Strana 1 z 3

Crashtest E36

Napísané: Piatok, 29. Februára 2008, 23:06
od bavo36

Napísané: Piatok, 29. Februára 2008, 23:07
od Mimo
:? njn... nedopadlo to práve najlepšie. už sme to tu rozoberali... z tohto hladiska dostal smart viac bodov ako E36 :evil:

Napísané: Nedeľa, 2. Marca 2008, 12:01
od BaDDog
Uff to je e36 takto slaba voci narazu?...a propo v akej rýchlosti to bolo merane?... :?

Napísané: Nedeľa, 2. Marca 2008, 12:12
od Martin46
pri naraze do nehyhybnej steny sa musi konstrukcia automobilu vysporiadat s kinetickou energiou ktora rovna nasobku rychlosti a hmotnosti. Samozrejme o polovicu lahsi smart musi premenit iba polovicu energie ako BMW, takze dopadne lepsie. Pri celnom naraze oboch aut by sa ale situacia rychlo obratila

Napísané: Nedeľa, 2. Marca 2008, 12:38
od BMino
to je blbost, mam to bohuzial odskusane :cry:

Napísané: Nedeľa, 2. Marca 2008, 23:21
od BaDDog
BMino napísal:
to je blbost, mam to bohuzial odskusane :cry:


Mal si stret zo smartom?

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 21:55
od BMino
BaDDog napísal:
Mal si stret zo smartom?


nie, so stromom :cry:

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:15
od LuCKy
Tak či tak, E36 má dosť mäkú karosériu...



LuCKy

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:19
od Helldiver
Pocitujes aj krutenie nejake v zatackach a taak? neviem len sa pytam, E36 som nikdy nemal, ale tak E30 sa mi zdala celkom tuha karosarsky...

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:21
od Max-Max
Helldiver napísal:
Pocitujes aj krutenie nejake v zatackach a taak? neviem len sa pytam, E36 som nikdy nemal, ale tak E30 sa mi zdala celkom tuha karosarsky...


mas na trojke siber?

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:33
od BMino
e36 jena tom lepsie ako e30 co do tuhosti

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:38
od LuCKy
Moja poznámka smerovala ku crash testu, nie k bežnému používaniu. :wink:



LuCKy

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:40
od Helldiver
No sak to si aj myslim, ze nasledovny model by na tom mal byt lepsie co sa tyka tuhosti... Inac na 3er som mal siber.

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 22:54
od Max-Max
Helldiver napísal:
No sak to si aj myslim, ze nasledovny model by na tom mal byt lepsie co sa tyka tuhosti... Inac na 3er som mal siber.


makkost e30 bohovsky pocut ked tahas zakruty a mas otvoreny siber, kasna sa kruti tak, ze to pocut vdaka tej diere v streche ako pracuju plechy

Napísané: Pondelok, 3. Marca 2008, 23:24
od lupo
Martin46 napísal:
pri naraze do nehyhybnej steny sa musi konstrukcia automobilu vysporiadat s kinetickou energiou ktora rovna nasobku rychlosti a hmotnosti. Samozrejme o polovicu lahsi smart musi premenit iba polovicu energie ako BMW, takze dopadne lepsie. Pri celnom naraze oboch aut by sa ale situacia rychlo obratila


martin, nic v zlom, ale vela do toho nevidis. robime desiatky crash testov rocne, aj rozne speciality, a trosku o tom nieco viem. nezabudaj, ze smart ma NULOVE deformacne zony. videl si ten crashtest, ked smart jebli v 110km/h o beton? a ten crashtest, ked smart pustili v 55km/h proti S klasse? asi nie, ked pises to, co pises.

pre rypalov: http://www.dsd.sk/crashtesty/index.htm na vsetkych testoch som sa osobne zucastnil a vsetky boli robene v SR. a to je len velmi maly vyber toho, co sa robi (nie vsetky mozu byt zverejnene)