ze by malo byt v poriadku...Vtedy bolo menene aj lozisko kardanu aj hardy-spojka...Spojka je Sachs takze by mala byt tiez v poriadku...
U mna to vidim mozno skor na to ulozenie motora ...len mi nejde do hlavy ze pred vymenou spojky som taketo vibrovanie necitil...

Re: E36 dvojhmotny zotrvacnik

Napísané: Utorok, 30. Júla 2013, 19:58
od kiwic
Rozhodol som sa vymenit dvohmotu za jednohmotu,
Moja otazka znie: oplati sa kupovat jazdenu jednohmotu? :-k