Strana 1 z 1

sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Streda, 4. Mája 2011, 07:50
od cobra11
Zdravicko pani,

Idem robit jarnu ocistu auta... olej filtre sviecky atd...

Ako sviecky som vybral BERU X-ULTRA TITANIUM STVORKONTAKTNU.

Teraz ma varuje kamarad ze ked som mal povodne aute niake obycajne jednokontaktne sviecky mi tato nova moze vypalit dieru do valca :shock:

Dalsie ked som objednaval niake veci v Tempuse som sa tam bavil s prijimacim technikom, bavili sme sa o oleji, ze vsetci mechanici nadavaju na castrol ze nehava po sebe v motore hnede svinstvo, ze mi odporuca gulf alebo vavoline, pripadne vat. Ja som teda zobral GULF, 15w40

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Štvrtok, 5. Mája 2011, 09:59
od pelo
S tou svieckou je to p.covina. Ta viackontaktna len hodi lepsiu, stabilnejsiu iskru. Nijako Ti nezvysi teplotu vo valci, aby Ti prepalilo dieru, to je sprostost. Opytaj sa kamarata, ako na to prisiel...

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Štvrtok, 5. Mája 2011, 10:09
od ViktorDDD
možno ten tvoj kamarát mal problém napr. s predzápalom, ale ten sa tuším na M30 nastavuje automaticky podľa údajov z hallovho snímača
inak ten GULF vyzerá byť v pohode, spĺňa normu SL čo je pre tú M30tku viac než dosť keďže v dobe keď sa vyrábala norma SL ešte ani nebola, a aj cena je viac než dobrá čo som pozeral na nete, ale prečo si si vybral viskozitu 15W40? bolo to tam aj doteraz? lebo podľa mňa keď je motor v poriadku tak by tam mohla ísť aj 10W40 pri nej bude po studenom štarte hlava skôr mazaná

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Štvrtok, 5. Mája 2011, 10:13
od jararak
ze zly vstrek prepalil dieru do valca na dizli som uz pocul, ale sviecka, ee

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Štvrtok, 5. Mája 2011, 11:01
od Milosss
A preco tam nedas origo jedno ci dvojkontaktnu Bosch alebo NGK? Naco ti je stvorkontaktna? Podla manualu tam bola z vyroby Boschka, ja bych dal bud tu alebo NGK, kedze tie sa montuju do prvovyroby.

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Štvrtok, 5. Mája 2011, 21:09
od cobra11
O tej sviecke mi hovorili chalani zo skoly, velky tuneri skutrou 50cm3, dali dam champion iridium a jednemu prepalilo valec...
M30B35 je trosku vacsi motor, tak moc som si ztoho hlavu nerobil a sviecky uz mam doma...
Boli za dobru cenu, beru neni zly fasista, tak skusim teraz tieto.

15w40 som vybral lebo cely cas sa tam lial. Ma 340000km a nezere olej, od vymeny do vymeny nedolievam a je ho tam rovnako tak naco davat inu vyskozitu. Predsa je to stary supatkovy motor, hydrosteli nema tak 15w40 mu urobi len dobre.
Za studena mu nenakladam :D

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Piatok, 6. Mája 2011, 09:42
od ViktorDDD
tak keď to tam bolo aj doteraz a nie sú s tým žiadne problémy tak potom nič som nepovedal :D inak máš pekný počet kilometrov, keď dosiahneš 400tis. tak to odfoť a rozpošli každému kto sa bojí kúpiť auto čo má viac ako 150tis. :mrgreen:

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Piatok, 6. Mája 2011, 12:44
od cobra11
ViktorDDD napísal:
tak keď to tam bolo aj doteraz a nie sú s tým žiadne problémy tak potom nič som nepovedal :D inak máš pekný počet kilometrov, keď dosiahneš 400tis. tak to odfoť a rozpošli každému kto sa bojí kúpiť auto čo má viac ako 150tis. :mrgreen:


ako auto do mesta mam feldu 1.3MPi r.v. 2001
rozvazam nanej pizzu, chvilku som snou robil taxikara.
teraz ma nabehanych 511500km, kazdy tyzden jej pribudne tak 2-3000km a vsetko iba po meste :lol:

je tam povodny motor, povodna prevodovka, povodne napravy, olej to nezere, dlhodobu spotrebu mam cca 6l

AUTO TREBA KUPOVAT OD POCTU MAJITELOU A OD SKUTOCNEHO TECHNICKEHO STAVU, KM SU LEN ORIENTACNY POJEM NATO KEDY BUDE CO TREBA MENIT!!!!

Re: sviecka a prepalenie valca a olej Castrol vs. Gulf

Napísané: Sobota, 7. Mája 2011, 12:38
od ViktorDDD
máš úplnú pravdu, ja tiež pozerám na počítadlo km kvôli tomu aby som vedel kedy meniť olej a podobné veci, pri posudzovaní stavu auta to nehrá rolu
k tej felde: minulý rok sme išli s feldou 1,3 do slovinska, na tachometri bolo okolo 370000km, k tomu tam bolo ešte podtlakové LPG, a bez problémov celú cestu 120-130 na diaľnici, a k tomu celá cesta cca. 1400km nás stála necelých 50€, a auto jazdí doteraz má už skoro 400tis.