Strana 1 z 1

Auto ma chudu zmes vo vysokych otackach

Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 22:32
od daweed
Cavte, mno mam takyto problemik ze mi auto ide vo vysokych otackach (neviem teraz presne, tusim od 5500 mu to dost pada, ale to je jedno vlastne) takze chcem sa popytat ci niekto nemal takyto problem a co moze byt dosrane... Mna napada ako prvy palivovy filter, potom pumpa a vsteky...

Filter mam uz objednany novy origo BMW bo tento aj vypada ze bol meneni ale tazko povedat co to je za kvalitu, bo origo je zevraj daky speci podtlakovy. Tak dufam ze to ten filter spravy, ale ked nie tak v com by mohol byt problem? Niesom daky expert, ale myslim si ze ked pumpa ide tak proste ide a netusim dovod preco by mala davat mensie tlaky ako ma (inac jak sa to da omerat keby bolo treba?) no a tie vstrekovace tiez podla mna bud idu alebo nejdu a nieze je "trosku ucpaty" alebo nieco take... hmmm, to si teda ja myslim tam mi poradte...

Inac bohatost zmesy bola merana lambou pri koncovke vyfuku na brzde pod zatazou, normalne bola bohatost okolo 13 ak sa nemylim a hore to uz padalo az ku 11.2 tusim co manici povedali ze je chudobne...

Diky moc za secky uzitocne rady! :D

Napísané: Streda, 16. Apríla 2008, 00:09
od Helldiver
Tlak paliva odmeras tak najlepsie na vstrekovacej liste na to urcenym tlakomerom, inac ked vymenis filter (na 90% to podla mna bude ono), tak moze este byt problem s regulatorom tlaku paliva - ja tam taka membrana na ktoru posobi tlak/podtlak z sania a a podla toho ten regulator prepusta palivo naspat do nadrze a udrzuje nejaky tlak na vstrekovacej liste - ak je ta membrana uz velmi unavena nejakym sposobom tak to nemusi v tockach stihat, najlepsie pozicat sa od niekoho zarucene fungujuci regulator a premerat to s nim zasa.

Napísané: Štvrtok, 17. Apríla 2008, 10:13
od daweed
Ja si tiez myslim ze to bude ten filter, ale dopocul som sa aj zaujimavu info z origo serisu, ze to auto moze mat nastavenu tak riadiacku naschval vo vysokych otackach aby setrilo zivotne prostredie hehehe :D te servisy su plne zaujimavych info, najma ked ta radiacka je uz davno prestavena hehehe a hlavne mi to ani logicky dako nepasuje robit vykonny 3liter a potom ho skrtit chudobnou zmesou aby vela necmudil heh, mno co uz, original servis je proste original...

Napísané: Štvrtok, 17. Apríla 2008, 12:02
od Helldiver
No to si nemyslim - pri spalovani chudobnej zmesi tiez vznikaju niektore velmi skodlive latky a hlavne, chudobna zmes je pre motor velmi nebezpecna :!: Ked je zmes prilis bohata, tak sa akurat prechlastavaju sviecky, vela to zere a nejde uplne ako by malo, ale pri bohatej zmesi velmi stupa teplota vyfukovych plynov a hrozi prepalenie ventilovych sediel a piestov - chudobna zmes je spolu s neriadenymi detonaciami nocna mora ladicov turbomotorov (tam ked sa zvysi plniaci tlak tak vstreky uz vo vyssich otackach casto nedokazu dodavat potrebne mnozstvo paliva a zmes sa stava chudobnou, ochrana proti tomuto je vacsinou seriovo montovany FCD, teda Fuel Cut Defender), spolahlio to dokaze odrovnat motor ked sa to nepodchyti . Samozrejme u teba zrejme o ziadnu brutalne chudobnu zmes nejde, skor len mierne chudobnejsiu, ale ajtak, pristupoval by som k tomu maximalne opatrnne...