E30 vs E36 vs E46 vs E90
Napísané: Nedeľa, 21. Marca 2010, 16:14
Ktoré z týchto bmw sú najspolahlivejšie podla vás?
Som majitelom E46ky 320d 100kw.Predtým som mal Golf 4 tdi a 206HDI, 520i E34,528i E12.
Kedže golf ani peugeot sa nevyrovnal BMW a boli predokolky,kúpil som si znova BMW.
No ,ale ak by som to mal porovnať moja E46ka je najviac kazové auto aké som zatial mal.
Na E34ke 520i som mal najazdené 220tis.keď som ho kúpil,a 335000km ,keď predával a nemenil som nič iba, sviečky olej,filtre,všetko vydržalo a to som zaobchádzal s autom niekedy občas drsne (obmedzovač otáčok na každodennom poriadku,keďže auto malo LSD diferenciál,nezaškodili občas hodiny a "menšie drifty")
U e46ky Investícia od 155000km do 209000km = cca2000€ .velké mínus : Dva krát odtrhnuté silenblohy,neviem z čoho ich vyrábajú z akej frcgumy, teraz puká diferák,už má asi najlepšie za sebou, píska turbo, a to honechávam nahriať až na prevádzkovú teplotu jazdím iba do 2000ot/min a nechávam vychladnúť po prudšej jazde aj 4-5minút na volnobehu.po tme som si všimol,keď za mnou svieti druhé auto a stupím mu ,tak auto dymí tak na sivo až bielo, ale voda ani olej sa absolútne nestráca... Je počuť zvláštny zvuk motora,akokeby sa niečo pridieralo vodná pumpa alebo čo, ale ona vôbec nemá vôlu a točí sa lahko(skúšal som pri výmene remeňov), tak asi sa bude pridierať vstrekovacie čerpadlo,to bude výsledok aj toho menšieho dymenia potme.Ale ten zvuk už je cca 30tisíc km.Myslíte,že by to stíchlo,ak by som začal používať prísadu do nafty VIF?
Nedávno som musel dať meniť rozvody,lebo auto má zvk ako fábia 1,2i 12ventil, presne to isté šuchotanie teťaze,taký istý zvuk ako 3valcové VW. Keď som to porovnával s druhými 320d,tak tie také zvuky nemali. Motor inak na volnobehu ide tichúčko,akurát nedávno mi začal znova vybrovať,ako keby som zasa odrbal silenblok. že by už bolo nutné kúpiť 3tiu sadu?
Odpichy už nerobím ,odkedy som vytrhol druhý krát silenbloky,iba občas šmykom po plyne na dvojke s vypatým ASC do 90stopnovej zákruty. Toto sa mi nepáčí strašne na E46ke, kým u E34ky a u E12ky mi pri zošlapnutí plynu horeli gumy, tak u E46 horí len spojka a trhajú sa silenbloky
Jedno jediné čo sa mi páči je špičkové jazdné vlastnosti v zákrutách a krásny dizajn,E46ka je asi jedno z najkrajších BMW....
Ale niekedy mám pocit ako keby som sedel v aute,ktoré je vyrobené v číne alebo v Afrike, lebo ako náhle mu drbnem,tak sa niečo doj.be....
Takže som toho názoru,že staršie bavárie boli 100krát kvalitnejšie vyrobené ako novšie, pokial mali kvalitný olej, išli domŕtva 500000km nebolo problém . A tieto novšie už umierajú pri 200tisíc
Kebyže ozaj jazdím nejako drsne tak sa nečudujem ale chodím celý rok do 2000otáčok/min a raz za rok mu šupnem a zasa 100-200€ v p..i
Teraz by som už asi do E46ky nešiel už aj z toho dôvodu,že servo posilovač je drevenný....
Chalani tu niekde písali,že to je dobre, ale aj E36ka je 3ka športová a ide jej predsa o kúsok lahšie .Teraz ak by som mal zakúpiť auto tak by to určite bolo E39525i alebo 530i a dal by som to prerobiť za tých 2000€ ,čo som drbol do 320d na sekvenčné LPG a mal by som pokoj od smradu z výfuku a nepočúval klepotačky-vybrovačky. Mal by som radový 6válec 200koní podsebou a keď by som to prerátal ,spotrebu ešte Lepšiu ako na 320d. Lebo 11litrov LPG je stále lacnejšie ako 7litrov nafty .
No ale budem sa musieť uskromniť,svoje auto mám rád aj keď ma sklamalo,nechalo trčať zo 3rázy a má svoje muchy, už má kopu vecí vymenených,tak už sa tam nemá čo kaziť(iba čerpadlo)....
A vy máte aký názor,tiež si myslíte,že staršie Bavoráky boli kvalitnejšie?
Som majitelom E46ky 320d 100kw.Predtým som mal Golf 4 tdi a 206HDI, 520i E34,528i E12.
Kedže golf ani peugeot sa nevyrovnal BMW a boli predokolky,kúpil som si znova BMW.
No ,ale ak by som to mal porovnať moja E46ka je najviac kazové auto aké som zatial mal.
Na E34ke 520i som mal najazdené 220tis.keď som ho kúpil,a 335000km ,keď predával a nemenil som nič iba, sviečky olej,filtre,všetko vydržalo a to som zaobchádzal s autom niekedy občas drsne (obmedzovač otáčok na každodennom poriadku,keďže auto malo LSD diferenciál,nezaškodili občas hodiny a "menšie drifty")
U e46ky Investícia od 155000km do 209000km = cca2000€ .velké mínus : Dva krát odtrhnuté silenblohy,neviem z čoho ich vyrábajú z akej frcgumy, teraz puká diferák,už má asi najlepšie za sebou, píska turbo, a to honechávam nahriať až na prevádzkovú teplotu jazdím iba do 2000ot/min a nechávam vychladnúť po prudšej jazde aj 4-5minút na volnobehu.po tme som si všimol,keď za mnou svieti druhé auto a stupím mu ,tak auto dymí tak na sivo až bielo, ale voda ani olej sa absolútne nestráca... Je počuť zvláštny zvuk motora,akokeby sa niečo pridieralo vodná pumpa alebo čo, ale ona vôbec nemá vôlu a točí sa lahko(skúšal som pri výmene remeňov), tak asi sa bude pridierať vstrekovacie čerpadlo,to bude výsledok aj toho menšieho dymenia potme.Ale ten zvuk už je cca 30tisíc km.Myslíte,že by to stíchlo,ak by som začal používať prísadu do nafty VIF?
Nedávno som musel dať meniť rozvody,lebo auto má zvk ako fábia 1,2i 12ventil, presne to isté šuchotanie teťaze,taký istý zvuk ako 3valcové VW. Keď som to porovnával s druhými 320d,tak tie také zvuky nemali. Motor inak na volnobehu ide tichúčko,akurát nedávno mi začal znova vybrovať,ako keby som zasa odrbal silenblok. že by už bolo nutné kúpiť 3tiu sadu?
Odpichy už nerobím ,odkedy som vytrhol druhý krát silenbloky,iba občas šmykom po plyne na dvojke s vypatým ASC do 90stopnovej zákruty. Toto sa mi nepáčí strašne na E46ke, kým u E34ky a u E12ky mi pri zošlapnutí plynu horeli gumy, tak u E46 horí len spojka a trhajú sa silenbloky

Jedno jediné čo sa mi páči je špičkové jazdné vlastnosti v zákrutách a krásny dizajn,E46ka je asi jedno z najkrajších BMW....
Ale niekedy mám pocit ako keby som sedel v aute,ktoré je vyrobené v číne alebo v Afrike, lebo ako náhle mu drbnem,tak sa niečo doj.be....
Takže som toho názoru,že staršie bavárie boli 100krát kvalitnejšie vyrobené ako novšie, pokial mali kvalitný olej, išli domŕtva 500000km nebolo problém . A tieto novšie už umierajú pri 200tisíc

Teraz by som už asi do E46ky nešiel už aj z toho dôvodu,že servo posilovač je drevenný....
Chalani tu niekde písali,že to je dobre, ale aj E36ka je 3ka športová a ide jej predsa o kúsok lahšie .Teraz ak by som mal zakúpiť auto tak by to určite bolo E39525i alebo 530i a dal by som to prerobiť za tých 2000€ ,čo som drbol do 320d na sekvenčné LPG a mal by som pokoj od smradu z výfuku a nepočúval klepotačky-vybrovačky. Mal by som radový 6válec 200koní podsebou a keď by som to prerátal ,spotrebu ešte Lepšiu ako na 320d. Lebo 11litrov LPG je stále lacnejšie ako 7litrov nafty .
No ale budem sa musieť uskromniť,svoje auto mám rád aj keď ma sklamalo,nechalo trčať zo 3rázy a má svoje muchy, už má kopu vecí vymenených,tak už sa tam nemá čo kaziť(iba čerpadlo)....
A vy máte aký názor,tiež si myslíte,že staršie Bavoráky boli kvalitnejšie?