Pondelok, 17. Marca 2008, 10:48
vsetko zavisi hlavne od toho, aka bola buracka. Rozbity blatnik + svetlo nie je buracka ; sa kukni ake burane auta sa u nas predavaju a zistis, ake opravene auta sa predavaju... ved to treba lepit z troch, napravy posunute o 30cm na vodicove kolena atd, atd.
samozrejme ze potom ta oprava tak aj vyzera. Chalan prepac, ale na tej oktavii si mal tak skrutenu karoseriu ze az, ked ti praskalo celne sklo... to som este nevidel. Take auto fakt len predat a nikdy viac nevidiet.
moj foter mal tiez taku "lahku" buracku. Mista prezydento sa do neho naviezol na zaciatku roku 2002 alebo 2001, ta havarka pri nitre co bola... dvojtyzdnova [!] oktavka combi bola totalne skratena zozadu az po predne sedacky [inak povedane, od prednych sedaciek dozadu nebol rovny plech a vlastne neze plech ale VOBEC NIC], vyrvany motor, tlmice prerazili blatniky plus kapotu vpredu, rozcapnuta prevodovka, skrutena cela karoseria, auto narazom katapultovane do jarku kde si rozjebalo predok. Skratka do neho zozadu jebol tak zhruba 100-140km/h pancierovy bawor7, oficialna sprava a vysetrovanie sudneho znalca hovori tusim 30km/h. Co s takym vrakom? Z toho uz nikdy auto nebude. Najlepsie na tom je, ze foter bol JEDINY nehavarovany zo vsetkych tych aut tam... nemal ani poskrabane auto - normalne uplne zastavil lebo jazdi tak ako jazdi. No a potom sa prihnal henten tank a "vyriesil ho".
Co sa stalo s tym autom? auto bolo predane na papiere a viac neviem, som ale presvedceny ze voz bol polepeny dohromady z nejakeho dalsieho [navareny uprostred?] a zrejme s usmevom predany novemu "stastnemu" majitelovi.
takze tak.