Problem pri volnobehu DDE 5.0 E60 / Oprava RJ
Napísané: Utorok, 15. Júna 2010, 00:10
Hrabal sa uz niekto v DDE 5.0 ? Mam problem s nestabilnym volnobehom (trosku poskakuju otacky, nie je to nic strasne, ale predsa) , hlavne ked je vonku vlhko, dokonca mi parkrat zdochlo auto na semafore (na cervenej
) a na "D".....
Samozrejme so najrpv myslel na vstreky, lenze vyzeraju byt v pohode.... Inac auto jazdi bez problemov.
Hodnoty korekcie vstrekov zmerane cez DIS v Smooth running control:
Cyl1 0.3
Cyl5 0.1
Cyl3 1.2
Cyl6 -0.2
Cyl2 -0.1
Cyl4 -1.1
Diagnostika hlasi celkom slusny rad zavad:
4061 - Ambient Pressure sensor (installed in DDE control module), signal
Open or short circuit to ground
Fault currently present, SAE DT code: P2228
4477 - Intelligent Battery Sensor
no communication via BSD interface
4203 - Glow Control Module
no communication via BSD interface
44E2 - Generator
no communication via BSD interface
44D3 - Generator
Mechanical fault
4293 - Control Module, internal 16
Recovery occured
Fault currently not present
4212,22,32,42,52,62 - Glow plug cylinder 1,2,3,4,5,6 - Open circuit
Prva chyba je nejaky senzor tlaku v ovzdusi, ktory je namontovany priamo v DDE. Podla WDS ak odide, je pouzity nahradny signal prepocitany zo snimaca tlaku turba. No myslim ze ten senzor suvisi s problemom nerovnomerneho chodu motora pri volnobehu.
Ostatne veci hlasia chybu komunikacie s BSD zbernicou. Tato prepaja DDE a alternator, senzor baterky a modul zhavenia.
Preto vsetky tieto ancable vypisuju chybu. Zhavenie, dobijanie a vsetko ostatne funguje bez problemov, len je nieco s komunikaciou.
S najvacsiou pravdepodobnostou sa dostala vlhkost do DDE, odsrala snimac tlakku vzduchu a aj obvod alebo prepojenie BSD zbernice.
Musim DDE vymontovat a pokukat do nej, co tam najdem, ale dufam ze len vodu. Chcem sa spytat ci uz niekto takuto "vodu" alebo vlhkost v RJ riesil, ake boli symptomy a ako dopadol.....

Samozrejme so najrpv myslel na vstreky, lenze vyzeraju byt v pohode.... Inac auto jazdi bez problemov.
Hodnoty korekcie vstrekov zmerane cez DIS v Smooth running control:
Cyl1 0.3
Cyl5 0.1
Cyl3 1.2
Cyl6 -0.2
Cyl2 -0.1
Cyl4 -1.1
Diagnostika hlasi celkom slusny rad zavad:
4061 - Ambient Pressure sensor (installed in DDE control module), signal
Open or short circuit to ground
Fault currently present, SAE DT code: P2228
4477 - Intelligent Battery Sensor
no communication via BSD interface
4203 - Glow Control Module
no communication via BSD interface
44E2 - Generator
no communication via BSD interface
44D3 - Generator
Mechanical fault
4293 - Control Module, internal 16
Recovery occured
Fault currently not present
4212,22,32,42,52,62 - Glow plug cylinder 1,2,3,4,5,6 - Open circuit
Prva chyba je nejaky senzor tlaku v ovzdusi, ktory je namontovany priamo v DDE. Podla WDS ak odide, je pouzity nahradny signal prepocitany zo snimaca tlaku turba. No myslim ze ten senzor suvisi s problemom nerovnomerneho chodu motora pri volnobehu.
Ostatne veci hlasia chybu komunikacie s BSD zbernicou. Tato prepaja DDE a alternator, senzor baterky a modul zhavenia.
Preto vsetky tieto ancable vypisuju chybu. Zhavenie, dobijanie a vsetko ostatne funguje bez problemov, len je nieco s komunikaciou.
S najvacsiou pravdepodobnostou sa dostala vlhkost do DDE, odsrala snimac tlakku vzduchu a aj obvod alebo prepojenie BSD zbernice.
Musim DDE vymontovat a pokukat do nej, co tam najdem, ale dufam ze len vodu. Chcem sa spytat ci uz niekto takuto "vodu" alebo vlhkost v RJ riesil, ake boli symptomy a ako dopadol.....