Strana 1 z 2
Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Piatok, 25. Júna 2010, 21:26
od GtheRacer
Kto vie, a povie co znamenaju tieto chybove kody:
(vycitane s diagnostikou DELPHI)
46D3 ??
4121 ??
4191 ??
4222 ??
aha, motor je M47TUD2
...kujeeeeeeeeeeeeem :)
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Piatok, 25. Júna 2010, 21:34
od GtheRacer
ok,
gooogle mi odpovedal,
ale kto to vie prelozit, nie do
slovenciny ale polopatisticky, v com je prob...
46D3 - Control unit inernal error 4 =hee???
(nezmazana, stale svieti)
4121 - DDE Mai relay is switching to late or to early
(zmazana a zatial sa neobjavila)
4191 - Fill pressure regulation
(zmazana a zatial sa neobjavila)
4222 - Glow spark cilinder 2
(zmazana a zatial sa neobjavila)
...kujeeeeeeeeeeeeem :)
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Sobota, 26. Júna 2010, 16:40
od airbone
ten internal error mam aj ja na DDE
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Sobota, 26. Júna 2010, 18:34
od GtheRacer
hm,
neriesil by som, keby mi nebolo auto zacalo
neprimerane zrat,
a aj na plyn reaguje s pauzou, co som
pred tym nepoznal....

Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Nedeľa, 27. Júna 2010, 12:28
od airbone
skoda ze nevieme ake auto to je ale predbezne to vyzera na poruchu RJ
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Nedeľa, 27. Júna 2010, 15:48
od GtheRacer
juj!
to si ma potesil....

vieme, E46 M47TUD20
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Nedeľa, 27. Júna 2010, 23:06
od airbone
kukni na RJ, ci v nej neni vlhkost alebo neni zaoxidovana.
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Pondelok, 28. Júna 2010, 11:31
od GtheRacer
airbone napísal:kukni na RJ, ci v nej neni vlhkost alebo neni zaoxidovana.
jj!
cize odpojit bateriu, pockat 15 min
a vybrat riadiacku vlavo pod prednym
sklom?
prefuknut, prip. vysusit...?
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Pondelok, 28. Júna 2010, 14:19
od airbone
nemusis cakat 15 minut, staci odpojit baterku a vybrat RJ. Odpojis od nej konektory, su tam take zaistovacie mechanizmy, ide to lahko. Ja som daval dole na e60, je tam pod kabinovym filtrom taka krabica, treba povolit skrutky a dat dolu vrch a dostanes sa dovnutra kde su relatka, RJ apd... Vyber DDE, otvor a skus pozriet dnu, ci tam neni vlhkost alebo oxidacia, vraj sa tam zvykne dostat voda a potom to robi neplechu.
Akou diagnostikou si to cital? DIS by pravdepodobne urcil presnejsiu priciny zavady, nakolko DDE ma vlastnu pamat zavad pre interne zavady.
Nedavno som vyberal DDE z E60 - pozri par tem nizsie a uvidis. Mne to pise internal error a este poruchu snimaca barometrickeho tlaku ktory je priamo na doske DDE, ale ja mam problem s nefunkcnou BSD zbernicou a chodom motora za volnobehu. Prinajhorsiom zbehni za semtexom nech ti spravi potrebne testovacie plany v DISe pre blizsie urcenie zavady.
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Pondelok, 28. Júna 2010, 18:16
od GtheRacer
Riadiacka je panenska, ako keby vcera vysla z vyroby,
ani praska ani kvapocky, absolutne nedotknuta, dekel
plupsol, ako ked otvaras zavaraninu. Aj tak som ju vyfukal
vzduchom a vyfenoval...
uz aj pisem semtexovi!
dakujem za radu :)
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Pondelok, 28. Júna 2010, 21:05
od airbone
daj vediet ako si dopadol
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Štvrtok, 12. Mája 2011, 10:05
od unknown
Ola boyz
Bol som s autom na diagnostike a diagnostika vypisala nasledujuce chyby :
4232 - Glow spark cilinder 3
4242 - Glow spark cilinder 4
41F2 - Elektro ventilator - Activation interrupted
4B90 - Rail pressure controle at engine start
A6D1 - Auxiliary water pump (JBE) open circle function box el.
Chyby E188 a 787F som akosik nemohol najst
Potreboval by som poradit, co moze sposobovat tieto chyby. Obcas (stalo sa mi to tak 2 krat za posledny mesiac) mi auto po nastartovani islo ako keby na 3 valce (auto triaslo, nepravidelny chod motora) a dymilo (sedo-biely dym). Ale po cca 30 sec. bolo vsetko OK ( pravidelny chod motora a uz nedymilo).
jedna sa o BMW e91 r.v 2007
Dik za odpovede a navrhy, co by bolo dobre pozriet resp. vymenit
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Štvrtok, 12. Mája 2011, 10:18
od TT-SIMIK
Máš dva žhaviče v tahu to su tie chyby glow, to zapričinilo nepravidelny chod za studena,potom tam máš problém z elektrickou obehovou pumpou........
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Štvrtok, 12. Mája 2011, 11:26
od unknown
TT-SIMIK napísal:Máš dva žhaviče v tahu to su tie chyby glow, to zapričinilo nepravidelny chod za studena,potom tam máš problém z elektrickou obehovou pumpou........
a prosim ta tato chyba "4B90 - Rail pressure controle at engine start" nevies co presne znamena? to ma asi najviac znepokojuje ... Nemohla sa ta chyba zapisat po tom ako sa vymenil palivovy filter ? lebo potom ako sa vymenil tak auto dlhsie tocilo az naskocilo.
Re: Co znamenaju tieto diagn. kody?
Napísané: Štvrtok, 12. Mája 2011, 11:31
od TT-SIMIK
tak tak to je ta chyba....malo chvílu nizky tlak a preto vyhodilo chybu.....