Strana 1 z 3

325 TDS - dlhe startovanie

Napísané: Streda, 21. Novembra 2007, 15:21
od roman
Ahojte. Chcem poprosit, ci nema dakto skusenost s nasledovnym.
Ked auto dlhsie stoji, zrana do vecera, z nastupu do fajrontu, tak pri startovani po nazhaveni mi dlho pretaca, dakedy ani nenaskoci, Vypnem klucik, zase dam zhavit a dotocim, dakedy naskoci, dakedy musim pridat plyn a potom navela zaberie.
Zistil som, ze to robi zrejme preto, ze mi "padne nafta", lebo som odsledoval, ze mi este tesne po nastartovani cez hadicku paliva idu chvilu vzduchove bubliny. Ale pozor, skoro vylucne to robi, len ked je prazdnejsia nadrz, staci dotankovat daco a napravi sa to.
Pozreli mi narychlo nejaku netesnost, vymenili vsetky privody k valcom, lebo vraj boli uz stare (200000km) a nepomohlo.
Nevie niekto poradit, cim by to mohlo byt ? Nechce sa mi zakazdym pri stvrťkovej nadrži dotankovavat. Vopred dik.
Roman.

Napísané: Streda, 21. Novembra 2007, 15:59
od jariq
ja som mal podobny problem a robil to vstrek a ako naschval akurat ten najdrahsi s kablikom ale moze to byt kludne aj vstrekovacie cerpadlo bude ho uz asi treba pretesnit

Napísané: Streda, 21. Novembra 2007, 19:33
od roman
jariq napísal:
ja som mal podobny problem a robil to vstrek a ako naschval akurat ten najdrahsi s kablikom ale moze to byt kludne aj vstrekovacie cerpadlo bude ho uz asi treba pretesnit


Ale robilo Ti to tak, ze padala nafta ? Myslim, ci by to mohol byt zato ten vstrek ? A preco to nerobi, ked je nie prazdna nadrz ?

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2007, 11:20
od kačo
mne pomohlo pretesnenie vstrekovacieho cerpadla ...

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2007, 12:07
od roman
Ok, tak to skusim s tym cerpadlom aj ja. A je to dake narocne ? Na cas, financie ?

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2007, 14:24
od jariq
moze to byt kludne aj ten vstrek lebo ten mi odchadzal dako postupne , potom uz bolo jedno ci je nadrz plna alebo prazdna

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2007, 17:02
od roman
jariq napísal:
moze to byt kludne aj ten vstrek lebo ten mi odchadzal dako postupne , potom uz bolo jedno ci je nadrz plna alebo prazdna

Kedze sa do toho vobec nevyznam, vstrek znamena vstrekovacia tryska, ci co ? A mala by to byt jedna, ci aj viac ? Dik, Roman.

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2007, 20:17
od Peped
Mám ten istý problem. Môžu to robit aj žhaviče? Dlho toci aj pri teplom motore.

Napísané: Piatok, 23. Novembra 2007, 10:22
od jariq
ked to nestartuje za tepla ked je zohriaty motor tak je v keli to vstrek cerpadlo - treba pretesnit , ja som mal problem ze to za studena coraz tazsie startovalo a ked uz nastartovalo tak ten motor siel nepravidelne kym sa zohrial, povodne som myslel ze to su zhavice ale tie boli ok a nakoniec sme zistili ze je to ta tryska a bola to akurat ta riadena s tym kablikom - bolo vidno ze okolo nej presakuje nafta

Napísané: Piatok, 23. Novembra 2007, 12:07
od BMW 444
MNE TIEZ DAKEDY DLHSIE TOCILO KYM CHYTIL A MAL SOM POPRASKANE PREPADOVE HADICKY A PADALA NAFTA , VYMENIL SOM A ZATIAL CHYTA NA "šUPA" :wink:

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2007, 20:42
od xtrmk
Zdravim ! Ja mam podobny problem uz dost dlho...mam 525tds, a rano ked startujem naskoci hned..ale akonahle..po polhodinovej jazde vypnem motor a po par min. chcem nastartovat,tak naskoci na neaku 8. sekundu..alebo az na druhy krat..alebo treti....a dalej..ked idem po krizovatkach a nahle vyradim rychlost....pred semaforom aby som zastvil,tak mi to zdochne!musim to stale regulovat plynom pred vyradenim...ale myslim ze je to vstrek.cerpadlom! pozeralo nato uz vela odbornikov..ale nic..sa nenaslo..tak zajtra idem k cerpadlarovi...a uvidime..podla mna vsetky taketo problemy su na 90% koli vstrek.cerpadlu..ci ma niekto praxou iny nazor? dufam ze som aspon trosku pomohol.

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2007, 21:25
od xtreme
jariq napísal:
ked to nestartuje za tepla ked je zohriaty motor tak je v keli to vstrek cerpadlo - treba pretesnit , ja som mal problem ze to za studena coraz tazsie startovalo a ked uz nastartovalo tak ten motor siel nepravidelne kym sa zohrial, povodne som myslel ze to su zhavice ale tie boli ok a nakoniec sme zistili ze je to ta tryska a bola to akurat ta riadena s tym kablikom - bolo vidno ze okolo nej presakuje nafta


bracho pri studenom startujem lepsie jak benzinak, na prvy sup a pri zohriatom ma ide je-nut.. neporadis? :roll:

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2007, 21:46
od xtrmk
ano ano..xtreme.presne aj ja mam ten problem.. :oops:

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2007, 22:14
od matuskoo
aj mne presne robi za studena na supu a ked sa mi zohreje motor,a zastavim po niakich minutach to dlho startuje... a na tich krizovatkach sa mi to stalo asi 3 krat zatial a zevraj to je cerpadlo, doma ho mam uz 2 mesiace a nema mi ho do vymenit:D

Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2007, 08:14
od xtreme
matuskoo napísal:
aj mne presne robi za studena na supu a ked sa mi zohreje motor,a zastavim po niakich minutach to dlho startuje... a na tich krizovatkach sa mi to stalo asi 3 krat zatial a zevraj to je cerpadlo, doma ho mam uz 2 mesiace a nema mi ho do vymenit:D


ved to je haluz, ze cerpadlo som prave vymenill, vstrekovacie aj dopravne... neviem ci starter, zhavice, alebo co to moze byt..