Strana 1 z 1
Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 18:31
od lin2k
cauko,
stala sa mi taka haluz.
Mal som nejake problemy s elektrikou tak sa trocha bastrngovalo s kabelazou, odpajala sa baterka a tak...
Po otoceni klucika som zistil ze mi pocitadlo km ukazuje cca o 600000 najazdenych viac.
Povodne som mal cca 245000.
Teraz mam cca 839000.
Skusal som aj reset napajania ale stav uz ostava taky isty.
Myslite ze to bolo nejakym sposobom oje*kane a teraz je tam skutocny stav?
Je to rocnik 1996 a v 2004 to bolo dovezene z Nemecka. Realnejsie mi vychadzalo tych 245000.
Zazili Ste nieco take?
Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 18:41
od ViktorDDD
pred kamošmi sa môžeš vyťahovať že koľko ti to už natočilo a stále krásne ide
a skúšal si aj za jazdy či ti kilometre nabehávajú normálne? či vtedy nevypisuje nejaké bludy
Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 19:03
od lin2k
Ziadne bludy to prave neukazuje.
Proste to preskocilo a odvtedy to normalne pripocitava k tej novej hodnote.
Denny tachac je v pohode aj sa nuluje bez problemov.
Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 19:06
od ViktorDDD
vyskúšaj test budíkov či ti po ňom nenaskočí stará hodnota
podržíš nulovanie a otočíš kľúčikom do 2. polohy
Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 19:43
od lin2k
Test som vykonal aj viackrat.
Ostava tam stale ta vysoka hodnota.
Mate este nejaky napad?
Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 22:42
od TT-SIMIK
Napichnut a pozriet či s toho niečo bude....)))
Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 23:08
od michaltt
mozno to ma tolko v skutocnosti najazdene

Re: Skok v stave tachometra
Napísané: Streda, 13. Júla 2011, 23:23
od airbone
pitchowina, nemoze mat tolko najazdene, lebo ak by sa to stocilo, nikdy to nemoze nabehnut naspat na povodnu hodnotu. Jednoducho poviem to takto - v budikoch sa nejakym sposobom poskodila eprom pamat a dojebkal sa tam algoritmus - proste to preskocilo na nejaky blud a teraz to znova pocita spravne........
ale pozore, je to mozne aj ze niekto tam stacal km a jednoducho s tou eprom pamatou manipuloval, alebo ju daval dolu a potom spatne pajkoval. Moze to byt aj zly spoj po pajkovani - studeny spoj ktory mal za nasledok zle spojene a tym padom taky vysledok. Jednoducho skus to pretocit cez bmw scanner na pozadovanu hodnotu, alebo mi sprav so scannerom dump s budikov a kuknem sa nato......