Strana 1 z 2
325 TD neštartuje za tepla
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 12:37
od popo
Potrebujem poradiť.Za studena štartuje na šupu a za tepla musím dlho točit.čerpadlo po GO.nová tryska,nový pal.filter,nová bateria,zrepasovaný štartér.Už to bolo aj AWT (ževraj u odbornika),u elektrikara a ja neviem kde ešte-skoro 2 mesiace to bolo v servisoch a stále nič.Nevie mi niekto poradiť čo ešte to može byť.Dakujem za radu
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 12:40
od Peped
Presne toto isté trápy aj mna!
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 13:38
od xtreme
hej, aj mna na 5er.. viaceri sa zhodli ze netesnost vstrekovacieho cerpadla...

Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 13:43
od Peped
To znamená že presakuje? Lebo moje je pekné čisté.
ale kto ako robil ten repas
Napísané: Utorok, 25. Decembra 2007, 14:15
od atc
Sorry ale kto ako robil to "GO"?A zaco si vlastne platil?Ja jednoduch asi nikdy napochopim ako niekto moze niekde zaplatit za nic

!Inak su tri hlavne dovody a to :vs.cerpadlo,el.tryska,pal.cerpadlo a kedze si vsetko menil tak to nachapem.
Napísané: Streda, 26. Decembra 2007, 20:14
od popo
Bolo to u človeka ktorý robí čerpadlá strašne dlhú dobu a vie čo robí.Zo 100 ludi mi povedalo 100 to iste.Čerpadlo.Ževraj je tam prečipovaná riadiaca jednotka tak ešte skúsim navštíviť firmu ktora čipuje,že či nebude problém v tom.Kamarát kúpil Fabiu TDi a ked vyhodil čip tak to štartovalo už bez problémov
Re: ale kto ako robil ten repas
Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 00:39
od xtreme
atc525 napísal:tri hlavne dovody a to :vs.cerpadlo,el.tryska,pal.cerpadlo
ok.. na toto som sa chytil..
takze postupne..
keby to bola
tryska.. co by to robilo, resp. nerobilo? bo auto slape jak dive.. len tie teple starty.. stara tryska bola zanesena, tak sme prehodili tu z druheho cerpadla, ktore dymilo.. auto slape, ale nestartuje ani tak.
keby to bolo
palivove cerpadlo.. tak by to nestartovalo ani za studena, nemam pravdu? len za studena na prvy sup a za tepla ani bohovy..
keby to bolo
vstrekovacie cerpadlo.. podla mna to je najrealnejsie.. bo sa tam prehadzovali nejake casti zo stareho cerpadla.. ale co by to robilo, resp. nerobilo to neviem.. ked som ho mal zle tak to dymilo jak blazen, ale tahalo a startovalo... teraz nedymi, taha, ale za tepla nestartuje.. hm?
vies poradit?
Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 12:28
od xtreme
Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 14:22
od GOOSE
Ujooo ja viem co je tomu autuuuu. Je pokazenéééé.
Sorry ale som si na to teraz spomenul a nedalo mi to

Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 17:18
od xtreme
GUZINO528 napísal:Ujooo ja viem co je tomu autuuuu. Je pokazenéééé.
Sorry ale som si na to teraz spomenul a nedalo mi to

clovek sa potesi ze tu najde nieco co potrebuje, nieco co mu pomoze a tu zase len OT..

Re: ale kto ako robil ten repas
Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 19:04
od atc
xtreme napísal:atc525 napísal:tri hlavne dovody a to :vs.cerpadlo,el.tryska,pal.cerpadlo
ok.. na toto som sa chytil..
takze postupne..
keby to bola
tryska.. co by to robilo, resp. nerobilo? bo auto slape jak dive.. len tie teple starty.. stara tryska bola zanesena, tak sme prehodili tu z druheho cerpadla, ktore dymilo.. auto slape, ale nestartuje ani tak.
keby to bolo
palivove cerpadlo.. tak by to nestartovalo ani za studena, nemam pravdu? len za studena na prvy sup a za tepla ani bohovy..
keby to bolo
vstrekovacie cerpadlo.. podla mna to je najrealnejsie.. bo sa tam prehadzovali nejake casti zo stareho cerpadla.. ale co by to robilo, resp. nerobilo to neviem.. ked som ho mal zle tak to dymilo jak blazen, ale tahalo a startovalo... teraz nedymi, taha, ale za tepla nestartuje.. hm?
vies poradit?
Takze trysky su zanesene vzdy!Treba ich odtlakovat ci prepustaju pri spravnom tlaku!Ked je zla ta elektricka tak auto startuje dokonca podla toho ci stoji rovno alebo sikmo!Dalej palivove cerpadlo ked je zle moze raz ist a raz nie.No v tomto pripade to podla mna bude vstrekovacie cerpadlo alebo zle nastaveny predvstrek.V kazdom pripade si treba uvedomit ze vs.cerpadlo sa neopravuje doma v garazi a tak podobne,potom to uz vacsinou nikto neda dokopy aby to slapalo jak ma!!!
Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 19:24
od xtreme
hej, prave preto som to daval do servisu, ani som len nechcel prehodit jedno cerpadlo za druhe, ze to radsej necham na odbornikov.. az teraz prichadzam na to akym odbornikom som to dal do ruk.. keby som to sam doma robil tak to je asi lepsie..
na hlave cerpadla dva sroby uplne volne, unikala tade nafta.. tryska tiez povolena, tiez cela od nafty.. predvstrek ,,vraj" super nastaveny som dnes prestavoval aby to vobec chytlo.. pozatahoval som vsetky matky..
ale ma to prekvapilo.. naskocilo to, tak som to trocha zabehol nech sa to zohreje, ze skusim startovat za tepla.. a startuje super!! len zas mam problem za studena, nechce chytit. ale tam budu na chybe aj zhavice.. skusim ich vymenit co to bude robit..
sam som zvedavy.
ps: vies, pokial mas malo prachov tak hladas najlacnejsiu a najlepsiu alternativu.. uz som zistil ze to ale tak nepojde, preto radsej kym najdem niekoho fakt schopneho si skusim poradit sam..

Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 23:04
od VLADKY242
Skusiť poriadne nastaviť predvstrek

Napísané: Sobota, 29. Decembra 2007, 17:27
od popo
Nerobil som to v garazi ale robili mi to v Boschi.Čerpadlo mi vyberali priamo v AWT Jeden ujo mi povedal že za tepla a za studena su rozne nastavenia predstreku.Je to pravda??????????
Napísané: Sobota, 29. Decembra 2007, 23:15
od VLADKY242
popo napísal:Nerobil som to v garazi ale robili mi to v Boschi.Čerpadlo mi vyberali priamo v AWT Jeden ujo mi povedal že za tepla a za studena su rozne nastavenia predstreku.Je to pravda??????????
A v ktorom boschi to robily
