... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BB-MARCE
Autor témy
Príspevky: 114
Registrovaný: 16.12.2007
Auto: BMW E60 520d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BANSKA BYSTRICA

kontrolka na palubovke

Pondelok, 10. Marca 2008, 11:35

no vcera sa mi stalo ze mi zasvietila taka cudna kontrolka,mam automat a tam kde ukazuje co mas zaradene (P,R,N,D) ked som zaradil D tak autom tak tuklo a hned vedla sa rozsvietil taky ozubeny kruzok a dnuka bol vikricnik ( ! )este nikdy som to nevidel nevie niekto co to je????
EX BMW E46 325i 193ps
EX BMW E60 530d 256ps
BMW E60 520d Facelift
 
Užívateľov profilový obrázok
slamec
Príspevky: 2527
Registrovaný: 5.4.2007
Bydlisko: Žilina

Pondelok, 10. Marca 2008, 14:19

klikni tu :arrow: http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?p=69952#69952

a otvor na 55 a 60 strane. :wink:

mám to aj v angline
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 10. Marca 2008, 14:44

porucha systemu prevodovky...

omedzenou rychlostou a omedzenou schopnostou radenia treba ist do servisu...
 
Užívateľov profilový obrázok
BB-MARCE
Autor témy
Príspevky: 114
Registrovaný: 16.12.2007
Auto: BMW E60 520d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BANSKA BYSTRICA

Pondelok, 10. Marca 2008, 16:43

Peppo napísal:
porucha systemu prevodovky...

omedzenou rychlostou a omedzenou schopnostou radenia treba ist do servisu...

no zasvietilo to len raz lebo predtym mi ukazovalo ze mam uz vybytu batrku a rozsvietili sa mi vsetky kontrolky, potom som sa pohol a spravilo mi to ale uz to viac nezasvietilo
EX BMW E46 325i 193ps
EX BMW E60 530d 256ps
BMW E60 520d Facelift
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Pondelok, 10. Marca 2008, 19:14

BB-MARCE napísal:
no zasvietilo to len raz lebo predtym mi ukazovalo ze mam uz vybitu baterku a rozsvietili sa mi vsetky kontrolky, potom som sa pohol a spravilo mi to ale uz to viac nezasvietilo
Pokud je baterie velmi slabá a start ji ještě více zatíží, klesne palubní napětí pod 10,5 Voltu. Při tomto napětí některé systémy s velkou spotřebou (převodovka, ABS, klima, xenony atd.) nefungují správně a jejich porucha je signalizována kontrolkou. Po dobití baterie např. jízdou se jejich funkce obnoví. Takže se podívej na stav alternátoru (dobíjení) a baterii, její kontakty + ukostření.
 
Užívateľov profilový obrázok
BB-MARCE
Autor témy
Príspevky: 114
Registrovaný: 16.12.2007
Auto: BMW E60 520d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BANSKA BYSTRICA

Pondelok, 10. Marca 2008, 19:18

starML napísal:
Pokud je baterie velmi slabá a start ji ještě více zatíží, klesne palubní napětí pod 10,5 Voltu. Při tomto napětí některé systémy s velkou spotřebou (převodovka, ABS, klima, xenony atd.) nefungují správně a jejich porucha je signalizována kontrolkou. Po dobití baterie např. jízdou se jejich funkce obnoví. Takže se podívej na stav alternátoru (dobíjení) a baterii, její kontakty + ukostření.
dik,,pozeral som to mam slabu baterku a na volnobeh nedobija
EX BMW E46 325i 193ps
EX BMW E60 530d 256ps
BMW E60 520d Facelift
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Pondelok, 10. Marca 2008, 20:00

BB-MARCE napísal:
mam slabu baterku a na volnobeh nedobija
Baterku máš slabou, protože Ti ji alternátor nedobíjí. Takže Ti při volnoběhu svítí kontrolka dobíjení a při vyšších otáčkách zhasne? Takže kontrola alternátoru, jen nevím který máš, Bosch nebo Valeo (má integrovaný regulátor) viz :
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=22
- napnutí klínového (drážkového) řemene alternátoru, aby neprokluzoval
- kontrola připojení na svorce B+ dotažení matice viz. http://mve.energetika.cz/sikovneruce/autoalternator.htm
- kontrola připojení (budící vinutí) dvojpólového konektoru X6524, u BMW pouze jeden drát (ne dva, jako na obrázku z WWW)
- kontrola pojistky regulátoru napětí, pokud bude spálená, alternátor nebude dobíjet
- je přiváděno budící napětí na tuto svorku alternátoru z regulátoru? Pozor, za běhu motoru musí být svorky B+ i svorka buzení připojeny. Takže ke změření napětí na budící svorce je třeba si udělat odbočku (pro zručné). Pokud napětí nepřichází je vadný regulátor ----> výměna
- při stojícím motoru změřit odpor budícího vinutí ohmetrem - kontakt na alternátoru proti kostře, odpor musí být řádově stovky Ohmů, pokud je více, jsou špatné uhlíky, pokud je nekonečný, je spálené budící vinutí

Takže zatím zkus zkontrolovat tohle, potom můžeme pokračovat II.dílem.
 
mirko608
Príspevky: 12
Registrovaný: 22.12.2007
Bydlisko: Žilina

Štvrtok, 27. Marca 2008, 20:40

nieco v prevodovkou zajdi do sesrvise kym nie je neskoro mozno staci vymenit iba olej v prevodovke
 
lajooriginal
Príspevky: 298
Registrovaný: 19.12.2007
Bydlisko: Žilina

Sobota, 29. Marca 2008, 11:28

bez diagnostiky sa to bude veeeeeeeeeeeeeelmi zle riešiť
 
Užívateľov profilový obrázok
BB-MARCE
Autor témy
Príspevky: 114
Registrovaný: 16.12.2007
Auto: BMW E60 520d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BANSKA BYSTRICA

Sobota, 29. Marca 2008, 13:23

nic to nebolo,bola to len slaba baterka,,,
EX BMW E46 325i 193ps
EX BMW E60 530d 256ps
BMW E60 520d Facelift
 
lajooriginal
Príspevky: 298
Registrovaný: 19.12.2007
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 30. Marca 2008, 10:14

tak to si mal ešte dobré

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných