Strana 1 z 4

Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 00:52
od Sodap
Zdar,
skusil som gogel, ale nejak som neni spokojny s info co som nasiel.

Vedel by mi o tom niekto povedat detailnejise? [-o<

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 10:29
od BMino
preco to chces spravit?
odpoj si ju a jazdi tak, potom uvidis
bez dalsich uprav a softu to nema vyznam,

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 10:50
od patres
co vsetko by si chcel vediet?

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 11:10
od Milosss
Mam osobnu skusonost, mal som v nej pretrhnuty ten dratik, to znamena akokeby tam ani nebola. Diagnostika ju hlasila ze je zla. Auto startovalo v pohode, ale davalo bohatsiu zmes-vysoka spotreba, asi o 2l navyse. Pri chladnejsom starte ked bolo pod 10 stupnov auto startovalo dlhsie a nechcelo drzat volnobeh, az po par km zohriatia sa to ustalilo a bolo vsetko fajn.
Proste ked tam ma byt, nechaj ju tam, bez nej to nebude lepsie. Ked chces vyssi vykon a myslis ze ti bude davat bohatsiu zmes, na nic ti to neni, nasaje rovnako vela vzduchu vzdy akurat RJ nebude vediet kolko, vstrekne viac, a zbytocne si nicis kat aj lambdu a mas aj smrad z vyfuku. Ja som ziaden vyysi vykon nespozoroval.

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 11:16
od BMino
Milosss napísal:
Ja som ziaden vyysi vykon nespozoroval.


akurat to bude este lenivsie do 2000 :roll:

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 12:32
od Sodap
No samozrejme yslel som to tak, ze sa odpoji nielen od konektora ale aj od RJ...cize by sa upravil soft.

Robieva sa to,ale zaujimalo by ma, o tom nieco blizsie, ako sa bude spravat auto a pod.

Takze nielen odpojit ju ale aj RJ upravit podla toho.

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 12:39
od Milosss
BMino napísal:

akurat to bude este lenivsie do 2000 :roll:

Ani to som nespozoroval, 2,5ka sa zbera kludne aj od 1000otacok, mozno pre niekoho je to smiesne zbieranie sa, ale ked som nauceny na 324td ktore sice ide ale treba to tocit, tak aj od 1000otacok tomu netreba moc stupat a samo sa rozbehne.

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 20:45
od MattyX
Sodap napísal:
No samozrejme yslel som to tak, ze sa odpoji nielen od konektora ale aj od RJ...cize by sa upravil soft.

Robieva sa to,ale zaujimalo by ma, o tom nieco blizsie, ako sa bude spravat auto a pod.

Takze nielen odpojit ju ale aj RJ upravit podla toho.


pokud sem to pochopil dobre to co ty chces se provadi pokud prechazis na karbonovy box kde se vaha vzduchu uplne vynechava a je k tomu potreba upravena jednotka nebo nejlepe komplet programovatelna a odstranit i prutokomeric ;) kazdopadne na normalni jezdeni po silnicich picovina jak mraky :mrgreen:

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 20:50
od Sodap
MattyX napísal:
....kazdopadne na normalni jezdeni po silnicich picovina jak mraky :mrgreen:


No, asi to tak aj bude :-k

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 21:38
od BMino
Sodap napísal:

No, asi to tak aj bude :-k


isto, znamy tiez nahadzoval karbonove sanie na M3 e30 a nakoniec tam vahu dorabal

radsej to daj chipnut alebo kratsi diferak ak to chces mat zivsie

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 21:39
od BMino
Milosss napísal:
Ani to som nespozoroval, 2,5ka sa zbera kludne aj od 1000otacok, mozno pre niekoho je to smiesne zbieranie sa, ale ked som nauceny na 324td ktore sice ide ale treba to tocit, tak aj od 1000otacok tomu netreba moc stupat a samo sa rozbehne.


mal som zlu vahu na 320i, do 1500-2000 to bolo ovela lenivsie, hlavne pri rozbehu

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 21:57
od Sodap
BMino napísal:

isto, znamy tiez nahadzoval karbonove sanie na M3 e30 a nakoniec tam vahu dorabal

radsej to daj chipnut alebo kratsi diferak ak to chces mat zivsie



Kratsi diferak?
To sa da aj klasicky diff nesvor upravit ?

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 23:06
od cretino
Sodap napísal:


Kratsi diferak?
To sa da aj klasicky diff nesvor upravit ?


..skorej vymenit za iny s vyssim prevodovym cislom v tvojom pripade..

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 23:15
od BMino
Sodap napísal:


Kratsi diferak?
To sa da aj klasicky diff nesvor upravit ?


v podstate dif sa da aj vyskladat z tvojho, potrebujes ine vnutro, ale to je komplikovanejsie

ako pise cretino,
ty by si mal mat teraz diferencial s pomerom 2.93
takze ak by si pouzil diferencial z e46 s automatom ktory by mal mat pomer 3.46, tak by si mal lepsi zatah, avsak na ukor maximalnej rychlosti, o kolko sa mi teraz nechce pocitat :oops: ale zhruba asi o 15-25

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Napísané: Pondelok, 22. Februára 2010, 01:07
od Sodap
No tak teraz ste mi dali chrobaka do hlavi :-k :D

A nebol s tym (okrem maximalky) ziaden problem? Len vymenit za diff z automatu a dovidenia ?

Tak tu maximalku este prezijem, ved prilezitosti kde by som ju vyuzil aj tak moc nemam... :|


Len by som to chcel na 100% vediet, ze ci ten diff z automatu je lepsi v zatahu (teda ma ten iny prevodovy pomer) a potom by som sa mohol po nejakom tom diffe aj kuknut =P~

EDIT:
kukol som ETK, ano mate pravdu, diff z automatu ma 3.07 a 3.46 (moj 2.93) len ma trochu stve ,ze v automatoch su 2 verzie.

Ta 3.07 bola aj v disloch ale ta 3.46 len v benzinoch, takze toho ked sa budem drzat, tak by som mohol najst ten spravny :-k