Nabíjanie a udržiavanie
Napísané: Pondelok, 6. Júna 2011, 07:44
Zdravím Vás.
Chcel som sa informovať, či máte nejakú skúsenosť s nabíjačkami na autobatériu, ktoré majú aj udržiavací režim.
Nechal som sa v obchode ukecať a kúpil som nejakú nabíjačku s udržiavacím režimom za 50,00 €. ale po zapojení akože super stroja ze nemusím ani odpájat baterku......... mi zhorela CRJ. a skoda za 4000 €. V servise mi povedali ze pre BMW sú certifikované nab. od firmy Fronius.
Mate niekdo takuto nabijačku? sú dost drahe, ale auto použivam iba občas a baterku mi zvykne vybiť a potom volať servisakov.......aaaaaa drahe.
Nechcem zase kupit nieco co mi odpali elektroniku v aute a zase baterku vytiahnut, aby som to nabil.....stratim potom vsetky data v palubnom.
Je to nabijačka a tester v jednom volá sa ActivaEasy. Našiel som o nej toto....
Nabíjanie ja riadené procesorom, prístrojom je možné nabíjať a udržiavať všetky používané typy akumulátorov (olovenné, gelové, bezudržbové-AGM).
- testovanie: v prípade, že prístroj nieje zapojený do siete tak slúži ako tester najprv kapacity akumulátora, po vyhodnotení sa zobrazí piktogram štartu. Po naštartovaní vyhodnotí štartovaciu schopnosť akumulátora a potom schopnosť dobíjania alternátora.
- nabíjanie: nabíjať je možné aj pripojený akumulátor v aute, nabíja mikropulzami,netreba odzátkovávať jednotlivé články aku, baterka nevrie a tým zabranuje sulfatizácii. nabíjačka dokáže ako jediná na svete dobiť akumulátor na 100 % svojej kapacity a to vdaka speciálnemu nabíjaciemu režimu.
- udržiavanie: ihneď po nabití sa automaticky prepne do zdržiavacieho režimu. Ako náhle dojde k poklesu napätia, potrebné množstvo ihneď dobije.
Tento prístroj môže byť teda pripojený k vozidlu, resp akumulátoru nonstop pri garážovaní a tým je zabezpečený vždy bezproblemový štart (zabranenie samovoľnému vybíjaniu), predlžuje sa životnosť akumulátora a pod.
Nabíjanie, alebo pripojenie nabíjačky je možné aj prostredníctvom palubnej zásuvky (zapaľovača).
Prístroj sa vyrába vo vyhotovení 6/12V, 12/24V, alebo iba 12V s nabíjacím púdom 2, 4 a 6A.
Najpouživanejší a najžiadanejší je 12V a 6A = ACCTIVA Easy 1206
To som nasiel na nemeckom fore......trocha som to prelozil:)
Na slovensku som nasiela tutok firmu, ktorá to predáva.
http://www.gonotech.com/nabijacie-systemy-cat-3.html
Skuste mi poradit ci kupit alebo nie, nechcem zase calovat za nieco co mi odj....... CRJ.
BMW mi to odporucilo ale aj tak si radcej davam pozor uz co kupim.
Chcel som sa informovať, či máte nejakú skúsenosť s nabíjačkami na autobatériu, ktoré majú aj udržiavací režim.
Nechal som sa v obchode ukecať a kúpil som nejakú nabíjačku s udržiavacím režimom za 50,00 €. ale po zapojení akože super stroja ze nemusím ani odpájat baterku......... mi zhorela CRJ. a skoda za 4000 €. V servise mi povedali ze pre BMW sú certifikované nab. od firmy Fronius.
Mate niekdo takuto nabijačku? sú dost drahe, ale auto použivam iba občas a baterku mi zvykne vybiť a potom volať servisakov.......aaaaaa drahe.
Nechcem zase kupit nieco co mi odpali elektroniku v aute a zase baterku vytiahnut, aby som to nabil.....stratim potom vsetky data v palubnom.
Je to nabijačka a tester v jednom volá sa ActivaEasy. Našiel som o nej toto....
Nabíjanie ja riadené procesorom, prístrojom je možné nabíjať a udržiavať všetky používané typy akumulátorov (olovenné, gelové, bezudržbové-AGM).
- testovanie: v prípade, že prístroj nieje zapojený do siete tak slúži ako tester najprv kapacity akumulátora, po vyhodnotení sa zobrazí piktogram štartu. Po naštartovaní vyhodnotí štartovaciu schopnosť akumulátora a potom schopnosť dobíjania alternátora.
- nabíjanie: nabíjať je možné aj pripojený akumulátor v aute, nabíja mikropulzami,netreba odzátkovávať jednotlivé články aku, baterka nevrie a tým zabranuje sulfatizácii. nabíjačka dokáže ako jediná na svete dobiť akumulátor na 100 % svojej kapacity a to vdaka speciálnemu nabíjaciemu režimu.
- udržiavanie: ihneď po nabití sa automaticky prepne do zdržiavacieho režimu. Ako náhle dojde k poklesu napätia, potrebné množstvo ihneď dobije.
Tento prístroj môže byť teda pripojený k vozidlu, resp akumulátoru nonstop pri garážovaní a tým je zabezpečený vždy bezproblemový štart (zabranenie samovoľnému vybíjaniu), predlžuje sa životnosť akumulátora a pod.
Nabíjanie, alebo pripojenie nabíjačky je možné aj prostredníctvom palubnej zásuvky (zapaľovača).
Prístroj sa vyrába vo vyhotovení 6/12V, 12/24V, alebo iba 12V s nabíjacím púdom 2, 4 a 6A.
Najpouživanejší a najžiadanejší je 12V a 6A = ACCTIVA Easy 1206
To som nasiel na nemeckom fore......trocha som to prelozil:)
Na slovensku som nasiela tutok firmu, ktorá to predáva.
http://www.gonotech.com/nabijacie-systemy-cat-3.html
Skuste mi poradit ci kupit alebo nie, nechcem zase calovat za nieco co mi odj....... CRJ.
BMW mi to odporucilo ale aj tak si radcej davam pozor uz co kupim.