Strana 1 z 4
E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 15:34
od cheetah2
Zdravím. Tlačítko hladať som použil a nedozvedel som sa toho vela, tak zakladám túto tému.
V posledných pár mesiacoch poškulujem po BMW a najviac sa mi zapáčil e36 compact. Kedže to bude moje prvé auto so zadným náhonom, som si istý, že ma budú lákať prvé drifterské pokusy....
Vdaka youtube som sa presvedčil, že dostať compact do riadeného šmyku zvládne skoro každá motorizácia. No ja som sa zatial rozhodol pre 318ti. Myslím, že 140k a 180nm na amatérske pokusy o drift absolútne dostačuje.
No je tu jeden ,,problém,,. Ako je to s diferenciálmi u 318ti? Predpokladám, že nestačí kúpiť auto dupnúť na plyn a už sa driftuje. . . Ideálny by bol asi samosvor, ale za cenu samosvoru si môžem kúpiť dalšie BMW
Takže v tomto potrebujem vela rád....a kludne poďte všetci do mna, ja som v tomto fakt lamka a budem len rád, keď sa niečo užitočné dozviem.
A ešte som sa chcel spýtať, či je rozdiel medzi zadnou nápravou E36 coupe a e36 compact. Poprípade či by sa dala použiť do compactu zadná náprava z M3?
THX

Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 15:50
od dracik.bmw
cheetah2 napísal:Zdravím. Tlačítko hladať som použil a nedozvedel som sa toho vela, tak zakladám túto tému.
V posledných pár mesiacoch poškulujem po BMW a najviac sa mi zapáčil e36 compact. Kedže to bude moje prvé auto so zadným náhonom, som si istý, že ma budú lákať prvé drifterské pokusy....
Vdaka youtube som sa presvedčil, že dostať compact do riadeného šmyku zvládne skoro každá motorizácia. No ja som sa zatial rozhodol pre 318ti. Myslím, že 140k a 180nm na amatérske pokusy o drift absolútne dostačuje.
No je tu jeden ,,problém,,. Ako je to s diferenciálmi u 318ti? Predpokladám, že nestačí kúpiť auto dupnúť na plyn a už sa driftuje. . . Ideálny by bol asi samosvor, ale za cenu samosvoru si môžem kúpiť dalšie BMW
Takže v tomto potrebujem vela rád....a kludne poďte všetci do mna, ja som v tomto fakt lamka a budem len rád, keď sa niečo užitočné dozviem.
A ešte som sa chcel spýtať, či je rozdiel medzi zadnou nápravou E36 coupe a e36 compact. Poprípade či by sa dala použiť do compactu zadná náprava z M3?
THX

No tie tička mali tusim svor dost casto v serii...Ohladne zadnej napravy je to stara naprava ako u E30 KOMPAKTY ju maju vsetky rovnaku..
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 18:06
od cheetah2
OK, tak teraz stačí len dúfať, že tam ten svor bude
Compact je vlastne coupe s odrezaným zadkom, takže by sa dali použiť komplet nápravy M3 nie??
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 18:12
od johnyfly1
zadna naprava je uplne ina ako u ostatnych e36.
kup si radsej 323ti aspon nebudes tolko trapit motor

Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 18:27
od mys_iak
dalsia vec ze ako ti pisu zadok je s e30 cize aj svor zozenies dost lacno... vecsinou okolo 200e idu co som viedel... sice polka s nich bude potrebovat repas.. ale tak to je ako pri vsetkom
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 22:16
od cheetah2
323ti je príliš drahá.....a na slovensku ju nie je žiadna sranda zohnať......jedine z DE...a z dovozom mám hnusné skúsenosti, takže radšej kúpim cukríkové 318ti zo slovenska zoženiem samosvor, možno trošku poladím motor....
A ďakujem za informácie chlapi

Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 22:36
od chefino
Skypčo predáva jednu veľmi peknú v dobrom stave, fakt super kus!
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Piatok, 5. Augusta 2011, 22:42
od johnyfly1
jj presne kto to auto kupi tomu budem neskutocne zavidiet

Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Sobota, 6. Augusta 2011, 08:47
od dracik.bmw
cheetah2 napísal:OK, tak teraz stačí len dúfať, že tam ten svor bude
Compact je vlastne coupe s odrezaným zadkom, takže by sa dali použiť komplet nápravy M3 nie??
a napravy z M3 no mozes tak snivat dalej

...Pisem ti ze zadok je komplet E30
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
...a ku ladeniu motora noo vela stastia to ta lacnejsie vyde ked si kupis zrovna 323i ako ladit tičko
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Sobota, 6. Augusta 2011, 08:58
od SurrendeR
hochu, kup normalne 320i ta je relativne lacna uz, ma dobry vykon na kratky prevod.. 323i ma uz dlhsie prevody.. 318i je slabe a 318is v dobrom stave drahe..
320i pre zaciatok imho super volba..
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Nedeľa, 7. Augusta 2011, 13:37
od cheetah2
Písal som hneď na začiatku, že chcem kompakta....a najvyhodnejší motor pre mna je 318ti.....nehovorím o nejakych zásadných úpravách, maximálne zvody 4 > 1 pre vetši točivý moment, výfuk sk.N......a poriadne studené sanie.....

Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Nedeľa, 7. Augusta 2011, 16:28
od chefino
tunovať 318ti je veľa peňazí za málo muziky..
to čo ťa vyjdú zvody a ladenie, za to máš rovno 323ti, ktorá je niekde úplne inde výkonovo
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Nedeľa, 7. Augusta 2011, 20:05
od 1morok
cheetah2 napísal:Písal som hneď na začiatku, že chcem kompakta....a najvyhodnejší motor pre mna je 318ti.....nehovorím o nejakych zásadných úpravách, maximálne zvody 4 > 1 pre vetši točivý moment, výfuk sk.N......a poriadne studené sanie.....

ti má zvody dosť premakané, nahradiť ich niečím lepším nebude ľahké a určite nie lacné
Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Nedeľa, 7. Augusta 2011, 22:57
od dracik.bmw
cheetah2 napísal:Písal som hneď na začiatku, že chcem kompakta....a najvyhodnejší motor pre mna je 318ti.....nehovorím o nejakych zásadných úpravách, maximálne zvody 4 > 1 pre vetši točivý moment, výfuk sk.N......a poriadne studené sanie.....

Vies otom ze zvody su tam uz ladaky od vyroby bratmm..Da sa poladit aj TIcko ale nato nemas

...Kedze nemas ani na 323i...Mozes to poriesit len ozaj tym diferom a tod vsetko...Vies ako najlacnejsie nazenies koniky...Vyhod vsetok interier nechaj si svoju sedacku a mas usetrene peniaze a neake tie koniky zadarmo

...Neradim ti zle a neporadi ti nik lepsie

Re: E36 Compact a drift.
Napísané: Pondelok, 8. Augusta 2011, 07:55
od pelo
Potom zozen lacny svor a daj ho zrepasovat, novy povlak lamiel, loziska, vymedzit vole a tak...tak ci tak, vsetky stare svory budu v podobnom stave a uz nebudu svorit, ako maju, takze zbytocne davat viac EUR pri nakupe svoru (pokial ovsem nebude mat ohlodanu hrusku, to uz je ina vec, najlepsie pri kupe dat dole zadne veko a nazriet dnu).
Ja sa chystam poslat moj sem:
http://www.streetpro.cz/index.php?id=5...ale to az po prevedeni planovanych oprav, az potom bude priestor na upravy...