Strana 1 z 1
Kompresor pre benzinovy motor...
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 13:18
od pablo_s
Pocul niekto o kite na istalaciu kompresora pre benzinove motory? Resp. skusal niekto nieco podobne??? Udajne je to podstatne lacnejsie a jednuchsie riesenie ako turbo...
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 13:19
od LuCKy
Niečo sa tu už riešilo, skús hľadať. Myslím, že o tom okrem iných písal aj M3Evo.
LuCKy
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 14:16
od BlackMW
rataj ale v 100 tisicoch.. okrem kitu treba soft do riadiacej 1ky a seriovy motor take tlaky nevydrzi..
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 14:18
od pablo_s
no tak asi som zle cital, ked pisali ze to ma byt lacnejsie a jednoduchsie riesenie... :))) moje uvahy sa pohybovali kol 20-30 litrokov... :)))
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 14:51
od Peppo
20 - 30 litrikov?? to jedine za spotrebny matros... skutky uchyty pasky... zabudni..
kukni
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... /index.htm
poviem ti tak.. kasli na kompresor..
sprav toto a budes king... toto je brutal
http://www.discovery-automotive.com/por ... ent&id=126
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 16:57
od lajooriginal
BlackMW napísal:rataj ale v 100 tisicoch.. okrem kitu treba soft do riadiacej 1ky a seriovy motor take tlaky nevydrzi..
vydrži to aj serivy motor...mame odskušane na trojlitry
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 17:13
od lupo
lajooriginal napísal:vydrži to aj serivy motor...mame odskušane na trojlitry
tak tak, semtam ho vidim chodit po ZA a ten zvuk je dovidenia :)
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 17:16
od kačo
lajooriginal napísal:vydrži to aj serivy motor...mame odskušane na trojlitry
ale to uz bolo dovezene tak no nie?
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 19:27
od LuCKy
kačo napísal:ale to uz bolo dovezene tak no nie?
Nepíše, že to tam nahadzovali...
LuCKy
Napísané: Utorok, 15. Apríla 2008, 20:38
od Mr.S
pablo_s napísal:no tak asi som zle cital, ked pisali ze to ma byt lacnejsie a jednoduchsie riesenie... :))) moje uvahy sa pohybovali kol 20-30 litrokov... :)))
dobre si cital, lebo to je lacnejsie aj jednoduchsie riesenie ako turbokit, hlavne co sa tyka montaze a udrzby, ale zase od kopresoru mozes cakat iba mierny narast vykonu,
Napísané: Streda, 16. Apríla 2008, 00:22
od BaDDog
No skús sa previest na aute s turbom... napr. Audi TT 1.8T a mercedese ktorý používa kompresor....
Je to po princípe to isté... ale z iného hladiska ccelkom iné.... u kompresoru nemáš turbo efekt... kompresor tlačí hned...čo sa prejavuje aj väčšou spotrebou.... a pod...
skus použiť google... je tam toho kopu o tomto...
Napísané: Streda, 16. Apríla 2008, 09:56
od pablo_s
uz som to daaavno zavrhol... :))) to ozaj radsej kupim tu 330i ko... :)))
Napísané: Štvrtok, 17. Apríla 2008, 23:55
od OTOMO
Novy kompresor je drahsi ako nove turbo, je dost problem s montazou potrubia lebo VACSINA(nie vsetky) kompresory maju vystup zrobeny aby sa montoval priamo na sanie a tam obvykle neje vela miesta, kompresor tlaci od spodu lebo je to z tech hladiska objemove duchadlo( turbo je dynamicke) prida ti naspodku ale ubere top vykon ( vid SLR ktore na pohon kompresora zneuziva 120 koni z motora) Kompresor je lacnejsi len v tom pripade ked ho nekupujes novy

a turba zozenies lacne od ruky a je ich viac, ak chces predist turbodiere daj si dva male turba(ako Skyline) pri malych tlakoch sa ani nemusi upravovat riadiaca jednotka a menit vstrekovace a podobne s tym suvysiase veci. :-) Najlepsim riesenim je turbokompresor - vizera to ako kompresorova cast turba pohanana remenom od klukoveho hriadela:-)
Napísané: Piatok, 18. Apríla 2008, 00:30
od BaDDog