Strana 1 z 3

Vaha vzduchu

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 17:23
od Xader
Viete niekto co sa stane , keby som ju odpojil ? alebo keby som dal celu vahu vzduchu prec a na koniec sania dal len hrib ? treba potom nieco menit aj v RJ , alebo sa da jazdit normalne aj bez vahy vzduchu ... ? resp. neublizi to motoru ?
Danke :D

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 17:47
od snoo
nevyznam sa v tom dobre, ale mam pocit, ze bez vahy vzduchu to na niektorych autach pri nizkych otackach zdochyna a vo vysokych to celkom zije.. neskusal som nikdy, ale tiez ma to zaujima..

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 17:48
od Pepe
Na forde som mal nepravidelné otáčky na voľnobehu. Lietali od skapania motora až na 1500.

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:16
od Peppo
sprav to ako to mam ja na M3... nemam vahu vzduchu a ide to... pri fakt jemnom pridani plynu sa to pridusuje ale slapnes trosku viac a pohoda.

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:20
od Xader
ved ju aj chcem dat prec , len to je otazka ... nemas tam nahodou aj nieco ine spravene ? vies ako sa tu pisalo , aby mi necali kolisat otazky a robit to potom zlobu , ked to len tak vyhodim prec :x

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:36
od Helldiver
Toto sa mi nejak maximalne nezda - z coho by potom ECU brala informaciu o dlzke vstreku? len z otacok to nejde, tam neni inormacia o zmene zatazenia... jedine ak by skrtiaca klapka mala potenciometer, ale pokial viem, tak mal len trojpolohovy snimac |ziaden plyn|-|plny plyn|-|nieco medzi|, ako ECU samozrejme ma nudzovy rezim ked sa dojebabre vaha vzduchu, ale ide to vtedy strasne a skoro sa s tym neda jazdit... MAF (vaha vzduchu) sa da nahradit MAPkom, alebo mozno dat na skrtiacu klapku ten potenciometer a v oboch pripadoch preprogramovat ECU, ale len tak vyhodit MAFko je volovina, to nemoze fungovat...

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:38
od Peppo
Helldiver napísal:
Toto sa mi nejak maximalne nezda - z coho by potom ECU brala informaciu o dlzke vstreku? len z otacok to nejde, tam neni inormacia o zmene zatazenia... jedine ak by skrtiaca klapka mala potenciometer, ale pokial viem, tak mal len trojpolohovy snimac |ziaden plyn|-|plny plyn|-|nieco medzi|, ako ECU samozrejme ma nudzovy rezim ked sa dojebabre vaha vzduchu, ale ide to vtedy strasne a skoro sa s tym neda jazdit... MAF (vaha vzduchu) sa da nahradit MAPkom, alebo mozno dat na skrtiacu klapku ten potenciometer a v oboch pripadoch preprogramovat ECU, ale len tak vyhodit MAFko je volovina, to nemoze fungovat...


uff uff... v nudzovom rezime to nejde urcite. M3 ma 6 klapku na kazdy valec jednu klapku, potom mam home made karbonovy airbox a sisku.. konec.. do airboxu idu nejake cidla... ale co to ako to je.. ani boh nevie

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:44
od paul
To je dobra volovina sa uz len nad tym zamyslat, ze "ci odpojit alebo uplne vyhodit vahu vzduchu"!!!!

Vaha vzduchu, resp. prietokomer je dost dolezita velicina pre RJ motora :!: :!:

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:49
od Helldiver
Peppo napísal:
Helldiver napísal:
Toto sa mi nejak maximalne nezda - z coho by potom ECU brala informaciu o dlzke vstreku? len z otacok to nejde, tam neni inormacia o zmene zatazenia... jedine ak by skrtiaca klapka mala potenciometer, ale pokial viem, tak mal len trojpolohovy snimac |ziaden plyn|-|plny plyn|-|nieco medzi|, ako ECU samozrejme ma nudzovy rezim ked sa dojebabre vaha vzduchu, ale ide to vtedy strasne a skoro sa s tym neda jazdit... MAF (vaha vzduchu) sa da nahradit MAPkom, alebo mozno dat na skrtiacu klapku ten potenciometer a v oboch pripadoch preprogramovat ECU, ale len tak vyhodit MAFko je volovina, to nemoze fungovat...


uff uff... v nudzovom rezime to nejde urcite. M3 ma 6 klapku na kazdy valec jednu klapku, potom mam home made karbonovy airbox a sisku.. konec.. do airboxu idu nejake cidla... ale co to ako to je.. ani boh nevie

Tak tie cidla v airboxe su vaha vzduchu ci uz MAP alebo MAF, kazdopadne to neni seriove ako to citam, ked to ide dobre, tak neni co riesit. Ale len tak vyhodit vaha vzduchu sa proste neda.

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:52
od Xader
Vola sa to Alpha N typ riadenia a to bude asi ono co ma Peppo ... vaha vzduchu je prec a ma to spravene tak ako popisal ...

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:53
od Xader
paul napísal:
To je dobra volovina sa uz len nad tym zamyslat, ze "ci odpojit alebo uplne vyhodit vahu vzduchu"!!!!

Vaha vzduchu, resp. prietokomer je dost dolezita velicina pre RJ motora :!: :!:


Dobre , chytaj ma za slovicka. Mal som napisat UPLNE VYHODIT VAHU VZDUCHU ... lebo co som napisal je jedno a to iste ... ci ju odpijit , alebo dat prec... proste ju odfajcit aby nebola zapojena.

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:54
od Helldiver
Tak to je ineee, Alpha N robi kompletnu programovatelnu elektroniku na riadenie motora, aj jednotlive komponenty ako vaha vzduchu, atd.

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:55
od Xader
Helldiver napísal:
Tak to je ineee, Alpha N robi kompletnu programovatelnu elektroniku na riadenie motora, aj jednotlive komponenty ako vaha vzduchu, atd.


Tak Alpha N bude mozno mat aj inu vahu vzduchu ... lepsiu ? je to mozne ? :? ale potom teda treba k tomu prisposobit RJ ?

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:57
od Helldiver
Pokial by si mal este staru klapkovu vahu LMM, tak jej vymena za MAF alebo MAP prinesie pomerne vyrazne zvysenie vykonu, ale ked mas MAFko v zaklade, tak to nema zmysel podla mna, nema to co priniest...

Napísané: Streda, 2. Januára 2008, 22:59
od BMino
Helldrive, mudro hovoris, si myslim,
ide o zazihovy motor a vykon je riadeny kvantitativne nie kvalitativne, cize priblizny pomer zloziek zmesi musi byt zachovany, aby koeficient prebytku vzduchu bol okolo 1
okrem vahy vzduchu tam nie je nic co by meralo mnozstvo vzduchu vstupujuceho do sania,

no teda ak by som bol riadiaca jednotka a keby som nemal vahu vzduchu nevedel by som kolko paliva mam vstreknut