Strana 1 z 1

Vadne vstreky a trhá automat pri podradovaní.

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2008, 15:17
od BaDDog
Čauko..., nechce sa mi zakladať dve nové temy tak som to hodil do jednej.., dúfam, že admini nebudu nadávať... :roll:

1. Ako sa prejavujú Vadné vstreky (trisky) Comon-Rail na 3.0d alebo 2.0d???
- Diagnostika nič nehovorí, a motor beží plynulo a netrhá ani na volnobehu nekolíšu otáčky..., len sa mi zdá byt hlasnejší...

2. Na jednom BMW som si všimol, že ked brzdí...., lepšie povedané ked chce zastaviť na nulovu rýchlosť, tak mu trhne automat-sekne (je to už Step-tronik)..., je to asi ked preraduje z 2-ky na 1-ku....alebo priamo z aktualnej rýchlosti na 1-ku...
- Čím to môže byť?...olej v prevodovke alebo zlý soft?

Vopred dík..

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2008, 15:32
od slamec
1. vstrek môže zle alebo neskôr otvárať a to buď slabím tlakom paliva alebo zlým nastavením. poprípade zlou elektronikou, ale to by skôr vôbec nefungoval. potom by to išlo na 3 alebo 5 valcov.

2. ??? :-k

Re: Vadne vstreky a trhá automat pri podradovaní.

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2008, 15:51
od Peppo
BaDDog napísal:
Čauko..., nechce sa mi zakladať dve nové temy tak som to hodil do jednej.., dúfam, že admini nebudu nadávať... :roll:

1. Ako sa prejavujú Vadné vstreky (trisky) Comon-Rail na 3.0d alebo 2.0d???
- Diagnostika nič nehovorí, a motor beží plynulo a netrhá ani na volnobehu nekolíšu otáčky..., len sa mi zdá byt hlasnejší...

2. Na jednom BMW som si všimol, že ked brzdí...., lepšie povedané ked chce zastaviť na nulovu rýchlosť, tak mu trhne automat-sekne (je to už Step-tronik)..., je to asi ked preraduje z 2-ky na 1-ku....alebo priamo z aktualnej rýchlosti na 1-ku...
- Čím to môže byť?...olej v prevodovke alebo zlý soft?

Vopred dík..



2. podla mna automat do 1 neradi urcite. Moja 335i sa rozbieha z dvojky a do 1 radi iba v SPORT manual rezime inak nie...

Trhanie? ake trhanie - ono ked brzdis tak citis mierne ani nie trhnutie ale ako by to viacej brzdilo ked preradi...

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2008, 15:58
od BaDDog
no myslím že radí aj do 1-ky....a je to cítit to trhanie...ale iba pri tom podradovaní do najnižšej rýchlosti...
Ak sa jazdí normálne...a potrebuje predbiehat...a automat si sam podradí tak je vše zamatovo hladke...
len pri tom uplnom dobrzdení to niekedy dost trhne...inokedy jemne...

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2008, 16:10
od Peppo
BaDDog napísal:
no myslím že radí aj do 1-ky....a je to cítit to trhanie...ale iba pri tom podradovaní do najnižšej rýchlosti...
Ak sa jazdí normálne...a potrebuje predbiehat...a automat si sam podradí tak je vše zamatovo hladke...
len pri tom uplnom dobrzdení to niekedy dost trhne...inokedy jemne...


hovorim, moj do 1 neradi.... ked chcem musim si rucne, ale start s jednotky stoji za to.... heh

Napísané: Štvrtok, 14. Februára 2008, 21:25
od paul
1. Vadny vstrek na Common-Rail Systeme = bud nenatocis motor vobec,co je casta zavada(nie u BMW) alebo ide na 3 valce...

2. V prvom rade by som vymenil olej+filter v prevodovke!!!!!!!!!

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 09:59
od lajooriginal
[quote="paul"]1. Vadny vstrek na Common-Rail Systeme = bud nenatocis motor vobec,co je casta zavada(nie u BMW) alebo ide na 3 valce...

aj u BMW

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 00:36
od BaDDog
No jedna sa mi o to...že ak som porovnal e39 530d (2000-manual) a e38 730d (1999-automat) ..jedna sa o rovnaký motor (135kW) tak ta e39 sa mi zdala byť tichšia... a ta moja 730d trochu hlučnejšia...
Vstreky su podla Diag. ok..., olej je vymenený a má cca 2000km.., filtre sa všetky menili..., okrem palivového..ale aj tem budem vo velmi blízskej buducnosti eče meniť... a na tej 530d má olej cca eče 2000km do výmeny a filtre vôbec nemenil čo to auto má...

Tak v čom može byť problém? :?

Moja 730d ma menej najazdené ako ta 530d..., vobec ani nezadými, ako je u dieselov známe, že ked sa vytočí tak trocha zadými na čierno...a moja nič... žiaden dym.. :?

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:29
od paul
Tieto novodobe Common-Railove dieselove motory praveze skoro "vobec" nedymia!!!!!!!
A tie najposlednejsie, co uz splnaju EURO4 normy, ked pozries na vyfuk uplne je cisty, ziadne sadze, nic... To su tie, co uz maju filter pevnych castic na vyfukovom potrubi.

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 00:21
od starML
paul napísal:
...ziadne sadze, nic... To su tie, co uz maju filter pevnych castic na vyfukovom potrubi.
Jenže ty filtry pevných částic se zvyknou ucpávat a motor velmi pomalu ztrácí výkon. Já měl na 530d ucpanou jednu větev katalyzátor+Partikel filter. Nový díl okolo 1.000 Euro.

Napísané: Piatok, 7. Marca 2008, 17:08
od Peped
Ked automat pri podradovaní trhá, to môže byt aj tým že sa ti zapchal chladič alebo trubky co vedu k chladicu prevodovky. Olej a filter v automate si menil?

Napísané: Nedeľa, 9. Marca 2008, 01:14
od BaDDog
Peped napísal:
Ked automat pri podradovaní trhá, to môže byt aj tým že sa ti zapchal chladič alebo trubky co vedu k chladicu prevodovky. Olej a filter v automate si menil?


Eče ee...ale chystám sa na to.... :oops:
Momentálne časová tieseň...

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 20:49
od mirko608
diagnostika ti to povie len to musi vediet mechanik kde to ma pozriet to nie ze test motora ale musi pozriet servisne funkcie a pozerat to pod najvacsou zatazou motora zapnuta klima, dialkove svetla a tak

Napísané: Sobota, 29. Marca 2008, 11:35
od lajooriginal
mirko608 napísal:
diagnostika ti to povie len to musi vediet mechanik kde to ma pozriet to nie ze test motora ale musi pozriet servisne funkcie a pozerat to pod najvacsou zatazou motora zapnuta klima, dialkove svetla a tak

ale nie vždy to zistí cez komp...to iba vtedy ak je vadná tá elektrická čast vstrekovača...niekedy treba odpajat prepady